Gå til innhold

Er dette vanlig? Eldre menn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Jeg er en jente på 24 år som titt og ofte har mange eldre mannfolk "etter" meg. Med eldre så mener jeg sånn +10 år. Aboslutt alle eldre mannfolk jeg kjenner/snakker med prøver seg på meg og det er ofte kun de jeg opplever som vil ha videre kontakt med meg. Jeg tenker at dette ikke hadde vært så merkelig om jeg kanskje såg eldre ut enn det jeg er, og oppførte meg voksnere enn det jeg er. Men jeg ser kanskje 4 år yngre ut enn det jeg er, og vil ikke akkurat si at jeg oppfører meg så mye voksnere enn andre på min alder.
Jeg tenker at det ikke gjør noe at mannen er ti år eldre enn meg, jeg vil helst ha en som er litt eldre, men jeg har bare så vanskelig for å forstå hvorfor? Er dette vanlig? Det er alltid de som kontakter meg på facebook og skriver mye. Og det verste av alt er at de som prøver seg på meg ofte er gifte eller i et forhold.
Jeg ser ikke på meg selv som en flørtete person, jeg er jo bare hyggelig med folk og smiler og snakker om vanlige ting. For øyeblikket så har jeg kanskje sånn fem mannfolk på som er rundt 35 år som skriver til meg hver dag.
Det er jo selvfølgelig hyggelig at folk liker meg, men ingen andre av mine venninner opplever dette i så stor grad.
Noen som har det på samme måte?

Anonymous poster hash: 1d9b4...885

Anonymous poster hash: 57d07...26f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sender vel ut veldig seksuelle signaler da.

Sånn type kontakt blir egentlig hva man gjør det til selv, om man er midt i tyveårene med et bra utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sender vel ut veldig seksuelle signaler da.

Sånn type kontakt blir egentlig hva man gjør det til selv, om man er midt i tyveårene med et bra utseende.

Vil ikke tro jeg sender ut mye seksuelle signaler.. Føler ikke jeg gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig at eldre menn tar kontakt med yngre jenter, spesielt via nettet ettersom det er en lav-risiko form for kontakt, uten personlig avvisning.

Jeg fikk meldinger fra eldre menn (ikke bare creepers, familiefedre, finansmenn, et par politikere) da jeg var 17, og var hverken spesielt seksuell eller interessert - kun en sjenert ung jente.

Men hva med menn som er 20-something? Gir de noe oppmerksomhet overhodet?

Anonymous poster hash: 34a7c...d82
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med jevnaldrende menn da?

Anonymous poster hash: c019e...0aa

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med jevnaldrende menn da?

Opplever jo at de også flørter med meg, men de tar aldri noe videre kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Den oppmerksomheten du får er veldig avhengig av hvilke signaler du sender ut.Er du åpen for et forhold til menn som er eldre vil du sende ut signaler om det og de vil kontakte deg. Det samme dersom du har snakket om det til noen og ryktet har spredd seg. Unge jenter bør være forsiktige med hva de gjør, får dere et rykte på dere at dere går for 30-40 åringer får dere store problemer med å finne seriøse kjærester. Det er en kjent sak at mange 30-40 åringer kun er ute etter seg med 20 åringer, og ikke et forhold.

Enkelte tråder her inne gir et inntrykk av at jenter i 20 årene er helt på tuppa etter 30-40 åringer, og det kan føre til at mange jenter får uønskede tilbud om sex og bare sex.

Anonymous poster hash: b8120...a4d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den oppmerksomheten du får er veldig avhengig av hvilke signaler du sender ut.Er du åpen for et forhold til menn som er eldre vil du sende ut signaler om det og de vil kontakte deg. Det samme dersom du har snakket om det til noen og ryktet har spredd seg. Unge jenter bør være forsiktige med hva de gjør, får dere et rykte på dere at dere går for 30-40 åringer får dere store problemer med å finne seriøse kjærester. Det er en kjent sak at mange 30-40 åringer kun er ute etter seg sex med 20 åringer, og ikke et forhold.

Enkelte tråder her inne gir et inntrykk av at jenter i 20 årene er helt på tuppa etter 30-40 åringer, og det kan føre til at mange jenter får uønskede tilbud om sex og bare sex.

Korrigerte feil ord.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dine jevnaldrende ikke har den selvtilliten som eldre menn da i og med at de ikke nærmer seg.

Kanskje du også føler deg tryggere med eldre, du er vant til at de liker deg, så du slapper kanskje mer av, og får en annen utstråming ovenfor dem?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en kjent sak at mange 30-40 åringer kun er ute etter seg med 20 åringer, og ikke et forhold.

En del unge jenter under 25 år kan nok bli tatt for å være lette og ha med å gjøre, mennene vil ha noen de kan forme gjerne, og unge jenter skjønner ikke dette, og tror at de er ordentlig interessert, mens mennene bare vil ha sex.

Jeg er så lei slike tråder nå. Ørten på dusinet.

Anonymous poster hash: b842b...99f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Alltid vært mest "populær" hos eldre menn og ikke de på min egen alder. Jeg kunne ikke tenkt meg en på min egen alder heller, men.. Jeg får ofte høre at jeg set litt eldre ut enn jeg er og jeg vet selv at jeg ikke er så "ungdommelig" som jeg burde være. Men likevel tiltrekker jeg meg bare 30-40+

Jeg har også blitt sjekket opp av en del menn fra Midtøsten ol. som er 30-40+ (ikke bare de innpåslitne på byen..) og flere har sagt at de liker mitt "type utseende", til tross for at jeg ser ut som en ganske alminnelig norsk jente. Er ikke godt å vite hvorfor menn liker det de liker.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Den oppmerksomheten du får er veldig avhengig av hvilke signaler du sender ut.Er du åpen for et forhold til menn som er eldre vil du sende ut signaler om det og de vil kontakte deg. Det samme dersom du har snakket om det til noen og ryktet har spredd seg. Unge jenter bør være forsiktige med hva de gjør, får dere et rykte på dere at dere går for 30-40 åringer får dere store problemer med å finne seriøse kjærester. Det er en kjent sak at mange 30-40 åringer kun er ute etter seg med 20 åringer, og ikke et forhold.

Som sagt så syns jeg at 10 års aldersforskjell er greit. Helst ikke så mye mer. Og dette er menn som gir utrykk for at de vil noe mer enn kun sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som en flørtete person, jeg er jo bare hyggelig med folk og smiler og snakker om vanlige ting. For øyeblikket så har jeg kanskje sånn fem mannfolk på som er rundt 35 år som skriver til meg hver dag.
Det er jo selvfølgelig hyggelig at folk liker meg, men ingen andre av mine venninner opplever dette i så stor grad.

Jeg har opplevd det selv at enkelte tror at du flørter bare fordi du er hyggelig.

Hvis det er naturlig for deg å være slik, så synes jeg du skal fortsette med det. Jeg pleier å gi klar beskjed når jeg er sikker på at den andre tror det er noe mer. Det har fungert for meg.

Anonymous poster hash: 68be8...b66

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn gir komplimenter kun får å få damen interessert. Damen kan bli stolt og mennene mener nødvendigvis ikke så mye med det, men bruker det som et middel for å få seg noe. Hvordan kler du deg, ts? Jeg er helt sikker på at du (og andre) sender ut noen signaler.

Anonymous poster hash: 40f32...13c
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en jente på 24 år som titt og ofte har mange eldre mannfolk "etter" meg. Med eldre så mener jeg sånn +10 år. Aboslutt alle eldre mannfolk jeg kjenner/snakker med prøver seg på meg og det er ofte kun de jeg opplever som vil ha videre kontakt med meg. Jeg tenker at dette ikke hadde vært så merkelig om jeg kanskje såg eldre ut enn det jeg er, og oppførte meg voksnere enn det jeg er. Men jeg ser kanskje 4 år yngre ut enn det jeg er, og vil ikke akkurat si at jeg oppfører meg så mye voksnere enn andre på min alder.
Jeg tenker at det ikke gjør noe at mannen er ti år eldre enn meg, jeg vil helst ha en som er litt eldre, men jeg har bare så vanskelig for å forstå hvorfor? Er dette vanlig? Det er alltid de som kontakter meg på facebook og skriver mye. Og det verste av alt er at de som prøver seg på meg ofte er gifte eller i et forhold.

Ikke for å være et rassholl, men jeg har opplevd det samme og ble en gang fortalt at det var fordi jeg såg som at jeg var åpen for å være elskerinna til en eldre gift fyr, forstå meg på den måten at det var noe med meg (mitt utseende/opptreden, ganske snedig erfaring å ha en seksuell, men ikke sexy kropp) som gav dem tanken på at jeg vat av typen som ble smigret over deres oppmerksomhet og ikke ville begynne å kreve mer. De tok skikkelig feil og mange dreit seg ut, men det fikk meg til å tenke over ting og tang. Da jeg ble mer avvisende ute på byen og sånn, stoppet det seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også samme problem. Nesten kun eldre menn (som er 15-40 år eldre enn meg som prøver seg). Jeg er 23! Sender ikke ut seksuelle signaler til dem, så vidt jeg vet. Kler meg heller ikke på en utfordrende måte.

Anonymous poster hash: e0f64...f42
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også samme problem. Nesten kun eldre menn (som er 15-40 år eldre enn meg som prøver seg). Jeg er 23! Sender ikke ut seksuelle signaler til dem, så vidt jeg vet. Kler meg heller ikke på en utfordrende måte.

Anonymous poster hash: e0f64...f42

Det er kanskje der det ligger, da? Midten-av-tredve-årene-menn har kanskje litt andre preferanser, og liker jordnære, søte jenter som ikke gjør seg hverken billige eller kostbare, men som bare er seg selv.

Anonymous poster hash: b161a...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...