AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er sjokkert og såret. Har støttet pappa og beundret han i alle år. Jeg ringer ofte og snakker mye med han. Fikk plutselig høre at han snakker negativt om meg og nesten beskylder meg for ting jeg aldri har gjort, bak min rygg til min eldre søster. Min eldre søster jobber med regnskap hos faren min. Jeg har snakker mye med min slster siden jeg hjalp til med å male hos henne og har vært en del hos mamma og pappa. Fikk beskjed av min mor om å være forsiktig med hva jeg sier så faren eller søstern min hører, fordi faren min hadde snakket mye negativt om meg til mamma. Jeg skjønner ingenting. Det ble kommentert at jeg hadde en dårlig holdning fordi jeg snakket på telefonen istedenfor å male ( får betalt for jobben, men har sagt jeg ikke trenger full betaling) . Jeg ble så skuffet siden det tross alt var fastlegen jeg ringte, noe jeg tom. Sa ifra om til min søster. Hun nikket og smilte og sa det var greit. Fikk kritisert at jeg var for jålete til å male, siden jeg grein på nesa da jeg fikk maling på meg. ( fikk maling i håret). Jeg føler meg så forrådt. Jeg ble sput om å male også sitter de og baksnakker meg. Vil flytte langt vekk. For en dritsekk av en far jeg har! Anonymous poster hash: 48c27...b43
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Det ble ikke sagt på en hunoristik måte og namna ble fly forbannet på faren min. Det skremmer meg at han sitter sånn og skravler. I tillegg snakker pappa mye negativt om søstern min til meg. Sier at hun sikkert er sjalu på meg og spinner opp stemningen for å sette oss litt opp mot hverandre. Søstern sier at pappa tar seg lange lunsjpauser hver dag. Deretter får jeg høre av pappa at min søster er lat med dårlig arbeidsmoral som henger på pauserommet halve dagen. Lei denne giftige familien. TS Jeg er sjokkert og såret. Har støttet pappa og beundret han i alle år. Jeg ringer ofte og snakker mye med han. Fikk plutselig høre at han snakker negativt om meg og nesten beskylder meg for ting jeg aldri har gjort, bak min rygg til min eldre søster. Min eldre søster jobber med regnskap hos faren min. Jeg har snakker mye med min slster siden jeg hjalp til med å male hos henne og har vært en del hos mamma og pappa. Fikk beskjed av min mor om å være forsiktig med hva jeg sier så faren eller søstern min hører, fordi faren min hadde snakket mye negativt om meg til mamma. Jeg skjønner ingenting. Det ble kommentert at jeg hadde en dårlig holdning fordi jeg snakket på telefonen istedenfor å male ( får betalt for jobben, men har sagt jeg ikke trenger full betaling) . Jeg ble så skuffet siden det tross alt var fastlegen jeg ringte, noe jeg tom. Sa ifra om til min søster. Hun nikket og smilte og sa det var greit. Fikk kritisert at jeg var for jålete til å male, siden jeg grein på nesa da jeg fikk maling på meg. ( fikk maling i håret). Jeg føler meg så forrådt. Jeg ble sput om å male også sitter de og baksnakker meg. Vil flytte langt vekk. For en dritsekk av en far jeg har! Anonymous poster hash: 48c27...b43
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Ok, men hvis han baksnakker søsteren din til deg, så var det vel ganske forståelig at han baksnakker deg til henne??? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Enig med Gjest. Når han har snakket dritt om søsteren din til deg så er det ganske innlysende at han snakker dritt om deg til andre også. Folk som baksnakker, baksnakker de aller fleste så lenge de ikke er til stede. Anonymous poster hash: 2e4fe...719 3
Betasuppe Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Fikk beskjed av min mor om å være forsiktig med hva jeg sier så faren eller søstern min hører, fordi faren min hadde snakket mye negativt om meg til mamma. Jeg skjønner ingenting. Moren din burde ha gjort en bedre jobb.... Skjønner godt at du vil flytte vekk fra hele familien. En ide er jo å oute dem på facebook e.l.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Moren din burde ha gjort en bedre jobb.... Skjønner godt at du vil flytte vekk fra hele familien. En ide er jo å oute dem på facebook e.l. Nei, det er ikke en ide nei, man holder sånt innad i familien. 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Ok, men hvis han baksnakker søsteren din til deg, så var det vel ganske forståelig at han baksnakker deg til henne??? Ja, ble bare så overrasket over hvordan han opererer. Han lager sin egen versjon, legger på og skaper noe negativt av noe som kanskje tom. var ment postivit. Jeg har nesten trodd at søstern er sjalu og til tider vil meg vondt siden han har ringt meg og sagt at søstern min kritiserer meg. Nå setter jeg et spørsmålstegn ved alt pappa har sagt. Trodde han ville meg godt, men det han gjør fører jo bare dårlige ting med seg. Han gir med den ene hånda, og slår med den andre. Sitter og baksnakker meg på kveldstid etter at jeg har ringt han og snakket om hvor mye jeg gleder meg til å se han, at jeg vil ta han med på ferie til sommeren osv. Fysj! Og ikke er det konkrete ting jeg selv innrømmer at kan ha vært feil fra min side, men rett og slett oppkonstruert drit. Sjelden han sier at han er stolt av meg. Det har jeg faktisk hørt 3 ganger, max, i hele mitt liv. TS Anonymous poster hash: 48c27...b43
Betasuppe Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Nei, det er ikke en ide nei, man holder sånt innad i familien. Hvorfor ikke? Andre fortjener å vite at de baksnakker andre så det svir skikkelig, og deres rennome blir skadet
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Noe ordentlig dritt med foreldre som baksnakker. Har "sladrete" foreldre selv. Ville sagt tydelig ifra at du ikke aksepterer det. Hvis han vil ha et godt forhold til deg kan han ikke fortsette slik. Anonymous poster hash: dda5f...e02
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Hvorfor ikke? Andre fortjener å vite at de baksnakker andre så det svir skikkelig, og deres rennome blir skadet Ilag med ens eget rykte. 2
Majott Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Man snakker ikke stygt om barna sine! Uansett. Ikke til resten av familien, og ikke til andre. Har man noe å ta opp, tar man det opp med de det gjelder. Har man noe å ta opp med barna, tar man det opp med dem, ikke de andre barna eller med annen familie.
Betasuppe Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Ilag med ens eget rykte. Ja, det KAN slå begge veier. Men jeg ville aldri sett ned på noen som var baksnakket, og et offer.
Gjest Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Hva med å si til søsteren din at hun ikke burde legge mye vekt på det faren deres sier om deg, med tanke på all dritten han sier om henne.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Ja, det KAN slå begge veier. Men jeg ville aldri sett ned på noen som var baksnakket, og et offer. Vel, det beste er å holde kjeft og ta det innad i familien. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå