Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare et spørsmål, jeg lurer på om man blir fortere brun jo varmere det blir i solariumet? Altså med mindre vifter.

Er dette bare en myte? Mener jeg leste det enplass at man blir brunere om man blir ordentlig varm i huden.

- Og bruker dere sololje?

Anonymous poster hash: b7035...d9c
Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Da må det i så fall ha med om man blir svett å gjøre.

Nei, ville aldri brukt sololje, jeg bruker faktisk faktor 30 i ansiktet i stedet :P Blir brun likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Da må det i så fall ha med om man blir svett å gjøre.

Nei, ville aldri brukt sololje, jeg bruker faktisk faktor 30 i ansiktet i stedet :P Blir brun likevel.

Ok, skjønner. Takker for svar! For man blir jo brunere på ryggen, der du "ligger i svetten". Ekkelt, men sant!

Blir du brun i ansiktet i solarium? Jeg prøvd både med og uten faktor, får ikke farge i ansiktet. Har du på ansiktssol hele tiden da? Må bare spørre jeg..

Gjest Badabing
Skrevet

Ok, skjønner. Takker for svar! For man blir jo brunere på ryggen, der du "ligger i svetten". Ekkelt, men sant!

Blir du brun i ansiktet i solarium? Jeg prøvd både med og uten faktor, får ikke farge i ansiktet. Har du på ansiktssol hele tiden da? Må bare spørre jeg..

Hm.. Jeg er faktisk litt usikker. Jeg pleier aldri å stille inn på ansiktssol eller ikke, bare lar det som er på stå på. Men jeg gjør det mest pga d-vitamin nå på vinteren, ikke for å bli brun sånn egentlig. Jeg fikk ikke farge i ansiktet da jeg var yngre, men jeg får det nå. Og jeg får lettere farge på kroppen enn i ansiktet (selv om jeg ikke bruker solfaktor), men jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Kanskje huden blir tynnere når vi blir eldre og derfor lettere brun? :P

Gjest Awzm me
Skrevet

Tror ikke sololje er så effektivt i solarium? Jeg prøvde en gang, og det ga meg ikke mer farge. Følte jeg ikke fikk noe faktisk.

Kjøper heller de kremene som selges på stedet.

Og man kan jo bruke bl.a. betakoraten også.

Ang om det med vifte er sant eller ikke vet jeg ikke, men pleier alltid å ha viftene av i tilfelle

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar ikke sol nå lenger, tar vitamintilskudd - men da jeg tok solarium kjøpte jeg solkremen som du fikk kjøpt på solsenteret, og den gjorde brunfargen mer dypere. Jeg så tydelig forskjell da jeg begynte å bruke solkremene som de solgte der.

Anonymous poster hash: c7cf5...119
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei viftene har ingenting å si for brunfargen. Man vifter ikke bort UV-stråler.

Anonymous poster hash: 1c9fd...ce5
  • Liker 1
Skrevet

Over Brun og Blid sine høytaler sier de: Man blir ikke fortere brun av å svette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er bare tull. Man blir ikke brun av å svette. Ville heller gjort motsatt, tatt på masse vifte slik at jeg hadde holdt ut lenger.

Anonymous poster hash: 9025c...b92

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...