Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man forvente seg i lønn som kommunikasjonsrådgiver i kommunen?

Anonymous poster hash: e9224...ded
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig, og kommer an på en del faktorer.

Hva er alderen din, utdannelse, erfaring, hvilken landsdel ligger kommunen, ansvarsområder?

Anonymous poster hash: d03b4...523

Skrevet

Tipper på 550-60.000, hvis du har en master...

Skrevet

Tipper på 550-60.000, hvis du har en master...

Det var da en ekstremt høy startlønn, langt over normalen. Og i en offentlig stilling. Mener du startlønn som nyutdannet eller etter noen års erfaring?

Skrevet

Kommer også an på hvilken kommune og hvilken etat ;)

Så mye som oppgitt over er nok å ta i, hvis ikke du har lang erfaring, vil ha lederansvar eller får en prosjektstilling. Men - som sagt, selv lønn i kommunen er avhengig av dine meritter, er du knallgod og kan vise til årelang god erfaring, så kan du godt tjene mer også, på de rette stedene.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde rådgivere i staten har ca 430 - 470 000 i lønn? Mens en seniorrådgiver kanskje bikker over 500 000-tallet...

Anonymous poster hash: dee8e...4d6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en som jobber som nettopp det i kommunen, kun bachelorgrad da, og han tjener 460 000,-. Tror han startet på 400 000,- for ca 3-4 år siden.

Anonymous poster hash: 694ca...56a
AnonymBruker
Skrevet

Det var da en ekstremt høy startlønn, langt over normalen. Og i en offentlig stilling. Mener du startlønn som nyutdannet eller etter noen års erfaring?

Med 10 års erfaring og master, (om arbeidsgiver krever master) så mener jeg lønna ligger på ca 550.000. Jeg har selv jobbet som rådgiver i staten, har en bachelorgrad, 10 års ansnitet og tjente ca 500.000. Seniorrådgiver har godt over det.

En pedagogisk psykologisk rådgiver (pp-rådgiver) i kommunen med master og 10 års ansnitet har ca. 550.000.

Anonymous poster hash: b63c2...213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...