Hege899 Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hva er smartest å ha til 65 gjester, hestesko eller runde border? Jeg er redd hestesko blir litt..konfrmasjon? Men det er få mennesker så runde border kan bli litt rart det også..
ingrid_1982 Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Spørs vel litt på lokalet også? Foretrekker runde bord selv, men ikke alle steder det blir så pent eller er plass.
noomi Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Liker runde bord best - men det kommer helt an på lokalet, og selvfølgelig størrelsen på de runde bordene. Endret 5. mars 2014 av noomi
Gray Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg liker best hestesko eller E-bord, syntes det er mer inkluderende enn runde bord. Man blir liksom sittende kun med de 6-8 som er på samme bord, og man blir ikke like inkluderende syntes jeg.. Jeg snakker av erfaring Om sammensetningen på de rundt bordene blir klein er det virkelig ikke mye som kan redde stemninga. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Runde bord er både penere og bedre for gjestene. Anonymous poster hash: 8c460...9bb 1
Montefalco Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Jeg liker best hestesko eller E-bord, syntes det er mer inkluderende enn runde bord. Man blir liksom sittende kun med de 6-8 som er på samme bord, og man blir ikke like inkluderende syntes jeg.. Jeg snakker av erfaring Om sammensetningen på de rundt bordene blir klein er det virkelig ikke mye som kan redde stemninga. Så du sitter og prater med hun som sitter fire plasser bortenfor deg?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Jeg liker best hestesko eller E-bord, syntes det er mer inkluderende enn runde bord. Man blir liksom sittende kun med de 6-8 som er på samme bord, og man blir ikke like inkluderende syntes jeg.. Jeg snakker av erfaring Om sammensetningen på de rundt bordene blir klein er det virkelig ikke mye som kan redde stemninga. Enig. Runde bord er både penere og bedre for gjestene. Anonymous poster hash: 8c460...9bb Og enig. Men hadde gått får Hestesko eller E-bord for jeg synes det er kosligst, da sitter på en måte alle ved samme bord Anonymous poster hash: 68029...307
Strandloppa Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Personlig elsker jeg runde bord, (og jeg har vært i m.a.n.g.e bryllup). Jeg synes det blir en annen tilhørighet blant gjestene, og etter min oppfatning veldig sosialt og trivelig, men dette er jo ulikt hva ulike mennesker synes. Når det er sagt, så er det jo helt avhengig av lokalet og ikke minst hva dere liker selv. Vi skal ha samme lokale som vi tidligere har vært i bryllup i. De hadde E/hestesko-oppsett, men vi skal ha "runde" bord. (De blir firkantet, men blir jo liksom samme tanken). Vi må derfor invitere litt færre enn hva de hadde på sin fest, for å få plass til det oppsettet vi vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå