AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Har innledet et avstandsforhold til en fantastisk mann. Jeg er veldig forelsket. Noe inni meg er alikevel trist.. Trist fordi jeg synes dette er vanskelig. Jeg skulle ønske kommunikasjonen fra han var bedre. Høre litt mer fra han kanskje. Kosemeldinger hadde vært fint. Er det "masete" av meg å fortelle dette til han? Føler at jeg mulig har vært litt "masete" i det siste, men det er kun fordi jeg synes det er vanskelig og utfordrende. Jeg vil virkelig få dette til. Han tar dette med ro.. Kanskje fortelle til han at vi må snakke sammen? Har smått fortalt det til han før, men har ikke merket noe "bedring". Vil han bare bli lei av meg hvis jeg snakker om dette? Anonymous poster hash: 5c739...f56 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 TS her. Kanskje jeg bare overdriver også.. men jeg er så lei meg om dagen, jeg burde jo vært så glad.. Vil ha mer av han når vi ikke kan være i samme by.. telefon, meldinger, osv. Anonymous poster hash: 5c739...f56
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Er i samme situasjon Hvor ofte hører du fra han? Alder?Anonymous poster hash: 80127...226
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Er i samme situasjon Hvor ofte hører du fra han? Alder?Anonymous poster hash: 80127...226 Hører fra han hver dag. Vi er 25. Synes bare det er sånn "hverdagssnakk". Jeg vil snakke om følelser, hvor mye vi gleder oss til å se hverandre osv... Anonymous poster hash: 5c739...f56
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? høres egentlig ut som et luksusproblem forelskelse er jo så deilig Anonymous poster hash: 9d0d9...53b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? høres egentlig ut som et luksusproblem forelskelse er jo så deilig Anonymous poster hash: 9d0d9...53b Luksusproblem? Jeg skulle jo ønske jeg hørte mer fra han, mer enn bare hverdagssnakk. Anonymous poster hash: 5c739...f56
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Ja, selvsagt vil du høre mer fra ham. Men om forholdet er veldig ferskt, så kan det jo hende at han fortsatt er litt forsiktig? Virker jo som dere er ferske i forhold med hverandre Luksusproblemet ligger jo i den forelskelsen du opplever Ikke at han bare driver hverdagssnakk Anonymous poster hash: 9d0d9...53b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Akkurat samme situasjon her, bare at vi ikke har innledet et forhold enda. Jeg vil snakke følelser og hvor mye jeg gleder meg til å se han, hvor mye jeg tenker på han, men føler det blir så utrolig masete og klengete. Anonymous poster hash: d1592...1f2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Ok Jeg har ikke hørt fra min på 4 dager. Jeg vet han er opptatt, men skulle ønske jeg fikk en mld. Han poket meg på face på tirsdag (uten at jeg skjønner hva en poke betyr) også luker han mye av det jeg legger ut på face. Jeg er så livredd for å mase på han. Anonymous poster hash: 80127...226
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Som mann syns jeg det blir feil å "påvirke" eller "forvente" at han skal være annerledes enn han er med tanke på kommunikasjonen. Vi ønsker alle ting av partneren vår som de ikke alltid oppfyller. Eksempel Er man ikke en mann som skriver dikt og overrasker med blomster så er man ikke det og det er greit. Er man ikke en kvinne som starter dagen med å gi en blowjob så er det også greit. Det samme gjelder med kommunikasjonen mellom dere. Så lenge han er seg selv så er det greit. Okay, så er jeg ikke tidenes mest romantiske mann, men jeg er i hvert fall en mann som er seg selv... Dessuten, menn liker ikke å bli mast på av kvinner. Endret 5. mars 2014 av Coolaid
Sapientia Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er også i et avstandsforhold. Ser ham hver helg riktignok. En helg er veldig kort, for da jobber jeg, den andre litt lengre enn en normalhelg for folk flest. Snakker med ham hver dag, og da er det jo mest hverdagssnakk. Selv om vi også uttrykker følelser der det faller seg naturlig.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er også i et avstandsforhold. Ser ham hver helg riktignok. En helg er veldig kort, for da jobber jeg, den andre litt lengre enn en normalhelg for folk flest. Snakker med ham hver dag, og da er det jo mest hverdagssnakk. Selv om vi også uttrykker følelser der det faller seg naturlig. Føler du at det kan bli litt kjedelig? at du "mister" han? Anonymous poster hash: 5c739...f56
Sapientia Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Føler du at det kan bli litt kjedelig? at du "mister" han?Anonymous poster hash: 5c739...f56 Kjedelig er det overhodet ikke. Typen min er ikke mye kjedelig, ikke engang i hverdagssnakk. En ting er humoren en annen ting er at han er intelligent og kunnskapsrik og dermed også mentalt stimulerende å snakke med. De to egenskapene ved hans personlighet er en del av årsaken til at jeg er med ham i det hele tatt :-) Han er selvsagt mye mer enn en jeg er veldig glad i å snakke med, men han er også det. Det har hendt at jeg har freaket ut litt, men håper jeg slipper noe særlig mer av den følelsen i fremtiden. Blir jo mer sikker på ham og forholdet når det har gått litt tid. Men jeg savner ham så klart, og det er ikke så moro det heller.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Kjedelig er det overhodet ikke. Typen min er ikke mye kjedelig, ikke engang i hverdagssnakk. En ting er humoren en annen ting er at han er intelligent og kunnskapsrik og dermed også mentalt stimulerende å snakke med. De to egenskapene ved hans personlighet er en del av årsaken til at jeg er med ham i det hele tatt :-) Han er selvsagt mye mer enn en jeg er veldig glad i å snakke med, men han er også det. Det har hendt at jeg har freaket ut litt, men håper jeg slipper noe særlig mer av den følelsen i fremtiden. Blir jo mer sikker på ham og forholdet når det har gått litt tid. Men jeg savner ham så klart, og det er ikke så moro det heller. Takk for svar:) Jeg føler det samme med min kjæreste, er nok det at jeg freaker ut litt av og til nå i begynnelsen som gjør det vanskelig.. skal prøve å holde roen Anonymous poster hash: 5c739...f56
Steinar40 Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Kan ikke anbefale noen et avstandsforhold. Kommer aldri til å fungere i lengden. 1
Sapientia Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Kan ikke anbefale noen et avstandsforhold. Kommer aldri til å fungere i lengden. De fleste avstandsforhold er vel en midlertidig løsning. Eller mener du at man kun skal kunne bli sammen med en som bor i den samme lille avkroken av verden som degselv?
Steinar40 Skrevet 5. mars 2014 #17 Skrevet 5. mars 2014 De fleste avstandsforhold er vel en midlertidig løsning. Eller mener du at man kun skal kunne bli sammen med en som bor i den samme lille avkroken av verden som degselv? Det er absolutt det mest praktiske å finne noen som bor i nærheten, ja. Og sånn var det alltid før i tida.
Sapientia Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Det er absolutt det mest praktiske å finne noen som bor i nærheten, ja. Og sånn var det alltid før i tida. Bra jeg ikke er fra før i tiden da for i denne bygda her er det skalt gitt. Men nå synes ikke jeg 2,5t unna er noe pes heller. I min målestokk er det ganske nærme.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? Bor dere egentlig i samme by? Hvor lenge skal han være borte, og når så du han sist? Anonymous poster hash: 6a608...69f
Steinar40 Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Bra jeg ikke er fra før i tiden da for i denne bygda her er det skalt gitt. Men nå synes ikke jeg 2,5t unna er noe pes heller. I min målestokk er det ganske nærme. Det kunne fort vært mye verre, ja. Hvis det ikke er 2.5 timer i fly du snakker om da selvfølgelig. Endret 6. mars 2014 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå