AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hei! Det er en gutt som er tre år eldre enn meg (som blir relativt mye da jeg bare er 16) som jeg er litt usikker på. Møtte han første gang for over ett og ett halvt år siden, og da var vi sammen hele kvelden (selv om det var mange mange flere der) og bare snakket og klinte osv. Dette skjedde to ganger på en uke, også snakket ikke med han på noen måneder, før vi møttes igjen og gjorde akuratt det samme. Dette skjedde flere ganger, og hver gang vi fikk muligheten var vi sammen, selvom vi aldri hadde sex fordi jeg ikke ville det. (Grunnen til at vi ikke snakket sammen i mellomtiden er forresten fordi vi måtte holde det veldig hemmelig av andre grunner). Hvertfall, den siste måneden har vi snakket en del sammen i helger og prøvd å avtale og møtes, uten at vi klarte det før denne lørdagen. Det er over 6 mnd siden vi hadde møttes før det, og vi hadde da sex for første gang. Han var veldig kosete og hyggelig som vanlig og vi kommer nok til å fortsette å møtes fremover. Men spørsmålet mitt da er, hvordan kan jeg unngå at vi bare blir friends with benefits? Vil helst ha noe mer enn sex fra han, men jeg er litt usikker på hvordan han ser det. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 20127...c1e
Medusa13 Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Hva som vil skje har jo litt å gjøre med grunnen til at dere må holde det hemmelig. Jeg regner ikke med at han har en annen kjæreste siden dere var sammen åpenlyst på en fest. Er det noe innen en av familiene som gjøre at dere ikke kan møtes annet enn i hemmelighet kan det jo også bli litt vanskelig. Det går jo veeeldig lang tid mellom hver gang dere møtes. Jeg tror ikke du har annet valg enn å ta det med ro, trekke pusten og vente å se hva som skjer. Eventuelt - hvis du tør kan du jo spørre ham rett ut hva han tenker, men dette er kanskje ikke så lett. Jeg kjenner til flere forhold som har vart som har den aldersforskjellen som er mellom dere - som også har møtt hverandre når jenta var 16, så dette i seg selv er ingen grunn til at det ikke skal gå 1
forvirretblondine Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Hva som vil skje har jo litt å gjøre med grunnen til at dere må holde det hemmelig. Jeg regner ikke med at han har en annen kjæreste siden dere var sammen åpenlyst på en fest. Er det noe innen en av familiene som gjøre at dere ikke kan møtes annet enn i hemmelighet kan det jo også bli litt vanskelig. Det går jo veeeldig lang tid mellom hver gang dere møtes. Jeg tror ikke du har annet valg enn å ta det med ro, trekke pusten og vente å se hva som skjer. Eventuelt - hvis du tør kan du jo spørre ham rett ut hva han tenker, men dette er kanskje ikke så lett. Jeg kjenner til flere forhold som har vart som har den aldersforskjellen som er mellom dere - som også har møtt hverandre når jenta var 16, så dette i seg selv er ingen grunn til at det ikke skal gå Tusen takk! Kan vel egentlig bare si at han er broren til en venn av meg og at hun ikke tok det så greit første gangen så vi bare holder det hemmelig på grunn av det. Vi har begynt å være sammen 2-3 ganger de siste ukene og snakker sammen så og si hver dag nå.
Nikita3000 Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Spør han.. hvis han bare vill ha sex og sier at dere kan være venner..så vet du ihvertfall hva han føler, men da er det nok flere damer han holder på med også.. Skulle jeg gått tilbake til den tiden jeg var 16 ville jeg ha lyttet mer til meg selv.. tørt å være ærlig.. Det er så deilig med den tryggheten man gjerne får i 20 årene..,men skulle dessverre hatt det motet litt før.. Vær ærlig med deg selv..hva ønsker du? så si ifra..
Medusa13 Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Tusen takk! Kan vel egentlig bare si at han er broren til en venn av meg og at hun ikke tok det så greit første gangen så vi bare holder det hemmelig på grunn av det. Vi har begynt å være sammen 2-3 ganger de siste ukene og snakker sammen så og si hver dag nå. Da tror jeg kanskje at dette vil gå veldig greit. Lykke til
Chien Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Snakk med han om det. Spør han om han er ute etter noe mer langvarig enn bare sexen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Ikke ha sex med ham igjen uten at et forhold er avklart. Simples. Anonymous poster hash: 068b3...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Ikke ha sex med ham igjen uten at et forhold er avklart. Simples. Anonymous poster hash: 068b3...ca5 Beste måten å gjøre det på. Anonymous poster hash: e3d14...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå