Denobulan Skrevet 23. mars 2014 #21 Skrevet 23. mars 2014 I det siste her jeg drømt at folk i nær familie har dødd. I tillegg til faren til bestevenninne mi. Og jeg føler den sorgen som om den var ekte. Når jeg våknet etter at jeg drømte at min bestemor døde, så måtte jeg ringe henne umiddelbart Hun hadde det heldigvis fint.
Proppen Skrevet 25. mars 2014 #22 Skrevet 25. mars 2014 I det siste her jeg drømt at folk i nær familie har dødd. I tillegg til faren til bestevenninne mi. Og jeg føler den sorgen som om den var ekte. Når jeg våknet etter at jeg drømte at min bestemor døde, så måtte jeg ringe henne umiddelbart Hun hadde det heldigvis fint. Har også drømt at mennesker nær meg blir borte og våkner av at tårer triller nedover ansiktet, helt grusomt! Sorgen er liksom der en stund etter at jeg har våknet også.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #23 Skrevet 25. mars 2014 Jeg drømte at jeg møtte en prostituert kvinne (veldig attraktiv), men at jeg er redd for å ta med henne hjem i tilfelle mamma ser oss. Så vi gikk til et høybygg på sikkert noen å hundre etasjer. Bygningen var merkelig av en eller annen grunn. Den lå på en knaus rett ved et dypt fall. Det var månelyst, så de rektangulære rutene skinte den gyldeneste gult og bekeste mort lagvis, tilfeldig opp etasjene. På toppen av denne bygningen sto et kirsebærtre. Umm... vi hadde oss og når jeg kom hjem snakket jeg med mamma. Hun latet som hun ikke visste noe men jeg så gjenkjennelse i fjeset hennes. En skuffelse over at hennes sønn har vært å hatt seg med en prostituert, helt sikkert. Anonymous poster hash: c6139...96a
Heronym Skrevet 25. mars 2014 #24 Skrevet 25. mars 2014 Hvor finner man egentlig ut hva drømmer betyr? Har så mange insane drømmer jeg gjerne vil finne ut om de betyr noe... Drømmer så ofte at jeg blir jaget, kan være morderer, dinosaurer, rare hester osv, og det føler så ekte fordi jeg drømmer at jeg er i nabolaget vårt, så alle husene er med, veiene, elvene osv. Har aldri blitt tatt, har alltid klart å gjemt meg i tide! Hva betyr det? Har noen opplevd å gjort noe i drømmen, som for eksempel svinge i liane og våkner opp fordi det kiler så mye i magen? Er heelt jævlig...
Despicable Me Skrevet 26. mars 2014 #25 Skrevet 26. mars 2014 I det siste her jeg drømt at folk i nær familie har dødd. I tillegg til faren til bestevenninne mi. Og jeg føler den sorgen som om den var ekte. Når jeg våknet etter at jeg drømte at min bestemor døde, så måtte jeg ringe henne umiddelbart Hun hadde det heldigvis fint. Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. Sorg i en drøm betyr enten at du sørger nå eller at du kan komme til å oppleve sorg. Hvis du sørger nå kan dette være på grunn av muligheter du ikke benyttet, eller på grunn av ting du har gjort.
Gjest Tris Skrevet 26. mars 2014 #26 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Jeg drømte om 4 morløse hvite isbjørn babyer. Jeg og mine søsken skulle ta vare på dem, sørge for at de ikke døde. Jeg ville sørge for at ungene ble satt fri så de kunne klare seg selv, mens mine søsken ville beholde de. Endret 18. april 2014 av Tris
Despicable Me Skrevet 26. mars 2014 #27 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har mange ganger drømt at jeg mister tennene mine. Det er skikkelig ubehagelig og jeg får alltid følelsen av "ikke nå igjen, da" i drømmen. Tror det betyr liten selvrespekt? Ganske lenge siden nå da, heldigvis. drømte at jeg reddet en elgunge, men som rett etterpå datt i munnen på en tiger som da drepte elgungen. Våknet av at jeg ropte helvetes tiger. Betyr denne noe? Å miste tenner er tegn på liten selvrespekt eller usikkerhet. Elg og Tiger i denne sammenheng representerer mest sannsynligvis hell i framtiden
Despicable Me Skrevet 26. mars 2014 #28 Skrevet 26. mars 2014 Jeg drømte at jeg var på en stor åker og ble jaktet på av en liten (40 cm) svart og rød slange som var utrolig giftig. Den skulle akkurat til å bite meg da jeg våknet. Syns dette var utrolig skremmende. Har hatt mange merkelige drømmer, men denne gjorde meg utrolig redd. Våknet opp andpusten og svett. Slanger er generelt et symbol på svik, hindringer og problemer. Fargen rød kan bety sinne, lidenskap, glede, krig, fødsel, vilje, mot, styrke, lyst, hevn, kjærlighet, suksess eller fare Fargen svart symboliserer generelt protest, stillhet, makt, krangler, depresjon, sykdom, endring, visdom, død, og underverdenen
Despicable Me Skrevet 26. mars 2014 #29 Skrevet 26. mars 2014 Jeg drømte om 4 morløse hvite isbjørn babyer. Jeg og mine søsken skulle ta vare på dem, sørge for at de ikke døde. Jeg ville sørge for at ungene ble satt fri så de kunne klare seg selv, mens mine søsken ville beholde en hver. En isbjørn symboliserer forbedring i livet og framtiden.
Gjest Tris Skrevet 26. mars 2014 #30 Skrevet 26. mars 2014 En isbjørn symboliserer forbedring i livet og framtiden. Så da blir mitt liv bedre, fordi jeg ville slippe de fri, mens mine søsken vil fortsette å ha problemer fordi de ikke ville slippe bjørnene fri?
S.89 Skrevet 27. mars 2014 #31 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Jeg drømmer om og om igjen at jeg sender en mail til en tidligere veldig god venn som kuttet kontakten med meg for ett år siden. Og må alltid sjekke mobilen når jeg våkner at jeg faktisk ikke har vært inne å sendt mailen. Hva betyr dette? Rart at samme drømmen skal dukke om gang på gang over flere måneder. Har heller ikke lyst å sende denne personen en mail. men savner personen veldig, men vet han aldri vil bli venn med meg igjen.. Endret 27. mars 2014 av S.89
Denobulan Skrevet 27. mars 2014 #32 Skrevet 27. mars 2014 Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. Sorg i en drøm betyr enten at du sørger nå eller at du kan komme til å oppleve sorg. Hvis du sørger nå kan dette være på grunn av muligheter du ikke benyttet, eller på grunn av ting du har gjort. Takk for tolkning Og dette kan nok også stemme
Denobulan Skrevet 27. mars 2014 #33 Skrevet 27. mars 2014 Har også drømt at mennesker nær meg blir borte og våkner av at tårer triller nedover ansiktet, helt grusomt! Sorgen er liksom der en stund etter at jeg har våknet også. Ja, det er helt grusomt :cry:
Despicable Me Skrevet 27. mars 2014 #34 Skrevet 27. mars 2014 Så da blir mitt liv bedre, fordi jeg ville slippe de fri, mens mine søsken vil fortsette å ha problemer fordi de ikke ville slippe bjørnene fri? Siden det var du som drømte om dine søsken, så kan det hende du har indre bekymringer ang dine søsken.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #35 Skrevet 27. mars 2014 Jeg drømmer om og om igjen at jeg sender en mail til en tidligere veldig god venn som kuttet kontakten med meg for ett år siden. Og må alltid sjekke mobilen når jeg våkner at jeg faktisk ikke har vært inne å sendt mailen. Hva betyr dette? Rart at samme drømmen skal dukke om gang på gang over flere måneder. Har heller ikke lyst å sende denne personen en mail. men savner personen veldig, men vet han aldri vil bli venn med meg igjen.. Send en mail. Anonymous poster hash: 9bed0...fb5
Gjest Tris Skrevet 27. mars 2014 #36 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Siden det var du som drømte om dine søsken, så kan det hende du har indre bekymringer ang dine søsken. I virkeligheten kunne nok mine søsken ha gjort akkurat som i drømmen, beholdt liv som ikke tilhørte dem. Endret 18. april 2014 av Tris
Despicable Me Skrevet 27. mars 2014 #37 Skrevet 27. mars 2014 Jeg drømmer om og om igjen at jeg sender en mail til en tidligere veldig god venn som kuttet kontakten med meg for ett år siden. Og må alltid sjekke mobilen når jeg våkner at jeg faktisk ikke har vært inne å sendt mailen. Hva betyr dette? Rart at samme drømmen skal dukke om gang på gang over flere måneder. Har heller ikke lyst å sende denne personen en mail. men savner personen veldig, men vet han aldri vil bli venn med meg igjen.. Det kan være at du faktisk savner denne vennen så mye at du skulle ønske dere fortsatt hadde kontakt og var venner. På den andre siden kan det handle om at du har vært konstituert i en barnslig måte, og du må begynne å opptre som en voksen. Men, synes faktisk du skal sende mail jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå