Gå til innhold

Koffeinfri kaffe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Det er sikkert ikke bare jeg som har lyst på mer enn et par kopper kaffe om dagen... Er det noen som har et godt tips til koffeinfri kaffe og hvor det kan kjøpes? Gjerne pulverkaffe (instant) :)

Anonymous poster hash: 0a80e...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dessverre. Jeg har fått skikkelig god koffeinfri kaffe én gang i mitt liv. Den hadde ei venninne kjøpt i Belgia :P

Ellers så mener jeg å huske at Kaffebrenneriet (tror jeg det var?) har sånn helt OK koffeinfri kaffe.

Anonymous poster hash: 8f276...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt det til andre på Black Cat. Finnes også på noen helsekostbutikker. Aner ikke noe om hvorvidt de var gode, da, ettersom jeg ikke har smakt noen av dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk koffeinfritt fra starbucks da jeg ikke kunne drikke mye koffein. Både fra utsalgssted og instant. Men det krever jo at du bor i Oslo, eller kan kjøpe med fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Kaffebrenneriet og Stockfleths serverer koffeinfri kaffe. Det er ganske ok (men ikke helt som vanlig kaffe...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tilbakemeldinger :) Skal sjekke ut helsekostbutikker, evt. få noen til å ta med fra Tigerstaden eller utlandet ;) Te er ikke helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...