Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har skrevet en analyse av spis din syvende sans av Karpe Diem? Jeg skal skrive en analyse av sangen og jeg synes det er vanskelig å finne ut hva jeg skal skrive. Noen som har noen tips?

Hadde vært suuuupert med svar!

Anonymous poster hash: a430b...87e
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/817367-analyse-av-spis-din-syvende-sans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som har skrevet en analyse av spis din syvende sans av Karpe Diem? Jeg skal skrive en analyse av sangen og jeg synes det er vanskelig å finne ut hva jeg skal skrive. Noen som har noen tips?

“Spis din syvende sans” handler om at det er greit å sparke planleggeren noen andre har ansatt for å planlegge DITT liv.

http://rapgenius.com/Karpe-diem-spis-din-syvende-sans-lyrics

Anonymous poster hash: 84d85...6a9

AnonymBruker

Hvorfor velge å analysere den sangen?? :klo:

Den er jo så rett på sak som det får blitt, er jo ingenting å analysere?

Chirag hadde en manager som bestemte alt, og så endte det med at han sparket manageren eller no sånt? Ferdig snakka :reise:

Anonymous poster hash: 0cd5a...968

AnonymBruker

Skriv om språklige bilder og andre virkemidler. Knytt opp til hva DU tenker den handler om, hva den betyr for deg- hvis den ikke betyr noe, prøv og relater til ting du tenker? Det som er så perfekt med analyser er at ingenting er feil, så lenge du begrunner godt- det er det alt handler om og det er det læreren vil se om du får til. Ikke noe vits å kopiere andres analyse, når du kan skrive en analyse om egne tanker selv- blir mye bedre om det er ærlig og personlig.

Anonymous poster hash: b059e...a90
AnonymBruker

Skriv om språklige bilder og andre virkemidler. Knytt opp til hva DU tenker den handler om, hva den betyr for deg- hvis den ikke betyr noe, prøv og relater til ting du tenker? Det som er så perfekt med analyser er at ingenting er feil, så lenge du begrunner godt- det er det alt handler om og det er det læreren vil se om du får til. Ikke noe vits å kopiere andres analyse, når du kan skrive en analyse om egne tanker selv- blir mye bedre om det er ærlig og personlig.

Anonymous poster hash: b059e...a90

Enig, analyse av språklige bilder er alltid bra. Som "hvis livet mitt var en timeplan ville du vært den gymtimen da vi var barn" eller noe slikt, som han sier i første vers- altså som en illustrasjon av hvor ite vedkommende betyr for ham osv..

Anonymous poster hash: 4c415...536

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...