Gå til innhold

Hvilke velværeprodukter er det greit å bruke på treningsstudio?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha trent føler jeg alltid behov for å stelle litt med kroppen min, både som motivasjon til å komme meg på trening neste gang, og fordi jeg synes det er avslappende.

Hvis jeg føler at jeg har vært skikkelig flink, hender det at jeg venter med å dusje til jeg har kommet hjem, slik at jeg kan pøse på med kroppspeeling, hårmaske, deilig body lotion, etc.

På treningsstudioet mitt har jeg aldri sett noen bruke annet enn såpe og shampoo (ikke balsam en gang!), så jeg er redd for å bli sett rart på dersom jeg setter i gang med f.eks. peeling i dusjen. Per nå bruker jeg bare såpe, shampoo, balsam og fotkrem, men jeg vet at jeg hadde vært mer motivert til å gå på trening dersom jeg hadde peeling og body lotion liggende i treningsbagen, og kunne ta en ordentlig runde med det i dusjen på treningssenteret.

Har sett at noen sentere har oppslag i garderoben om at det ikke er lov å farge håret i dusjen, og slikt er selvfølgelig ikke aktuelt for meg, men jeg antar at det er en eller annen etikette på dette.

Har dere noen mening om bruk av velværeprodukter på treningsstudio? Hvor går grensa, og hva bør man heller gjøre hjemme?

Anonymous poster hash: 9da5e...819
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror ingen vil blande seg opp i om du bruker skrubbekrem i dusjen etter trening, gitt.

Gjest Tigress
Skrevet

Det viktigaste er jo at du ikkje okkuperer dusjen i all æve, då... Alt du nemner skulle vere greitt, hårfjerning og hårfarging er ikkje greitt...

Skrevet

En vanlig regel pleier å være at man ikke får barbere seg i dusjen.

Tviler på at noen ville ha reagert på peeling og bodylotion. Ansiktsmaske kan muligens heve noen øyenbryn fordi det er uvanlig, men kan aldri tenke meg at det er noen regel som sier at det ikke er tillatt - uten at jeg skal si det sikkert, ettersom det aldri har vært noe jeg har trengt å ta stilling til.

Skrevet (endret)

Dusjer alltid hjemme jeg. Men tidligere hadde jeg bare en bitteliten dusjsåpe i bagen + deo. Vasket aldri håret etter trening og smurte meg ikke med lotion Er ikke velvære i mitt hode i en fellesdusj.

Er det virkelig folk som barberer seg og farger håret (!?!) i fellesdusjer??

Endret av KG dama
Gjest black nailpolish
Skrevet

Er det virkelig folk som barberer seg og farger håret (!?!) i fellesdusjer??

Jeg så ei som shava leggene på bussen en gang..

TS: Kjør på med peeling du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...