AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Var sammen med en psykopat, som drev både med psykisk og fysisk vold. Har ENDELIG klart meg å komme vekk fra han. Vi bestemte oss for å være ''venner'' og tilslutt kuttet vi kontakt. Er det vanlig å føle sorg og være lei seg ? Selvom jeg vet hvor dårlig han behandlet meg og hvor mye han har ødelagt livet mitt? En annen ting har han blitt venn med en venninne av meg. Har fortalt henne hva han har gjort og hvordan han er - hun har selv fått opplevd litt av det når jeg ringte og konfronterte han, og han klikket helt. Så om hun velger å være med han er opp til henne, og vil ikke bry meg mer om det. Når jeg snakket om han, så sa han masse stygge ting - sa at vi to aldri hadde noe sammen, at jeg er en hore, løgner, osv. Det vet jeg at han sa fordi han visste jeg var med venninna mi og fordi han har snakket dritt om meg til henne, som hun fortalte. Skal jeg være ærlig, så tror jeg de to kommer til å fortsette som før. Det blir da dems problem og ikke mitt. Jeg bare klarer ikke å glemme det at han går rundt og snakker dritt om meg - det sliter faktisk utrolig mye på meg. Samtidig som jeg elsker han (elsker????) og har det skikkelig vondt. Jeg vil bare legge meg ned og dø. Jeg har har det så vondt og jeg er så sint på meg selv som føler det slik og som investerte så mye tid i dette. Hvordan faen kan jeg være lei meg for at jeg er kvitt han? Er jeg syk i hodet ? .. Beklager, men jeg har det så vondt og vet ikke hva eller hvor jeg skal gjøre av meg .. Anonymous poster hash: d3b54...f7b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Hvor gamle er dere og hvor lenge siden skjedde bruddet? Er brudd i seg selv er jo tungt, man skilles jo med en person man har delt alt med. Jeg har ikke så mye erfaring rundt dette så jeg har ikke så mange råd å komme med dessverre..Anonymous poster hash: 8850c...219
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Ja det er normalt. Anonymous poster hash: 882b0...a5f
Steinar40 Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Er TS smart så kutter hun all kontakt med denne fyren. Og hvis han klarer å lure venninna så er det best å ikke ha noe kontakt med henne også.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Helt normalt ja, det er uansett vondt å kutte noen fra livet sitt. Det viktigste er å være bestemt på å ikke ta kontakt. La det gå og hold deg unna Tid vil gjøre det bedre, litt etter litt! Anonymous poster hash: 8e772...754
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Normalt ja. Det blir bedre. Du er tøff og sterk som kom deg vekk! Ikke tenk på hva han sier om deg. Ønsker deg alt godt.Anonymous poster hash: 3491c...58d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Hvor gamle er dere og hvor lenge siden skjedde bruddet? Er brudd i seg selv er jo tungt, man skilles jo med en person man har delt alt med. Jeg har ikke så mye erfaring rundt dette så jeg har ikke så mange råd å komme med dessverre..Anonymous poster hash: 8850c...219 Vil helst ikke skrievr alder, i frykt for å bli gjenkjent. Det bruddet var vel noen uker siden, men vi var fortsatt venner og klarte ikke helt å slutte med typiske kjæresteting da, som kyssing, date, osv. Alt skjærte seg på mandagen, men ting virket helt ok, mens igår eskalerte det helt .. Ja det er normalt.Anonymous poster hash: 882b0...a5f :/ Kjipt, men samtidig godt. Er TS smart så kutter hun all kontakt med denne fyren. Og hvis han klarer å lure venninna så er det best å ikke ha noe kontakt med henne også. Jeg skal for første gang på lenge, tenke smart og tenke fremtid! Nei, jeg har ikke planer om å snakke med hun meg egentlig, ivertfall ikke om hun tar opp han. Helt normalt ja, det er uansett vondt å kutte noen fra livet sitt. Det viktigste er å være bestemt på å ikke ta kontakt. La det gå og hold deg unna Tid vil gjøre det bedre, litt etter litt! Anonymous poster hash: 8e772...754 Ja, jeg skal virkelig prøve. Faen at det er så vanskelig .. Jeg er så sint på han, og overrasket over hvordan han forandret seg så fort .. Samtidig så vil jeg virkelig det beste for han og at han skal gjøre det bra i livet sitt, da han har opplevd mye vondt .. Blandede følelser her .. Normalt ja. Det blir bedre. Du er tøff og sterk som kom deg vekk! Ikke tenk på hva han sier om deg. Ønsker deg alt godt.Anonymous poster hash: 3491c...58d Tusen takk for fine ord! Det hjelper meg så utrolig mye på veien Anonymous poster hash: d3b54...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå