AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hei hei Vi har kjøpt et hus der undersiden av doringen har litt gulhet. Ellers er alt hvitt. Jeg har brukt slik normal WC-såpe, men det forsvinner ikke noe av det. Jeg vil gjerne kjøpe ny do-ring men mannen sier at det ikke er nødvendig..Tror vel vi ender opp med det, for jeg kan ikke leve med denne gulfargen.. Uansett, tips for å få fjernet denne gulfargen som selvfølgelig er et resultat av årelang bruk? Anonymous poster hash: ca948...15d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Kan forsøke å ta den av og legge den i klorin. Men jeg hadde nok kjøpt nytt, det er nå ikke allverdens kostnad. Det er egentlig ikke så "appetittelig å bruke en doring andre har brukt i årevis, og som ser ut deretter. Anonymous poster hash: 88553...503 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Hei takk for tips. Går det an å kjøpe en doring som ikke er av samme merket, og det likevel passer fysisk? Har ikke peiling på toalett... Anonymous poster hash: ca948...15d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg slet med det samme, og når vi skulle selge huset så var det nødvendig å få det helt vekk. Og det som funket var den Magic svampen fra Scotch. Kjøpes i vanlig matbutikk, står sammen med rengjøringsmidler. Den er faktisk magisk. Og tar mye andre flekker, som på vegger også. Koster 25 kr for to stk, prøv det først. Funket som gull for meg. Så ut som nytt etterpå! Anonymous poster hash: 7ca91...47d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Hvis du vet hva toalettet heter, er det enklere å få et som passer helt til det. Hvis du ikke vet hva det heter, ta mål av det gamle setet. Hvor dypt det er, hvor bredt det er og hor langt det er mellom hullene i selve porselenet. Å sjekke dybden i de hullene er også greit, siden du må ha noen "bolter" som skal festes på undersiden. Jeg har opplevd at boltene var for korte og at de dermed ikke kunne brukes. Jeg ville ha kjøpt nytt hvis jeg kunne. Gammelt og gult er ikke bra. Anonymous poster hash: 4ebfe...397
Gjest Mr. Toad Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Dersom min partner hadde insistert på å beholde en gul og utslitt doring, så hadde jeg først forsøkt å vaske den i klor og zalo, mens jeg på de verste flekkene hadde brukt partnerens tannbørste som skrubb. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Gul doring? Er ikke det resultat av tissing utenfor kanten eller noe sånt? Type: Menn som ikke tørker seg når de går på do. Anonymous poster hash: 4dc35...548
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Gul doring? Er ikke det resultat av tissing utenfor kanten eller noe sånt? Type: Menn som ikke tørker seg når de går på do. Anonymous poster hash: 4dc35...548 Det vet jeg ikke. Det er ikke min do, flyttet. Mannen og jeg sitter begge to og tisser. Takk for tips alle sammen! Mannen har sagt ok til nytt lokk.Anonymous poster hash: ca948...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå