Gå til innhold

Finne ut hvorfor...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...ingen liker meg?

Prater en del med mennesker som har samme interesser som meg, både i virkeligheten og på nett (Facebook og et forum). Prøver å være omgjengelig og morsom og synes selv jeg er forholdsvis flink til det jeg driver med. Tror ikke jeg er så veldig uattraktiv heller.

Allikevel er det ingen som liker meg. Ingen vil samarbeide med meg på prosjekter. Mennene som deler min hobby virker også helt uinteressert. Smiler jeg, så kikker de bort. Sier jeg noe, så blir det stille. Får sjeldent svar på tekstmeldinger (f.eks. "Bra jobbet i dag!") og kommentarene mine blir ignorert.

Har en venn som liker meg og hun er godt likt, til tross for at hun er ganske uerfaren og likegyldig til hele aktiviteten. Uansett hva hun gjør og sier, er hun omsvermet av menn.

Dette er ikke noe jeg innbiller meg. Har blant annet overhørt en samtale der et par av kvinnene spurte venninnen min ut om hvorfor hun gidder å bruke tid på meg. At hun som er så flink burde finne noen andre å samarbeide med, hvis hun vil vinne. Og hun har flere ganger blitt invitert med på trening/øving med gutta, under forutsetning at hun ikke tar meg med.

Har forsøkt å spørre henne om årsaken til at de ikke vil ha meg med, men får ikke noe klart svar. Hvordan kan jeg finne ut hva jeg gjør galt?

Anonymous poster hash: 0bbe0...cba
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

eneste måten å finne det ut på er å spørre dem deet gjelder

Anonymous poster hash: 7c00a...87e
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt å føle det sånn.

Hvordan er personligheten din sammenlignet med hennes? Hvordan tror du andre oppfatter deg, også din ikke-verbale kommunikasjon og utstråling?

Anonymous poster hash: f3682...fdc
AnonymBruker
Skrevet

...ingen liker meg?

Prater en del med mennesker som har samme interesser som meg, både i virkeligheten og på nett (Facebook og et forum). Prøver å være omgjengelig og morsom og synes selv jeg er forholdsvis flink til det jeg driver med. Tror ikke jeg er så veldig uattraktiv heller.

Allikevel er det ingen som liker meg. Ingen vil samarbeide med meg på prosjekter. Mennene som deler min hobby virker også helt uinteressert. Smiler jeg, så kikker de bort. Sier jeg noe, så blir det stille. Får sjeldent svar på tekstmeldinger (f.eks. "Bra jobbet i dag!") og kommentarene mine blir ignorert.

Har en venn som liker meg og hun er godt likt, til tross for at hun er ganske uerfaren og likegyldig til hele aktiviteten. Uansett hva hun gjør og sier, er hun omsvermet av menn.

Dette er ikke noe jeg innbiller meg. Har blant annet overhørt en samtale der et par av kvinnene spurte venninnen min ut om hvorfor hun gidder å bruke tid på meg. At hun som er så flink burde finne noen andre å samarbeide med, hvis hun vil vinne. Og hun har flere ganger blitt invitert med på trening/øving med gutta, under forutsetning at hun ikke tar meg med.

Har forsøkt å spørre henne om årsaken til at de ikke vil ha meg med, men får ikke noe klart svar. Hvordan kan jeg finne ut hva jeg gjør galt?

Spør om hun kan være snill og si hvorfor folk ikke vil ha deg med, for du vil forbedre deg.

Jeg mistenker at du er for intens.

Anonymous poster hash: fdf42...648

AnonymBruker
Skrevet

Høres vondt ut, men er vanskelig å vite når du ikke forteller mer om deg selv.

Men veldig bra at du faktisk vil forstå.

Syns venninnen din kan hjelpe deg hvis hun vet grunnen.

Anonymous poster hash: fac96...deb

AnonymBruker
Skrevet

......finne ut hvorfor du ikke kan lage titler som forteller hva du skriver om istedenfor all disse prikkene...........????

Anonymous poster hash: c41e8...924
Skrevet

Hvor gammel er du? Hvor lenge har det vært sånn?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Hvor lenge har det vært sånn?

Jeg er 24. Det har vært sånn siden jeg begynte på barneskolen.

Skrevet

jeg fant ut av hvorfor folk ikke likte meg, ved at de sa det til meg. jeg spøkte, de tok det seriøst.
Vanskelig å finne ut av ting, når man ikke har direkte situasjoner du har merket at folk har reagert på deg på.
Noen skreiv at du kanskje kunne være for intens?
Smiler du nok? er du empatisk?

vanskelig å svare på slike ting selv, men de du er med, må jo bare svare deg erlig.

Skrevet

Jeg er 24. Det har vært sånn siden jeg begynte på barneskolen.

Er du selv fornøyd med den du er? Selvsikker/Usikker/trygg på deg selv? Hvis du går vekk i fra hva du tenker at andre mener om deg, liker du den du er og føler du at du er en god venn og en person som du selv ville likt å være venn med??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...