Gå til innhold

Bollemus - så flaut på gymmet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager muligens forumets snodigste overskrift.

Saken er at jeg har det mange kaller "bollemus". Dette er ikke et problem til vanlig, selvsagt, men jeg føler det blir veldig synlig på gymmet når jeg tar benkpress, glute bridge osv.

Flere som har dette problemet? Gjør dere noe for å skjule det, eller kjører dere bare på og later som ingenting?

Anonymous poster hash: 8eaf3...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et ikke-problem. Du er på en treningssenter blant nordmenn... vi er ikke kjent for å stirre nevneverdig. Og man må gjerne se ganske grundig etter for å oppdage bollemus... Og ærlig talt, du er laget slik, isteden for å skamme deg over det, vær glad for at du har en fungerende og (sikkert) fin mus. INGEN bryr seg.

(og jeg har (tror jeg) bollemus, men om noen bruker hjernekapasitet på å mislike det, så er det virkelig deres problem...)

Anonymous poster hash: 8d26f...7aa
  • Liker 12
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Tviler på at jeg ser ut som en pose snadder med deilighetsdryss over i det jeg inntar treningssenteret med løpetightsen min. Nå har det seg slik at jeg er der primært for å trene, ikke for å vise intetanende kvinner konturene av min penis m/testikler. Mitt råd er derfor at du overser det, og fortsetter med treningen din.

Ps. Nå kommer snart volvo22 og beskriver hvor mye han har lyst til å slikke deg, æresord :)

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig; jeg tror folk har mer enn nok med sin egen trening, til at de skal stå å glane deg midt i skrittet.

Anonymous poster hash: 20e58...9b3
  • Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Beklager muligens forumets snodigste overskrift.

Saken er at jeg har det mange kaller "bollemus". Dette er ikke et problem til vanlig, selvsagt, men jeg føler det blir veldig synlig på gymmet når jeg tar benkpress, glute bridge osv.

Flere som har dette problemet? Gjør dere noe for å skjule det, eller kjører dere bare på og later som ingenting?

Anonymous poster hash: 8eaf3...168

Denne betegnelsen har vært brukt i mangfoldige år, og er fra menns side en stor kompliment. Mange tenner mye mer på en "bollemus" enn en flat.

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Dersom jenter (og gutter) er på gymmet for å fjolle seg og se fin ut så merker vi det lett. Er dere på gymmet og faktisk gjør noe, som for eksempel å trene, så legger vi ikke merke til deg i det hele tatt. Trening er normal adferd på et gym, fjolling er ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også bollemus. haha. huff. Bryr meg noen ganger i bikini, men HALLO vi bør ikke tenke på det. Man skal virkelig stå bak deg stirre for å legge merke til det når du ligger og gjør slike øvelser :)
Noen har bollemus, noen har bollemage, noen har bollekinn ;)

Anonymous poster hash: b6093...723
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en bollemus?

Anonymous poster hash: f1d79...fec
  • Liker 1
Skrevet

Hva er en bollemus?

349959-5-1242242766310.jpg

• Liker 16
Gjest Jørild
Skrevet

Man har den musa man har, og den skal man ikke sjemmes over!

• Liker 3
Skrevet

Det skal du da ikke tenke på!

Alle er vi forskjellige, og jeg driter i alle fall i hvordan andre og med selv ser ut når jeg tar benkpress.

Nå måtte jeg titte etter her, og det ser ut som om jeg har det også. Men har ikke alle det da? :klo:

Uansett så har jeg ikke hatt noen klager så langt.

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bollemus selv, men stenger "verden" ute når jeg trener. Om en og annen kåting finner det for godt å glane meg i skrittet ved anledning, så er det i grunnen deres problem, og sier litt om sexlivet deres (som jeg da antar er fraværende).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bollemus, løpetightsen likte jeg ikke i starten, men jeg gir totalt blaffen nå, jeg er fornøyd med musa mi.
Har aldri hørt fra gutter at musa mi er avtennene, tvert i mot egentlig, de sier det er noe annerledes med den (positivt) osv. Gutter som sier de avskyr bollemus, vet som regel ikke hva bollemus er.

Før tok jeg en stor tskjorte/lang singlet for å skjule bollemusen, nå kan jeg gå i hva som helst så og si.

Aldri opplevd at noen har stirret meg i skrittet uansett.

Bikini - no problem, er bare å velge en truse som ikke gir mye oppmerksomhet.

vær stolt, finnes mange ting som er verre enn bolla.

Anonymous poster hash: 94f03...f5e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd at noen har stirret meg i skrittet uansett.

Anonymous poster hash: 94f03...f5e

Haha, det har jeg! Hva er den korrekte måten å reagere på i en slik situasjon? Menn som stirrer damer med tights i skrittet... Det er bare så kleint.

Skrevet

Man skal ikke skamme seg over en kroppdel som er oppkalt etter den romerske kjærlighetsgudinnen, syns jeg. :opplyser:

• Liker 5
Skrevet

Haha, det har jeg! Hva er den korrekte måten å reagere på i en slik situasjon? Menn som stirrer damer med tights i skrittet... Det er bare så kleint.

Det beste er vel egentlig å prøve å ignorere dem, og evt. snu seg vekk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke skamme seg over en kroppdel som er oppkalt etter den romerske kjærlighetsgudinnen, syns jeg. :opplyser:

Med tanke på skambeinet, skamleppene, at det å fjerne livmoren kalles hysterektomi osv, så er akkurat begrepesbruk sekundært. Jeg mener kvinner ikke skal skamme seg over noe ved egen kropp, uansett.

• Liker 6
Skrevet

Tviler på at jeg ser ut som en pose snadder med deilighetsdryss over i det jeg inntar treningssenteret med løpetightsen min. Nå har det seg slik at jeg er der primært for å trene, ikke for å vise intetanende kvinner konturene av min penis m/testikler. Mitt råd er derfor at du overser det, og fortsetter med treningen din.

Ps. Nå kommer snart volvo22 og beskriver hvor mye han har lyst til å slikke deg, æresord :)

:ler: (<- dagens andre!!)

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på skambeinet, skamleppene, at det å fjerne livmoren kalles hysterektomi osv, så er akkurat begrepesbruk sekundært. Jeg mener kvinner ikke skal skamme seg over noe ved egen kropp, uansett.

That too.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...