AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Det står mellom Dubrovnik, Nice og Barcelona i sommerferien. Jeg holder på å sjekke ut leiligheter, men vet ikke hvor det er sentralt å bo! Hvis du har vært et eller flere av stedene, hvor er det sentralt? Tenker at leiligheten enten må ligge ved stranden eller et sentralt sted i byen. Og hvilke nettsider leier ut leiligheter? Kom gjerne med tips om hoteller også, hvis de er rimelige og ligger sentralt til Anonymous poster hash: 71816...1e0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Prisforskjellen mellom de tre alternativene er jo enorm, så jeg ville ha valgt Dubrovnik. Anonymous poster hash: b79ee...32b 1
Bernardette Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har vært i alle tre, og de har ikke mye til felles. Barcelona (til tross for at jeg er spansk) er ikke min stil. Det er FOR masete, syns jeg. Men veldig fint om du vil kombinere storby med strand. Barcelona kunne vært hvor som helst i verden, for det har null med Spania å gjøre. Dubrovnik derimot er veldig kroatisk, syns jeg. Og utrolig vakkert. Kan ta båt til Cavtat og der er det kjempevakkert. Nice er også pent, men steinstrand. Cannes som er rett ved har sandstrand, men lite sjarm som by. Øyen utenfor, Marguerite eller hva den het, er vakker.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Prisforskjellen mellom de tre alternativene er jo enorm, så jeg ville ha valgt Dubrovnik. Anonymous poster hash: b79ee...32b Tenker ikke på prisforskjellene. Vil bare sjekke ut litt leiligheter, siden vi må ha en stor en siden vi blir mange Anonymous poster hash: 71816...1e0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har bare vært i Barcelona og Nice. Jeg likte Nice best av disse to byene. Der kan man bo sentralt og like ved stranden. I barcelona måtte man gå et godt stykke for å komme til stranden, så det ble litt mer tiltak. I Nice kunne du ligge noen timer på stranden, og så tusle 2 min opp til en restaurant og ta lunsj. I tillegg har de en lang og flott strandpromenade. Litt mindre shoppingmuligheter enn Barcelona, selvsagt, men likevel nok av butikker og ting å se på. Hvis dere skal være der lenge, ville jeg tatt tog inn til antibes, cannes og/eller monaco. Anonymous poster hash: 23aa3...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå