Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer mye om avskjed. I natt tok jeg farvel med alle på folkehøyskolen jeg gikk med på for maaange år siden og en fra barneskolen. De tok også farvel med hverandre. Betyr dette bare at jeg er ferdig

med denne perioden i livet? To overså meg i drømmen og ville bare snakke med hverandre..haha! Hvordan bør jeg tolke dette. Det var jo bare "en drøm" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Avskjed :

Tar du avskjed med noen er dette et tegn på at du må gå videre og ikke dvele ved det gamle.

AnonymBruker
Skrevet

Drømte jeg fikk trillinger med samboeren min ... Noen som vet hva det kan bety?? Får ikke håpe det betyr trillinger i fremtiden hvertfall! Huffamei!

Neste natt vant jeg 350 mill i lotto (denne kan godt gå i oppfyllelse :)))..

Anonymous poster hash: 91e12...b49
Skrevet

Fødsel : Er du en kvinne bør du ta en graviditetstest, eller så er det en advarsel om å være forsiktig så du ikke blir gravid hvis du ikke ønsker det. En fødsel kan også bety en ny start i livet eller gode nyheter. Dette er en drøm om skjulte ønsker eller frykt hvis drømmeren er gravid. Hvis fødselen har noen forbindelse med dyr, betyr dette at noen som motarbeider deg vil bli slått.

Vinne : Vinner du noe er dette et symbol på fremgang.

Skrevet

En natt gor ca to uker siden drømte heg at jeg ble stukket med kniv og drept (huff).

Pleier ikke drømme så dramatisk. Hva kan denne bety?

Skrevet

Å drømme at du dør i drømmen din, symboliserer indre endringer, transformasjon, selvoppdagelse og positiv utvikling som skjer inni deg eller i livet ditt. Selv om en slik drømmer kan bringe om følelser av frykt og angst, er det ingen grunn til alarm og er ofte ansett som et positivt symbol. Drømmer om å oppleve din egen død betyr vanligvis at store endringer er foran deg. Du går videre til nye begynnelser og forlate fortiden bak.Disse endringene innebærer ikke nødvendigvis en negativ vendingen. Metaforisk kan dø sees som et mål eller en oppsigelse til gamle måter og vaner. Så, dør ikke alltid bety en fysisk død, men en avslutning av noe. På en negativ notat, kan det å drømme at du dør representerer engasjement i dypt smertefulle relasjoner eller usunn, destruktive atferd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Hadde en drøm der jeg kjempet gjennom jungelen med kniv i beste Indiana Jones stil. Var del av et jungelteam på 4-5 stykker som skulle redde en som var tatt til fange. Hahaha. Mye rart man kan drømme.

Noen forklaring på den? :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Fire netter den siste uken har jeg drømt at jeg plutselig er med i Kardashian-familien! Lurer på hva det kan bety!

Anonymous poster hash: b0731...69d
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg drømmer mye om hurtigrute/cruiseskip-ulykker. Er sikkert fordi jeg har båtskrekk... Uff..

Kan meg ikke på drømmetydning, dessverre. Men jeg tror drømmer er en blanding av tanker, redsler, ting og mennesker vi har sett, plasser vi har sett, ting vi har fantasert om, noe vi har sett på tv eller på internett. Jeg bruker å ha mareritt etter jeg har sett skumle filmer f.eks.

Men... ja :) Hvem vet.

Skrevet

Fire netter den siste uken har jeg drømt at jeg plutselig er med i Kardashian-familien! Lurer på hva det kan bety!

Anonymous poster hash: b0731...69d

Drømmer du om en kjendis betyr dette at du ikke oppfører deg naturlig.

Skrevet

Hei!

Hadde en drøm der jeg kjempet gjennom jungelen med kniv i beste Indiana Jones stil. Var del av et jungelteam på 4-5 stykker som skulle redde en som var tatt til fange. Hahaha. Mye rart man kan drømme.

Noen forklaring på den? :blomst:

Går du i en jungel bør du holde deg unna romantiske eskapader for å unngå problemer senere. Du kan også få økonomiske problemer. Har du problemer med å komme frem kan en jungel også bety bekymringer og prøvelser.

Skrevet

Jeg drømmer mye om hurtigrute/cruiseskip-ulykker. Er sikkert fordi jeg har båtskrekk... Uff..

Kan meg ikke på drømmetydning, dessverre. Men jeg tror drømmer er en blanding av tanker, redsler, ting og mennesker vi har sett, plasser vi har sett, ting vi har fantasert om, noe vi har sett på tv eller på internett. Jeg bruker å ha mareritt etter jeg har sett skumle filmer f.eks.

Men... ja :) Hvem vet.

En ulykke er ofte en advarsel mens en båt er ofte et symbol for hele ditt liv og din sinnstilstand.

Kan handle om endringer eller problemer i livet ditt som kan oppstå. Kantrer båten kan du tape penger.

Skrevet

Var sammen med en ukjent person. Ble forfulgt av noen slemme folk. Unngikk såvidt snøskred, hoppet på et tog i fart på taket. Togvognen var innredet luksuriøst..

:)

Skrevet

Var sammen med en ukjent person. Ble forfulgt av noen slemme folk. Unngikk såvidt snøskred, hoppet på et tog i fart på taket. Togvognen var innredet luksuriøst..

:)

Ble forfulgt av noen slemme folk:

Dette er en vanlig drøm og kan symbolisere et problem, en del av din personlighet, et mindreverdighetskompleks, eller en person du må bli kvitt. Drar forfølgeren innpå kan problemet øke, mens det motsatte vil skje hvis du løper raskere enn forfølgeren.

Ukjent :

Du kan også bli uheldig hvis ingen kjenner deg igjen.

Hoppe og tog :
Drømmer du at du hopper vil du komme over problemene eller vanskene dine ved å være tålmodig
Mister du toget kan du miste en stor mulighet i livet hvis du ikke blir mer initiativrik, rakk du toget er muligheten for å lykkes store.
Alt i alt symboliserer drømmen din problemer og uhell i livet.
Skrevet (endret)

Jeg har mange ganger drømt at jeg mister tennene mine. Det er skikkelig ubehagelig og jeg får alltid følelsen av "ikke nå igjen, da" i drømmen.

Tror det betyr liten selvrespekt? Ganske lenge siden nå da, heldigvis. :)

drømte at jeg reddet en elgunge, men som rett etterpå datt i munnen på en tiger som da drepte elgungen. Våknet av at jeg ropte helvetes tiger. Betyr denne noe? :P

Endret av Teriyaki
AnonymBruker
Skrevet

Drømte at hele slekten min var på cruise tur, og jeg hadde med samboern, bikkja mi og det som tydeligvis var den nye hunden min. Ingen i slekten ville prate med meg på denne turen, og hunden min bodde på rom med moren min.

Jeg, samboeren og den nye hunden sov på et gigantisk rom sammen, og i dette rommet var det en stor innglasset maurtue. Midt på natten hadde jeg våknet av at av karakterene "Barney" og "Ted" fra serien How I Met Your Mother i miniatyrversjon var fanget inne i maurtuen, og min "gamle" hund krøyp inn og reddet dem...?

Anonymous poster hash: d781b...f77
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange ganger drømt at jeg mister tennene mine. Det er skikkelig ubehagelig og jeg får alltid følelsen av "ikke nå igjen, da" i drømmen.

Tror det betyr liten selvrespekt? Ganske lenge siden nå da, heldigvis. :)

drømte at jeg reddet en elgunge, men som rett etterpå datt i munnen på en tiger som da drepte elgungen. Våknet av at jeg ropte helvetes tiger. Betyr denne noe? :P

Har hørt at dette med å drømme at man mister tennene er en ganske vanlig drøm. Om man mistet tennene for lenge siden (altså riktig lenge siden), var det jo krise. Det var ingen tannleger som kunne hjelpe deg da, og gebiss fantes jo ikke. Så mulig at det er "urmennesket" som advarer oss om å passe godt på tennene ;-)

Anonymous poster hash: 2af84...8b3

AnonymBruker
Skrevet

I natt hadde jeg den mest dramatiske drømmen EVER: Drømte at skjermen på Iphonen min fikk en sprekk! (Kan det være underbevisstheten min som synes jeg bruker for mye tid på mobilen mon tro? :vetikke: )

Anonymous poster hash: 2af84...8b3
Skrevet

Jeg drømte at jeg var på en stor åker og ble jaktet på av en liten (40 cm) svart og rød slange som var utrolig giftig. Den skulle akkurat til å bite meg da jeg våknet. Syns dette var utrolig skremmende. Har hatt mange merkelige drømmer, men denne gjorde meg utrolig redd. Våknet opp andpusten og svett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...