Gå til innhold

DJ eller gitar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss i August, og jeg vil ha DJ i bryllupet, en som kan holde orden på musikken og spille det vi ønsker. Min kjære vil ha en som spiller gitar. Jeg føler det blir kleint å danse til en mann som spiller gitar, det blir liksom så.. dafft.

Hva hadde dere? Og er det bare jeg som tenker helt feil,eller blir det rart å danse til en gitarspillende mann på festen?

Anonymous poster hash: 58729...d2f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DJ.

Anonymous poster hash: 35db4...ac2
Skrevet

Kan dere ikke ha begge deler evt? Alt til sin tid tenker jeg. Kanskje han med gitaren kan underholde gjestene mens dere er hos fotograf og dj kan komme på kvelden?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du tenker helt feil nå. En som spiller gitar er ikke nødvendigvis bare der med gitaren sin og sangstemmen sin. Jeg har en samboer som har utrolig mange spillejobber i bryllup, hele året. Han lager musikk hjemme, spiller inn alt selv og får utrolig bra musikk han kan bruke i tillegg til gitar og hans egen sangstemme. Høres bare ut som et knallbra band som spiller.

Jeg vil absolutt valgt en gitarist. Hvis dere plutselig skulle ønske en dance-sang (som kanskje blir vanskelig for gitaristen å spille), trenger man jo ikke en DJ til 7000 til å sette på en plate..

Anonymous poster hash: 99ea3...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...