AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har en laptop og kan ikke skrive aa og oe og ikke smileys med colon. Det begynte i gaar og jeg vet ikke hvilke knapper jeg har trykket paa. Paa blir til p{, og oe blir til :. Kolon har ogsaa endret seg og jeg finner ikke ut av det. Har jeg vaert borti en hurtigtast eller to og hvordan kan jeg faa rettet i dette. Kan heller ikke skrive spoersmaalstegn. Anonymous poster hash: 7ec94...854
Erazor Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hurtigtasten for å endre språk er vanligvis venstre ALT + SHIFT. (Redigert: Grr, gikk litt for fort i svingene.) Endret 5. mars 2014 av Erazor 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Jeg fant det ut. http://windows.microsoft.com/nb-no/windows7/add-or-change-an-input-language Anonymous poster hash: 7ec94...854
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Hurtigtasten for å endre språk er vanligvis venstre ALT + SHIFT. (Redigert: Grr, gikk litt for fort i svingene.) Takk for tipset. Det må ha gått for fort i svingene her i går. Anonymous poster hash: 7ec94...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå