AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg føler at jeg er så rød i ansiktet. Er det noen som kjenner til produkter som kan dempe dette? Vil gjerne ha konkrete tips, siden jeg vet lite om sminke.Anonymous poster hash: aa2f6...6e0
Gjest Tigress Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Ein av dei mest vanlege sminkemerka har ein BB-krem eller ein CC-krem som er for raud hud. Spør på Vita!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Huden din er irritert og trenger pleie. Få i renseprodukt og dagkrem for sensitiv hud.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Huden din er irritert og trenger pleie. Få i renseprodukt og dagkrem for sensitiv hud. Enig med Gjest til en forandring. Er det tørt innemiljø steder du oppholder deg mye? Ansiktet mitt blir skrullete av luften på jobb om vinteren. Det kan være verdt å ta en kikk på kostholdet også. Tenker det er bedre å forebygge enn å dekke over - ville ellers anbefalt en CC- eller lett BB-cream.Anonymous poster hash: 31ba6...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå