Jandia Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #21 Skrevet 31. mai 2004 Skjønte det.. Flott at lillebror lager en "spesialversjon" til dere da! I know!! Han er litt søt han ja. Og jeg VET at jeg kommer til å grine stooooore tårer når han skal synge. Jeg gråt i konfirmasjonen hans for et år siden, og jeg tviler på at det blir bedre når jeg vet at han har skrevet sangen selv. Men gleder meg skrekkelig likevel ;-)
Jandia Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #22 Skrevet 31. mai 2004 Jeg fant jeg fant jeg fant!!! http://www.romantic-lyrics.com/wedding/wed...ing-songs.shtml :hoppe:
9na Skrevet 31. mai 2004 #23 Skrevet 31. mai 2004 Jandia, jeg ser at du skal gifte deg i Gamle Aker kirke. Det skal jeg og! (Fineste kirken i byen, ikke sant? ). Jeg lurte på om dere har vært i kontakt med kirken angående musikkvalg ennå? En kollega av min samboer giftet seg nemlig i samme kirke for noen uker siden, og han kunne fortelle at de vissnok var veldig konservative når det gjalt musikk og soloinnslag under vielsen. Han de hadde snakket med hadde fortalt litt oppgitt at en gang "var det noen som ville ha en pop-sang som soloinnslag" og tydelig vist at det ville de ikke ha der! Min samboers kollega orket ikke å stå på når de så tydelig ikke ville ha moderne sanger under vielsen, så de endte med å ikke ha solist. (De fikk kirkekoret som sang under vielsen til å synge to ekstra sanger, tror det var salmer) Moren min har også fortalt meg at hun har hørt det samme om Gamle Aker, at de er veldig bevisste på at de er en middelalderkirke og at de nok er konservative på hva slags musikk de tillater (om de har rett til det vet jeg ikke...) Jeg vil veldig gjerne høre fra deg hvis du har vært i kontakt med kirken! Hvis ikke skal min samboer prate med dem i løpet av denne uken- jeg kommer sikkert til å skrive hvordan det har gått i dagboken min. Lykke til!
Mojo Skrevet 31. mai 2004 #24 Skrevet 31. mai 2004 Det er veldig konservativt i Gamle Aker kirke. I allefall var det det for ertpar år siden. Alt kommer selvsagt an på hvilken prest og ikke minst kantor som jobber der. Tror det blir vanskelig med noe poplåt der i allefall.
Mojo Skrevet 31. mai 2004 #25 Skrevet 31. mai 2004 Glemte jo å svare på det første spørsmålet om duett.... Hva med "Pie Jesu" av Loyd Webber. Den er jo nydelig, og det er jo en religiøs tekst, selv om den ikke er gammel....
Jandia Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #26 Skrevet 31. mai 2004 Det er veldig konservativt i Gamle Aker kirke. I allefall var det det for ertpar år siden. Alt kommer selvsagt an på hvilken prest og ikke minst kantor som jobber der. Tror det blir vanskelig med noe poplåt der i allefall. Kantor blir min kuuuuule og råflinke fetter på 27... Og presten virka veldig allright han også :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå