AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Har snakket en del med en Tinder-match. Det var jeg som tok kontakt i utgangspunktet, men han har absolutt gjort sitt til å holde samtalen i gang. De siste dagene har det nesten blitt for mye av det gode. Han har en slik jobb at han jobber en uke på og en uke av, og denne uken er altså hans friuke. Og det virker som det ikke skjer noe som helst i livet hans, at han kun sitter hjemme og har full oversikt over Tinder. I dag tidlig skulle jeg bare lese meldingen han hadde sendt i går kveld, og dermed tikker det inn en ny melding: "God morgen! :)" - med en gang jeg er pålogget! Er jeg pinglete hvis jeg sier at det skremmer meg litt? Har liksom mistet litt lysten på p treffe han, virker som han er litt alene hjemme... Men hvordan kan jeg avslutte? Han virker som verdens snilleste fyr, men kanskje noe desperat etter kontakt (selv om han ikke har spurt om å treffes). Anonymous poster hash: 9523a...dac
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Klart han er alene! Vennene hans jobber jo vel på dagen? Synes du lar han gå litt for fort jeg om han virker snill. Anonymous poster hash: 168ea...ebf 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Klart han er alene! Vennene hans jobber jo vel på dagen? Synes du lar han gå litt for fort jeg om han virker snill. Anonymous poster hash: 168ea...ebf Det var et godt poeng. Det er bare det at han virker minst like alene på ettermiddagen/kvelden... Men jeg får drøye det litt til...Anonymous poster hash: 9523a...dac
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Sosial taper med andre ord... Anonymous poster hash: 05aa0...064
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Hvordan ser man når noen er pålogget på Tinder? Anonymous poster hash: 49054...c61
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hvordan ser man når noen er pålogget på Tinder? Anonymous poster hash: 49054...c61 Det står "aktiv nå", men da må man jo være inne på profilen til den personen..Anonymous poster hash: 9523a...dac
Ferny Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Dere har ikke møttes i virkeligheten? I så fall er det jo bare at han er en fyr som melder mye (og har tid når han er hjemme). Han kan jo ikke være forelsket hvis dere bare har chattet litt. Skjønner ikke hva som skremmer deg da i så fall...?
Marie90 Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Ville fulgt magefolelsen. Hvis noe er "off" er det som regel en grunn til det.
roberta Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 For mye av det gode er ikke bra. Jeg mister iallefall interessen om motparten blir for ivrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå