AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 For å gjøre en lang historie kort, jeg oppdaget at mannen min hadde et sexuelt forhold via chat med en kollega på jobben hans... Han hadde glemt å lukke ned pcn og jeg så det og mere til. Jeg var gravid med nr 3 da dette skjedde og orket ikke reise fra han, med tre små barn. jeg flyttet ut i 3 uker den gang og han ba på sine knær. dette er 6 år siden... han er en super far, og vi har det bra nå. men jeg klarer ikke glemme, det gnager i meg og jeg føler jeg holder på å sprekke. jeg er sjalu og usikker. jeg kan love dere at jeg ser en million bedre ut enn den damen han hadde et cybersex forhold til den gangen, og nettopp det bekymrer meg enda mer. hva var greia??? vi hadde sex hele tiden også, selv om jeg var gravid, for jeg var i fin form. Den dag i dag så sier han at han ikke vet, han mener han var inne i en pervers boble og aldri kunne gjort noe slikt i dag...jeg vet ikke. Jeg elsker han, samtidig stoler jeg ikk 100% på han. Han har ikke gitt meg noen grunn de siste årene, han tilbringer all tid med oss.allikevel klarer jeg ikke å la være å tenke på det, så lang tid etterpå...... Anonymous poster hash: c9d2e...8cc
Gjest constance90 Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Jeg mener dette med beste mulig hensikt og jeg vet jeg kan høres harsk ut nå. Det er 6 år siden. Han er forsatt hos deg og han har ikke gitt deg noen grunn for å ikke stole på han etter det. Det er på tide at du glemmer saken. Hvis du forsatt har så negative tanker anbefaler jeg et par prater med psykolog for å endre tankegangen. Noen ganger må man tilgi og glemme. Dette tar altfor mye energi hos deg og er nok mer slitsomt enn det trenger å være. Legg det bort. Men det er leit å høre at du opplevde slikt. Heldigvis er vi alle mennesker og vi gjør alle feil. Han valgte deg 9
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 6 år siden og du tenker på det fremdeles??? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Finn en random fyr og ha sex med han! Da er det uavgjort og du kan slutte å bære nag. Anonymous poster hash: b2e14...7c4
Sylvari Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 6 år siden og du tenker på det fremdeles??? Noen ganger så er det ikke mulig å rette opp i tillitsbrudd. Hun kommer seg ikke over det, det er ikke noe hyggelig å kjenne på at man ikke kan stole på partneren sin. 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 At de hadde et seksuelt forhold, eller at de snakket om sex? Jeg forstod ikke denne. Etter 6 år bør du definitivt oppsøke terapeut om du har såpass vanskelig for å komme over det. Anonymous poster hash: 54c53...731
Sunshine Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Da oppsøker du en terapeut for å få ryddet opp i tankene. Mannen din bør sikkert også være med på noen av timene. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Min mann var utro mot meg for 10 år siden. Dette har jeg ryddet vekk fra tankene etter beste evne. Nå tenker jeg bare på det en gang i blant, men jeg er nøye med å ikke dra det opp i diskusjoner. Jeg valgte å bli, og det forplikter. Jeg er nødt til å stole på han, og det gjør jeg også. Ts: Du bare ødelegger for deg selv med disse tankene og bekymringene. Hvis du ikke har noen grunn til å tro at han har vært utro mot deg etter dette, så MÅ du legge det bak deg. Snakk gjerne med en fagperson for å få hjelp til dette. Han gjorde en feil, men så lenge du valgte å bli, så kan du ikke fortsette å gnage på dette for deg selv og plage deg selv med disse tankene. Det kommer til å både spise opp deg og forholdet. Mennesker forandrer seg mye på seks år. Han er nok ikke den helt samme personen i dag som han var den gangen. I dag ville han nok valgt, og oppført seg, annerledes. Anonymous poster hash: 09d83...5c6 2
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Noen ganger så er det ikke mulig å rette opp i tillitsbrudd. Hun kommer seg ikke over det, det er ikke noe hyggelig å kjenne på at man ikke kan stole på partneren sin. Hvis det er et så digert tillitsbrudd at man tenker på det i seks år, så kommer man seg videre.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Utroskap er en dealbreaker. Alltid. Amen! Anonymous poster hash: 2bd7f...8c2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Hvis det er et så digert tillitsbrudd at man tenker på det i seks år, så kommer man seg videre. åh du skal liksom alltid være så "hard" tåpelig! ikke alle orker/klarer å komme seg videre. spesielt ikke med barn inne i bildet. Anonymous poster hash: 9f3db...ac2 2
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 åh du skal liksom alltid være så "hard" tåpelig! ikke alle orker/klarer å komme seg videre. spesielt ikke med barn inne i bildet. Anonymous poster hash: 9f3db...ac2 At jeg alltid skal være så hard???? Heller det enn å være i et forhold hvor det har foregått noe for seks år siden som man ikke får til å glemme. For hva kaller man det+? Jo, veikskap. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 At jeg alltid skal være så hard???? Heller det enn å være i et forhold hvor det har foregått noe for seks år siden som man ikke får til å glemme. For hva kaller man det+? Jo, veikskap. har du barn selv? er ikke like lett å gå ut av et forhold når man har barn. og spesielt ikke når han i ettertid ikke har gjort noe som viser at hun ikke skulle kunne stole på han. men er alikevel ikke lett for alle. hun må jobbe mer med seg selv. få endret litt på tankene. og oppsøke en terapaut som kan hjelpe hun på veien! det handler ikke om veikskap! det er ganske mange flere ting som spiller inn! Anonymous poster hash: 9f3db...ac2 1
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 har du barn selv? er ikke like lett å gå ut av et forhold når man har barn. og spesielt ikke når han i ettertid ikke har gjort noe som viser at hun ikke skulle kunne stole på han. men er alikevel ikke lett for alle. hun må jobbe mer med seg selv. få endret litt på tankene. og oppsøke en terapaut som kan hjelpe hun på veien! det handler ikke om veikskap! det er ganske mange flere ting som spiller inn! Anonymous poster hash: 9f3db...ac2 Men hvis han ikke har gjort noe mer etter hendelsen, så ser jeg ikke problemet hennes.
Sylvari Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Men hvis han ikke har gjort noe mer etter hendelsen, så ser jeg ikke problemet hennes. Mennesker er ikke små roboter du kan programmere til å reagere "rasjonelt". 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Men hvis han ikke har gjort noe mer etter hendelsen, så ser jeg ikke problemet hennes. nei, du gjør nok ikke det du! Anonymous poster hash: 9f3db...ac2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Min mann var utro mot meg for 10 år siden. Dette har jeg ryddet vekk fra tankene etter beste evne. Nå tenker jeg bare på det en gang i blant, men jeg er nøye med å ikke dra det opp i diskusjoner. Jeg valgte å bli, og det forplikter. Jeg er nødt til å stole på han, og det gjør jeg også. Ts: Du bare ødelegger for deg selv med disse tankene og bekymringene. Hvis du ikke har noen grunn til å tro at han har vært utro mot deg etter dette, så MÅ du legge det bak deg. Snakk gjerne med en fagperson for å få hjelp til dette. Han gjorde en feil, men så lenge du valgte å bli, så kan du ikke fortsette å gnage på dette for deg selv og plage deg selv med disse tankene. Det kommer til å både spise opp deg og forholdet. Mennesker forandrer seg mye på seks år. Han er nok ikke den helt samme personen i dag som han var den gangen. I dag ville han nok valgt, og oppført seg, annerledes. Anonymous poster hash: 09d83...5c6 Takk det er sant, jeg får snakke med noen, for han er bare god nå. Alltid familien først. derfor irriterer det meg at jeg ikke kan legge det helt bak meg Anonymous poster hash: 23b02...dfe 1
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Mennesker er ikke små roboter du kan programmere til å reagere "rasjonelt". nei, du gjør nok ikke det du! Anonymous poster hash: 9f3db...ac2 Ok, hvor forståelsesfull skal man være for ei dame som fremdeles er i et forhold hvor det skjedde noe for seks år siden som HUN ikke kommer over.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Ok, hvor forståelsesfull skal man være for ei dame som fremdeles er i et forhold hvor det skjedde noe for seks år siden som HUN ikke kommer over. Hadde du hatt barn hadde du skjønt det. Ikke vær så dømmende når du ikke har noen bakgrunn for å forstå. Anonymous poster hash: 519cc...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå