AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har nå sparebank sør og er dritt lei. I går hadde jeg 700kr på korte og kjøpte et smykke til 100 kr. I dag da jeg sjekket nettbanken min, så står det 87 kr igjen på konto. Wtf? Dette har skjedd flere ganger før at jeg plutselig bare blir trukket i penger på korte. Det står kun dato og visa, Skjønner ikke så mye. Jaja har hvert fall lyst til å bytte bank, men hvilken. Dnb eller Nordea? Anonymous poster hash: 89b55...caf
Zzyzx Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Du må jo først finne ut av hva de trekkene er. Tenk om kortet ditt er svindlet?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Hvordan er det mulig at jeg har blitt svindlet? Anonymous poster hash: 89b55...caf
Lista Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Hehe, dette har jo ingenting å gjøre med åssen bank du har. Da er kortet brukt på nett, i offlineterminal etc., og beløpet trekkes senere enn bruksdato. Anbefaler DNB. Rågod nettbank, kundeservice døgnet rundt (nå har også Nordea døgnåpen kundeservice, men de har ikke innlogget chat eller melding slik at man som kunde er identifisert) og engasjert konsern 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå