AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Del Skrevet 5. mars 2014 Hei! Det er sikkert ikke bare jeg som har lyst på mer enn et par kopper kaffe om dagen... Er det noen som har et godt tips til koffeinfri kaffe og hvor det kan kjøpes? Gjerne pulverkaffe (instant) Anonymous poster hash: 0a80e...0b8 Anonymous poster hash: 0a80e...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Del Skrevet 5. mars 2014 Dessverre. Jeg har fått skikkelig god koffeinfri kaffe én gang i mitt liv. Den hadde ei venninne kjøpt i Belgia Ellers så mener jeg å huske at Kaffebrenneriet (tror jeg det var?) har sånn helt OK koffeinfri kaffe.Anonymous poster hash: 8f276...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. mars 2014 #3 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg har kjøpt det til andre på Black Cat. Finnes også på noen helsekostbutikker. Aner ikke noe om hvorvidt de var gode, da, ettersom jeg ikke har smakt noen av dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 5. mars 2014 #4 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg drakk koffeinfritt fra starbucks da jeg ikke kunne drikke mye koffein. Både fra utsalgssted og instant. Men det krever jo at du bor i Oslo, eller kan kjøpe med fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 5. mars 2014 #5 Del Skrevet 5. mars 2014 Både Kaffebrenneriet og Stockfleths serverer koffeinfri kaffe. Det er ganske ok (men ikke helt som vanlig kaffe...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Del Skrevet 6. mars 2014 Takk for tilbakemeldinger Skal sjekke ut helsekostbutikker, evt. få noen til å ta med fra Tigerstaden eller utlandet Te er ikke helt det samme... Anonymous poster hash: 0a80e...0b8 Anonymous poster hash: 0a80e...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå