Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagen i dag har vert vanskelig for meg. Kjæresten min, over snart tre år, kom ikke som avtalt i natt. Han hadde brutt flere avtaler om å møtes i det siste. Så da regnet jeg virkelig med at han holdt avtalen i natt etter han hadde vert på pub.

I går var han ute med ei venninne og en kompis da de hadde en avtale han hadde glemt, så han skulle komme til meg på natta i stedet. De var på en bar 300 meter fra hvor jeg bor, og han bor et par mil unna byen, og er da avhengig av buss/taxi. Etter uteplassen stengte satt jeg å ventet på å slippe han inn, men han kom aldri. Jeg kunne ikke se for meg at han hadde tatt taxi hjem. Etter noen timer fikk jeg melding om at han var på nash. En time senere tikket det inn en melding om at det ble enda et nash. Det siste nashet var med hun venninna, og han hadde sovnet på hennes sofa i følge han og sovet der til de dro samme vei på jobb sammen. Hun bor knapt en km unna meg. Jeg fikk ikke vite om dette / fikk ikke kontakt før langt ut på ettermiddagen. Han svarte ikke på tlf når jeg ringte om natten, og heller ikke på meldingen om hvor jeg spurte hvor han var.

Han drikker mye. Kanskje tre ganger i uka, og er alltid overstadig beruset.

Skal jeg være bekymret?

Anonymous poster hash: 6ac46...142
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Om det hadde vært kjæresten min som hadde brutt flere avtaler vi hadde hatt så hadde det i seg selv vært en god nok grunn til at jeg hadde slått opp om det hadde vært meg. Man må ha et gjensidig ønske om å prioritere hverandre. Det går fint an å være ute med kompiser på kvelder og slikt, men så lenge han ikke er på et lukket arrangement bør han jo virkelig kunne svare på meldingen din når du spør hvor han er (selv om man skal huske på at han kan ha hatt liten dekning/ingenting batteri). Uansett så hadde han skjønt at han kunne sendt en melding fra en av vennenes telefon til deg bare for å si hvor han var, eller når han trodde han kom til deg (det hadde han gjort om han var en god person mener jeg). Jeg hadde ikke tolerert dette.

Skrevet

Vel. Jeg opplevde akkurat det samme med min samboer, og han er nå sammen med denne "venninna"..

Kanskje jeg ikke er den rette til å gi positive råd :P

• Liker 11
Skrevet

Det er absolutt en rodt flagg. Dersom han oppriktig brydde seg om deg hadde han kontaktet deg umiddelbart. Han hadde heller ikke brutt flere avtaler (et engangstilfelle skjer, men ikke konsekvent).

Hoeres ut som han ikke er investert i forholdet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det hadde vært kjæresten min som hadde brutt flere avtaler vi hadde hatt så hadde det i seg selv vært en god nok grunn til at jeg hadde slått opp om det hadde vært meg. Man må ha et gjensidig ønske om å prioritere hverandre. Det går fint an å være ute med kompiser på kvelder og slikt, men så lenge han ikke er på et lukket arrangement bør han jo virkelig kunne svare på meldingen din når du spør hvor han er (selv om man skal huske på at han kan ha hatt liten dekning/ingenting batteri). Uansett så hadde han skjønt at han kunne sendt en melding fra en av vennenes telefon til deg bare for å si hvor han var, eller når han trodde han kom til deg (det hadde han gjort om han var en god person mener jeg). Jeg hadde ikke tolerert dette.

Jeg finner ikke grunn nok til å gjøre det slutt etter denne hendelsen, selv om det gjorde meg forferdelig oppgitt. Har en tanke om å prøve å fortsette å se om han mener å holde på dette forholdet. Det skal sies at han hadde batteri og dekning hele natten og dagen..lyden kan jo ha vert avslått.

Er bekymret fordi jeg ikke fikk svar selv når han hadde våknet, og sannsynligvis sett meldingen og alle anropene. For siden å reagere som om at det ikke var noe galt i det. Ja, han sa fra at han dro på nash, men han sa ikke hvor, og at dette var knappe en km unna meg. Og han skulle komme å sove her.

Jeg er sint på han, grunn eller ikke. Fortvilet, og lite tro på at "han vil endre seg".

Skrevet

Skal jeg være bekymret?

Ja. Alkis alert! Og så holder han ikke det han lover. Typisk opplegg.

Gave over! Dump han, hvis han ikke skjerper seg om 1 dag. :ironi::frustrert:

• Liker 3
Skrevet

Jeg setter en tusenlapp på at han lå med henne.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter en tusenlapp på at han lå med henne.

Jepp, her lukter det samleie og dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: e64c0...613

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti det samme selv. Han har nå satt 3 barn på venninna og forlatt henne og...

Så for meg lukter det utroskap.. Men jeg kan være farget av egne erfaringer.

Anonymous poster hash: 98315...b9b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hold opp, dere! Kanskje han rett og slett bare sovna?? Var han stupfull og trøtt, så skjønner i hvertfall jeg at han ikke orket gå èn kilometer midt på natta.

Anonymous poster hash: 83ef0...440
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert en trivelig jente å være på nach med

Anonymous poster hash: 03599...772

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Typen gjorde det samme, men sovna hos en kompis og ikke ei jente. Han får 1 sjanse til. Skjer det igjen så er det over og ut. Den sjansen hadde han ikke fått om det var ei jente han sov hos.

Anonymous poster hash: 7cb33...9bf

Skrevet

Det der er en dealbreaker!

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Hvilke mann drar alene hjem til en jente på nachspiel og overnatter når dama bor rett borti gata? Hadde aldri tolerert det og jeg er ikke sjalu en gang. Her hadde det bare vaiet med røde flagg! Iallefall når han i tillegg den siste tiden har brutt flere avtaler. Hadde ikke hatt tillit til en sånn type.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette er for meg nok til å droppe han. Det andre du beskrev virker ikke særlig bra det heller.

Anonymous poster hash: a0d5a...16e

• Liker 1
Skrevet

Ja, du burde absolutt være bekymret. Veldig.

Gjest Jørild
Skrevet

Jeg vet ikke om du burde være så bekymret, men du burde i hvertfall være forbannet!

• Liker 2
Skrevet

Alkoholforbruket burde være nok til at du droppa han.

Overnatte homsen venninne når du bor så nærmer burde være nok til at du droppa han.

At han ikke svarer deg på lang tid tyder på at du ikke er viktig for han. Dropp han NÅ!

AnonymBruker
Skrevet

Han har garantert hatt sex med henne. Hvis du finner deg i den oppførselen hans så gjør du et utrolig dumt valg. Dump han.

Anonymous poster hash: bf284...e5b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke mann drar alene hjem til en jente på nachspiel og overnatter når dama bor rett borti gata? Hadde aldri tolerert det og jeg er ikke sjalu en gang. Her hadde det bare vaiet med røde flagg! Iallefall når han i tillegg den siste tiden har brutt flere avtaler. Hadde ikke hatt tillit til en sånn type.

TS HER

Jeg har alltid stolt på han, da det ikke har vert grunn til å gjøre noe annet. Men denne episoden skremte meg, og satte meg i tvil. Tvilen har blitt sterkere siden jeg fikk vite dette i går. Får ikke såve, og er smådeppa. Jeg svarer bare på ting han spør om. Vil ikke ha kontakt med han ennå, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si eller gjøre.

Jeg ønsker ikke å være sjalu, men så naiv kan man ikke være i et forhold. Jeg fikk ikke kontakt før klokka var 15 den dagen, og det bekymrer meg ekstra. Ikke har han vert typen til å bryte avtaler, og lyve for den slags skyld. Det har hendt. Har han bare vert dårlig fordi det tok så lang tid? Flau? Liker han henne, men har ikke gjort noe med henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...