AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Noen som kjenner seg igjen i dette eller hra tips til hvordan bedre det? Har det siste halvåret slitt med hud som først ble veldig fet og så veldig, veldig kvisete fordi jeg sluttet på Diane p-pille. Har begynt igjen nå og huden blir gradvis bedre, men jeg sliter med at den så lett blir irritert, i mangel på bedre ord. Huden mister også fort den sunne gløden den har rett etter at jeg har skrubbet og smurt den, ser litt gusten og dratt ut. Med irritert mener jeg at litt kyssing mot skjegg eller mye smiling fører til at huden som kom borti skjegget eller smilelinjene rundt munnen blir veldig røde, og smilelinjene går liksom ikke vekk igjen. Har tenkt at det kan skyldes at huden er litt tørr, noe den kanskje også er, men jeg føler jeg virkelig pøser på med fuktighetskremer og fuktmasker uten at det hittil har hjulpet så mye. Bruker hudpleie fra Decleor, MD Formulations og EmerginC, samt litt ren tamanuolje og tetre-olje. Renser huden morgen og kveld for deretter å ta på fuktighetskrem, noen ganger med serum eller oljer under (veksler mellom flere forskjellige). Skrubber noen ganger i uken. Bruker mineralsminke fra Everyday Minerals, har brukt den i mange år og er fornøyd med den, samt at jeg for noen uker siden også begynte å bruke foundations fra EvaGarden. Så tror ikke egentlig at produktene jeg bruker er årsaken. Må jeg drikke enda mere vann? Ta mer tran/få i meg mer fett? Ta mer sol eller få mer frisk luft i ansiktet? Hjælp! (PS: Er 26 år gammel.) Anonymous poster hash: 2bb9b...0b5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Har det sånn jeg også, men det er stort sett bare når jeg er blek. Når jeg er skikkelig brun om sommeren, er det ikke sånn. Men i det siste har jeg hatt sånn hud, ja. Klør jeg meg litt i ansiktet, får jeg en rød flekk som tar litt tid før den forsvinner. Aner desverre ikke hva jeg kan gjøre med det, bortsett fra å ha brun hud, selvsagt. Anonymous poster hash: 5db58...9f2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Godt det ikke bare er meg, da Får prøve å ta litt sol igjen for å se om det blir bedre. Anonymous poster hash: 0f192...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå