AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er tom for kaffekapsler til kaffemaskinen min og har ikke tid til å gå på butikken. Kan jeg fylle vanlig kaffepulver (brukt til presskanne som nå er ødelagt) i en sånn metalldings man legger te inni for å så ha oppi en kopp varmt vann? Ikke så opptatt av at det skal smake all verdens akkuratt nå, sålenge det gjør meg våken Anonymous poster hash: c7ad2...314
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er tom for kaffekapsler til kaffemaskinen min og har ikke tid til å gå på butikken. Kan jeg fylle vanlig kaffepulver (brukt til presskanne som nå er ødelagt) i en sånn metalldings man legger te inni for å så ha oppi en kopp varmt vann? Ikke så opptatt av at det skal smake all verdens akkuratt nå, sålenge det gjør meg våken Anonymous poster hash: c7ad2...314 Du ødelegger i så fall teklypen med kaffesmak - som er umulig å få bort. Tror også at hullene er litt for store til kaffen, men det kommer an på kaffen og tefilteret så klart. Jeg ville rett og slett hatt kaffe og vann i en kopp, rørt rundt og latt stå i noen minutter til kaffen faller til bunnen av koppen. Anonymous poster hash: 3bf06...de5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Drikker ikke te uansett, klypen lå her da jeg flyttet inn. Men okei, hvor mange minutter da?Anonymous poster hash: c7ad2...314
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Prøv med fire minutter Anonymous poster hash: 3bf06...de5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Har prøvd med teklype og det funker, men hullene i min var for store til kaffe så ble mye kaffegrut i bunnen av koppen. Tror det hadde blitt bedre kaffe av å bare ha kaffen løs i koppen og slå varmt vann over. Tips - legg et tefat el.l over koppen mens kaffen trekker, så holdes den varm Anonymous poster hash: e5d73...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå