AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jada, jeg har klart å falt for bestekompisen min gjennom 5 år nå, og det er gjensidig. Men noe holder meg litt tilbake, tror jeg er redd for at det ikke kommer til å funke, og at vennskapet blir ødelagt om vi prøver. Og vi vet jo alt om hverandre, hvem vi har holdt på med, i verste fall flaue og dumme ting som har skjedd i tidligere forhold osv. Noen her som har blitt sammen med en av deres beste venner problemfritt?Anonymous poster hash: d0fd3...b6c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 2 ganger, det var bra en liten stund.... etter det var slutt har vi nesten ikke hatt no kontakt... dette er 2 og 3 år siden.... Vanskelig for 2 motsatte skjønn å bare være venner :S ender alltid opp med at den ene liker den andre.... Noen som har klart å bare være venner med det motsatte skjønn? Anonymous poster hash: 5f16c...4ac
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 2 ganger, det var bra en liten stund.... etter det var slutt har vi nesten ikke hatt no kontakt... dette er 2 og 3 år siden.... Vanskelig for 2 motsatte skjønn å bare være venner :S ender alltid opp med at den ene liker den andre.... Noen som har klart å bare være venner med det motsatte skjønn?Anonymous poster hash: 5f16c...4ac TS her, jeg har kun guttevenner (et par jentevenner), så jeg har! :-) Men denne personen betyr litt mer kjenner jeg, redd for at det du sier skal skje meg og :-(Anonymous poster hash: d0fd3...b6c
Sillicious Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har nesten bare guttevenner, går helt fint det men det er for at jeg deler flere interesser med gutter enn med jenter, og jeg jobber i mannsdominert yrke. Tenk deg godt om før du evt gjør noe videre her, TS. Har ikke vært borti samme situasjon for jeg friendzoner de fort, men det er en risiko å ta. Lykke til!
Gjest Inggolf Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Å bli kjæreste med en venn funker sjeldent bra ( i lengden) ..... Personlig så synes jeg mye er "ødelagt" når man har falt for hverandre uansett om man velger å bli kjærester eller ei, for om man velger å ikke bli sammen så blir vennskapet småkleint uansett, og blir dere sammen...så er min erfaring (via andre venner og her på KG) at det ikke funker særlig lenge og vennskapet dabbes vekk.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå