AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hei Jeg trenger ny telefon, men vet ikke hvilken jeg bør kjøpe. Jeg har lyst på en som tar gode bilder, har god minneplass og som ikke er for stor eller dyr. Jeg har nå htc desire s, og syns den har grei størrelse (ca like stor som iphone). Vil helst ha android. Noen forslag til hva jeg kan kjøpe?Anonymous poster hash: b6cad...4e6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Skal ikke samsng 5 være ganske stor? Anonymous poster hash: b6cad...4e6
Aviale Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Sony xperia z1 compact! Den er kanskje litt dyr, men tar visst veldig gode bilder (20 megapixler), er androidtelefon og bare litt større enn iPhone (den har også slått iPhone 5S på en test jeg leste). Skal kjøpe denne selv til helga, gleder meg! Tror den er veldig bra Vann- og støtsikker er den også, i tillegg til at man kan ha "hanskemodus" på den - dvs bruke telefonen selv med hansker på! Men er kanskje litt dyr, den koster ca 4500 kr. Jeg har aldri kjøpt en så dyr telefon, min dyreste er ca 2500 kr, men jeg tror den er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå