AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 31 år gammel singel jente og barnløs. Nettdating funker ikke for meg, det er ingen jeg kan bli sammen med på jobben og jeg har ikke verdens største nettverk for å si det sånn. Jeg har ett par kilo ekstra som jeg ikke får kvittet meg med fordi jeg er altfor stresset og deppa på grunn av den situasjonen jeg er i, Jeg ikke kan konsentrere meg om noe annet. Det er en del menn som jeg vet er interessert i meg, men som jeg aldri har møtet dem, jeg kjenner de ikke. Dette er menn som kjenner en bekjente av meg. Jeg får høre fra min bekjent at de synes jeg er veldig vakker og at de er interessert i meg, men de tør ikke å ta kontakt med meg! Jeg bor i en helt annen by enn det de gjør. Jeg har derfor, flere ganger tatt turen til deres by bare for å møte på disse mennene, men det har ikke skjedd. De har funnet meg på FB og vet nummeret mitt, men de har sagt til min bekjent at de ikke tror at jeg kan være interessert i de og at jeg er for fin for de etc Jeg vil finne meg en seriøs mann, men det har jo blitt helt umulig for meg. Er løpet kjørt for meg? Hva er alternativene? Jeg vil ikke være barnløs? Anonymous poster hash: bff69...f4e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 ja det er jo umulig å finne seg en mann når du ikke vil ta kontakt med de som faktisk er interessert. hva forventer du? at de skal komme dalende ned i fanget ditt? Anonymous poster hash: d7597...cd4 6
minister-mio Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Den der bekjenten din må få ut fingeren og ordne en date for sine tafatte bekjente 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 ja det er jo umulig å finne seg en mann når du ikke vil ta kontakt med de som faktisk er interessert. hva forventer du? at de skal komme dalende ned i fanget ditt? Anonymous poster hash: d7597...cd4 Jeg kjenner ikke dissene mennene, det er de som har googlet meg opp og funnet meg på FB og sagt til en bekjent av meg at de liker meg! Hvordan skal jeg ta kontakt med helt fremmede menn???????????????? Anonymous poster hash: bff69...f4e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Den der bekjenten din må få ut fingeren og ordne en date for sine tafatte bekjente Min bekjent har flyttet langt vekk nå. Han kjente disse mennene, men de var ikke nære venner. Han møtet de ute på byen av og til. Jeg kjenner de ikke i det hele tatt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Anonymous poster hash: bff69...f4e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hvordan skal jeg kontakte de? Jeg kan jo ikke legge de til som venn på FB når vi ikke en gang har felles venner. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: bff69...f4e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Du virker veldig selvmedlidende og ute av stand til å ta tak i egen situasjon. Foreslår at du først stabler deg selv på bena, før du prøver å finne en kjæreste. Ingen har lyst til å bli kjæreste med Stakkars Meg. Du må selv bli glad, før du kan gjøre en annen glad. Slutt å kanalisere sin ulykke på at den skyldes at du ikke har kjæreste. Det er en ond sirkel det ikke kommer noe godt ut av. Anonymous poster hash: 2052e...7f3 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Du virker veldig selvmedlidende og ute av stand til å ta tak i egen situasjon. Foreslår at du først stabler deg selv på bena, før du prøver å finne en kjæreste. Ingen har lyst til å bli kjæreste med Stakkars Meg. Du må selv bli glad, før du kan gjøre en annen glad. Slutt å kanalisere sin ulykke på at den skyldes at du ikke har kjæreste. Det er en ond sirkel det ikke kommer noe godt ut av. Anonymous poster hash: 2052e...7f3 Når har jeg skrevet at det er synd på meg? Det eneste jeg skriver er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre? Ikke stakkars meg og at det er synd på meg. Det må vel gå an å spørre om råd? Anonymous poster hash: bff69...f4e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Er på din alder og er i samme situasjon. Ble litt roligere da jeg bestemte meg for å få barn på egenhånd hvis det ikke klaffer med en mann snart. Kanskje hadde det ikke vært så dumt å bo sammen med andre enslige kvinner med barn, så slipper man å være alene om det. Mann kan man alltids få, men samlivsbrudd kan det også bli, tenker jeg. Anonymous poster hash: 2491c...979 1
Cascade Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Om du ikke vil være sammen med noen du kjenner, og ikke vil ha kontakt med noen du ikke kjenner, ja da ligger du tynt an jo, det ser du. Kan ikke se hva du kan miste ved å legge de til som venn på FB, du kan jo alltid fjerne de igjen. Om du legger de til som venn viser du at du i det minste har interesse i å bli litt kjennt, da er resten litt opp til de, eller? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Men de vet ikke at jeg kjenner de! de er bekjent av en bekjent av meg. De fortalte min bekjent at de synes jeg er vakker. Det blir jo veldig rart hvis jeg plutselig legger de til som venn på FB? Anonymous poster hash: bff69...f4e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Er på din alder og er i samme situasjon. Ble litt roligere da jeg bestemte meg for å få barn på egenhånd hvis det ikke klaffer med en mann snart. Kanskje hadde det ikke vært så dumt å bo sammen med andre enslige kvinner med barn, så slipper man å være alene om det. Mann kan man alltids få, men samlivsbrudd kan det også bli, tenker jeg. Anonymous poster hash: 2491c...979 Veldig vanskelig situasjon å være i. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Blir litt creepy hvis jeg legger til menn jeg ikke kjenner på FB. Hvordan skal du få barn på egenhånd? Anonymous poster hash: bff69...f4e
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch 1
Teethgrinding Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Jeg kjenner ikke dissene mennene, det er de som har googlet meg opp og funnet meg på FB og sagt til en bekjent av meg at de liker meg! Hvordan skal jeg ta kontakt med helt fremmede menn???????????????? Anonymous poster hash: bff69...f4e Dette hørtes litt merkelig ut. De har googlet deg? Hvem er "de"? Hvordan vet du alt dette? Hvordan har du hørt alt dette? Jeg ville vært litt skeptisk hvis jeg var deg. Dette hørtes rart ut. Det er dog aldri for sent å ta seg litt i nakken og få livet på rett kjøl igjen. Du sier du er overvektig og deppa? Det du antakeligvis mangler er en solid dose ambisjoner og et par joggesko. Jeg kan endel om trening og skal lære deg kort om realitetene: Ting skjer ikke over natten. Forvent et år, kanskje to, med hard arbeid før resultatene er på plass. Jobb hardt. Løp hardere enn du noensinne har løpt før, kjenn blodsmaken i munnen og ha det jævelig vondt når du trener. Denne løse småjoggingen som kjerringer holder på med brenner ikke kilo. Det er i essensen meningsløs valsing bortetter asfalten. Det du trenger er smerte i lår og lunger. Pain = success. Det er lett å få dilla på trening og det har positive bieffekter som du vil merke gradvis. Treningen vil løse din depresjon gjennom fysiologiske forandringer. Kjemisk i hjernen gjennom frigjøring av endorfiner og dopamin, og psykisk gjennom resultatene kroppen din vil gjennomgå. Du trenger en shoppingliste: 1) Fine joggesko 2) Drikkebelte 3) Fine tights 4) Løpejakke og/eller vest 5) Pulsklokke 6) Et godt headset og et Spotify-abonnement. En forutsetning for god trening er godt utstyr. Det både virker bedre, men ikke minst gir deg den boosten du trenger for å komme igang. Mister du inspirasjon = Kjøp nytt treningutstyr. Rimelig enkel belønning. Over tid vil du merke at kroppen fungerer bedre, deppinga blir borte, og du føler deg mer våken. Så kommer du deg ut og hilser på nye mennesker. Det finnes et utall av steder der du kan komme i kontakt med menn. Du er en kvinne, du velger. Det finnes alltid noen, for alle. Hva får deg til å tro at du er så spesiell at akkurat du ikke kan finne noen? Pøh. Tøys og tull. /sparke i rumpa. Kom deg ut 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Du er bare 31 år! Du har da noen år på deg før du trenger å bekymre deg:) At du har et par kilo ekstra spiller ingen rolle. Leit at du ikke kan konsentrere deg om annet, og er stressa og deppa. En fyr kan komme inn i livet ditt når som helst. Men det er nok viktig å sette seg opp noen små mål og lage en plan over hvordan du når dem. For hvis man er stuck, er det bare en selv som kan gjøre noe med det egentlig. For å kunne ha et sunt og flott forhold til en annen person, bør man ha et sunt og flott forhold til seg selv først. Så gjør ting som gjør deg glad, finn en fysisk aktivitet du synes er morsom, så det ikke blir et ork å holde seg litt i form. Kanskje du kan melde deg på et kurs, joine en gruppe? Nettdating har ikke jeg heller tro på. Jeg vil møte folk "i virkeligheten". Det er ikke lett. Men når man først har kommet i gang, og vedlikeholder det, lurer man på hvorfor man ikke satte i gang tidligere. Anonymous poster hash: 823ea...73f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Dette hørtes litt merkelig ut. De har googlet deg? Hvem er "de"? Hvordan vet du alt dette? Hvordan har du hørt alt dette? Jeg ville vært litt skeptisk hvis jeg var deg. Dette hørtes rart ut. Det er dog aldri for sent å ta seg litt i nakken og få livet på rett kjøl igjen. Du sier du er overvektig og deppa? Det du antakeligvis mangler er en solid dose ambisjoner og et par joggesko. Jeg kan endel om trening og skal lære deg kort om realitetene: Ting skjer ikke over natten. Forvent et år, kanskje to, med hard arbeid før resultatene er på plass. Jobb hardt. Løp hardere enn du noensinne har løpt før, kjenn blodsmaken i munnen og ha det jævelig vondt når du trener. Denne løse småjoggingen som kjerringer holder på med brenner ikke kilo. Det er i essensen meningsløs valsing bortetter asfalten. Det du trenger er smerte i lår og lunger. Pain = success. Det er lett å få dilla på trening og det har positive bieffekter som du vil merke gradvis. Treningen vil løse din depresjon gjennom fysiologiske forandringer. Kjemisk i hjernen gjennom frigjøring av endorfiner og dopamin, og psykisk gjennom resultatene kroppen din vil gjennomgå. Du trenger en shoppingliste: 1) Fine joggesko 2) Drikkebelte 3) Fine tights 4) Løpejakke og/eller vest 5) Pulsklokke 6) Et godt headset og et Spotify-abonnement. En forutsetning for god trening er godt utstyr. Det både virker bedre, men ikke minst gir deg den boosten du trenger for å komme igang. Mister du inspirasjon = Kjøp nytt treningutstyr. Rimelig enkel belønning. Over tid vil du merke at kroppen fungerer bedre, deppinga blir borte, og du føler deg mer våken. Så kommer du deg ut og hilser på nye mennesker. Det finnes et utall av steder der du kan komme i kontakt med menn. Du er en kvinne, du velger. Det finnes alltid noen, for alle. Hva får deg til å tro at du er så spesiell at akkurat du ikke kan finne noen? Pøh. Tøys og tull. /sparke i rumpa. Kom deg ut De så et bilde av meg i min bekjent sin telefon. De fant ut hva jeg heter og har derfor sett flere bilder av meg på FB min. Pingler som de er har de ikke addet meg som venn på FB. Jeg har googlet de og er interessert i han ene, jeg har hørt at han er veldig snill som person i tillegg er det et stort pluss at han er veldig kjekk og har en bra jobb. Det blir veldig merkelig hvis jeg skal legge han til som venn på FB. Jeg har tatt turen til den byen han bor i utallig ganger uten å treffe på han. Nå har min bekjent flyttet fra denne byen så nå kan jeg bare glemme å møte han. Jeg irriterer meg over at jeg nå har"mistet" sjansen for å møte han. Tusen takk. For halvt år siden trente jeg 5 ganger i uken. Flere timer om dagen! Jeg hadde en perfekt kropp og fikk mange blikk etter meg. Men så skjedde det noe i livet mitt som gjorde at jeg mistet lysten for det meste og jeg har derfor ikke trent på 6 måneder. Trening ga meg livsglede og mye energi, takk for at du sparket meg bak nå. Fra imorgen blir det back to the old days på meg Anonymous poster hash: bff69...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 hm.. slutt å tenk så mye på hva som kunne vært og fokuser på "her og nå". takk, det skal jeg gjøre Anonymous poster hash: bff69...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Du er bare 31 år! Du har da noen år på deg før du trenger å bekymre deg:) At du har et par kilo ekstra spiller ingen rolle. Leit at du ikke kan konsentrere deg om annet, og er stressa og deppa. En fyr kan komme inn i livet ditt når som helst. Men det er nok viktig å sette seg opp noen små mål og lage en plan over hvordan du når dem. For hvis man er stuck, er det bare en selv som kan gjøre noe med det egentlig. For å kunne ha et sunt og flott forhold til en annen person, bør man ha et sunt og flott forhold til seg selv først. Så gjør ting som gjør deg glad, finn en fysisk aktivitet du synes er morsom, så det ikke blir et ork å holde seg litt i form. Kanskje du kan melde deg på et kurs, joine en gruppe? Nettdating har ikke jeg heller tro på. Jeg vil møte folk "i virkeligheten". Det er ikke lett. Men når man først har kommet i gang, og vedlikeholder det, lurer man på hvorfor man ikke satte i gang tidligere. Anonymous poster hash: 823ea...73f Tusen takk, jeg føler meg veldig motivert til å sette i gang med trening fra i morgen takket være dere fine folk Jeg bekymrer meg bare fordi jeg har lyst til å få barn før det er for sent og fordi jeg savner en jeg kan dele livet med. Tusen takk for gode råd Anonymous poster hash: bff69...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå