Gå til innhold

Har jeg ingen interesser..? Har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Interesser er etterspurt i dating, jobb og andre relasjoner. Føler at alle har så mye interesser og hobbyer!

Det var lettere når man var 18 år, da var interessene å "henge med venner, shoppe, og feste".

Men i en alder av 25 år og med ett barn, burde jeg da ha noe annet å komme med..

Jeg liker jo å gå ut, men "feste" er vel kanskje ikke noe interesse jeg ønsker å bruke i ett jobbintervju f.eks.

Jeg liker også å gå ut å spise god mat og å gå på konserter, men kan ikke huske sist jeg gjorde det..

Jeg liker også å lese bøker, men jeg er ikke noe lesehest heller.

Jeg er mye ute med barnet mitt, men vet ikke om jeg betegnes som "friluftsinteressert" av den grunn..

Jeg trener ikke, driver ikke med noe sport, strikking, baking eller synging i kor.

Jeg trives godt alene, men jeg har mange venner.

Med så lite interesser, skjønner jeg godt at nettdatingen min aldri bærer noe sted, virker jo som jeg bare sitter i sofaen å ser på tv, uten interesse for noe annet :fnise:

Hvilke interesser har DU? :laugh:

Anonymous poster hash: ede5c...2ce
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

astronomi,dyr,reise og 2 verdenskrig er vel mine hovedinteresser.

er glad i å ta meg en fest men ser ikke på dette som en interesse/hobby akkurat..

Anonymous poster hash: eabf5...d13
Gjest Mr. Toad
Skrevet

astronomi,dyr,reise og 2 verdenskrig er vel mine hovedinteresser.

er glad i å ta meg en fest men ser ikke på dette som en interesse/hobby akkurat..

Vi kunne blitt venner faktisk

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke noen spesielle interesser. Har av og til tenkt det samme som deg, at det virker som alle er flinke til noe spesielt feks å bake, male, synge, er flinke i sport osv.

Mine interesser er barna mine, å se på filmer/tv serier, lese, være på ulike forum og lese blogger, høre på musikk og shoppe. Elsker å gå på kafe. Jeg er ikke engang interessert i facebook, hehe. Er innpå ca 1 gang i mnd..

Jeg er introvert av natur og en tenker og grubler så lesing, enten det er bøker, på internett eller blader gir meg mye. Er litt sær og elsker å lese om alt mellom himmel og jord. Kjeder meg aldri.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kunne blitt venner faktisk

hehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke noen spesielle interesser. Har av og til tenkt det samme som deg, at det virker som alle er flinke til noe spesielt feks å bake, male, synge, er flinke i sport osv.

Mine interesser er barna mine, å se på filmer/tv serier, lese, være på ulike forum og lese blogger, høre på musikk og shoppe. Elsker å gå på kafe. Jeg er ikke engang interessert i facebook, hehe. Er innpå ca 1 gang i mnd..

Jeg er introvert av natur og en tenker og grubler så lesing, enten det er bøker, på internett eller blader gir meg mye. Er litt sær og elsker å lese om alt mellom himmel og jord. Kjeder meg aldri.

man trenger ikke være flink i det man har som interesse.

og det du nevner her er jo faktisk interesser så du har jo noen interesser du også

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Ingen spesielle interesser jeg heller. Og heller ikke flink til noe spesielt.

Men jeg føler jeg har et rikt liv likevel, med gode bøker, reising og god mat. :)

Skrevet

Jeg har mange interesser og hobbyer, noen mere prioritert enn andre.

Hester, dyr, skyting, trening, fisking, fjellturer, scooter, strikking, 2. Verdenskrig, en fest i ny og ned, finne på ting med barnet mitt, som forøvrig er med på mye av det jeg gjør. Kan også sitte hjemme å glo på TV, eller dra ut å bowle for den del, eller ut å spise med gode venner. Jobb og husarbeid er jo dagligdagse ting, men fritiden liker jeg å fylle med aktiviteter somtiltaler meg :)

Skrevet

Trening og kosthold har blitt en stor interesse. Startet med at jeg følte jeg måtte ned i vekt, og var et herk til å begynne med, men nå etter 3 år har det blitt en interesse.

Ellers ser jeg på serier, henger med venner og er på byen når det passer seg. Vil ikke se på dette som interesser egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme som deg TS. Derfor holder jeg meg bare unna nettdating.

Anonymous poster hash: 24d6f...fa1
Gjest Ninab
Skrevet

Mine interesser er kosthold og trening, reise, lese, politikk, kultur... Men jeg bedriver lite aktivt annet enn kosthold og trening.. Min store lidenskap er jobben min.. og barna mine.

Skrevet

Mine interesser er vel hund og hundetrening, friluftsliv/turgåing, reise, dykking, film, bøker... Det jeg kommer på i farta.

Skrevet

Interesser er etterspurt i dating, jobb og andre relasjoner. Føler at alle har så mye interesser og hobbyer!

Det var lettere når man var 18 år, da var interessene å "henge med venner, shoppe, og feste".

Men i en alder av 25 år og med ett barn, burde jeg da ha noe annet å komme med..

Jeg liker jo å gå ut, men "feste" er vel kanskje ikke noe interesse jeg ønsker å bruke i ett jobbintervju f.eks.

Jeg liker også å gå ut å spise god mat og å gå på konserter, men kan ikke huske sist jeg gjorde det..

Jeg liker også å lese bøker, men jeg er ikke noe lesehest heller.

Jeg er mye ute med barnet mitt, men vet ikke om jeg betegnes som "friluftsinteressert" av den grunn..

Jeg trener ikke, driver ikke med noe sport, strikking, baking eller synging i kor.

Jeg trives godt alene, men jeg har mange venner.

Med så lite interesser, skjønner jeg godt at nettdatingen min aldri bærer noe sted, virker jo som jeg bare sitter i sofaen å ser på tv, uten interesse for noe annet :fnise:

Hvilke interesser har DU? :laugh:

Anonymous poster hash: ede5c...2ce

musikk, film, lese, sykle. ski, fotball kan ikke si jeg brenner for noe, men det er ting jeg liker å bruke tid på.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Trening, venner, reising og dykking når jeg har mulighet. På jobbsøknader skriver jeg alltid litteratur, musikk etc

Skrevet

Spill data

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...