Gå til innhold

Daten sa at han ville komme innom på besøk til meg... hva skal jeg gjøre for å unngå sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Daten min vil komme på besøk til meg. Jeg har datet han 5 ganger nå. Men jeg er livredd for at han vil prøve seg sexuellt på meg....Redd for å gjøre det for tidlig...

Jeg liker han , men trenger tid... Hva skal jeg gjøre dersom han prøver seg? Ville dere tatt han med ut på tur med en gang han kommer eller hva ville dere gjort for å se om han virkelig vil bli kjent?

Anonymous poster hash: 6a672...c64
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker at man som mann helst ikke prøve seg for tidlig, og hvis man ikke prøver seg tidlig nok mister hun interessen.

Anonymous poster hash: 3d96e...76b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid trenger du?

Anonymous poster hash: de8eb...fc4
Skrevet

Kan du ikke bare si dette til han da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men du høres ut som et veldig potensielt offer.

Er da vel for pokker bare å si fra!

Anonymous poster hash: bf797...a4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sier at du ikke ønsker å ha besøk hjemme enda.

Anonymous poster hash: a3145...754
AnonymBruker
Skrevet

Elsker at man som mann helst ikke prøve seg for tidlig, og hvis man ikke prøver seg tidlig nok mister hun interessen. Anonymous poster hash: 3d96e...76b

Been there, done that...

Eneste fornuftige en mann kan gjøre er og prøve seg og gå videre..

Enkelte ganger kommer jenta etter men yeye.. Ho har allerede knipa igjenn så det er bare og fortsette jakten på drømmedama..

Anonymous poster hash: 9a9e6...8ca

Skrevet

Been there, done that...

Eneste fornuftige en mann kan gjøre er og prøve seg og gå videre..

Enkelte ganger kommer jenta etter men yeye.. Ho har allerede knipa igjenn så det er bare og fortsette jakten på drømmedama..

Anonymous poster hash: 9a9e6...8ca

Er forskjell på jenter da. Noen venter lenge bare, og sånn er det. Du trenger ikke ta det personlig, eller som laber interesse. Men hvis sex er så viktig for deg tidlig i relasjonen, så er det kanskje ikke selve jenten du vil ha?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er forskjell på jenter da. Noen venter lenge bare, og sånn er det. Du trenger ikke ta det personlig, eller som laber interesse. Men hvis sex er så viktig for deg tidlig i relasjonen, så er det kanskje ikke selve jenten du vil ha?

et forhold innebærer jo også sex. om han liker henne godt er det da ganske naturlig å ha lyst på sex med henne

Anonymous poster hash: 2fa1e...085

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

frostår ikek helt hva du er så redd for ts. er det ikke bare å si at du vil vente?

AnonymBruker
Skrevet

Den var litt spesiell. Er du redd for at han skal ha lyst på deg? Jeg ville vært redd for at han ikke skulle hatt lyst på meg. :fnise:

Anonymous poster hash: c205e...cd0
  • Liker 3
Skrevet

Daten min vil komme på besøk til meg. Jeg har datet han 5 ganger nå. Men jeg er livredd for at han vil prøve seg sexuellt på meg....Redd for å gjøre det for tidlig...

Jeg liker han , men trenger tid... Hva skal jeg gjøre dersom han prøver seg? Ville dere tatt han med ut på tur med en gang han kommer eller hva ville dere gjort for å se om han virkelig vil bli kjent?

Anonymous poster hash: 6a672...c64

Husk at selv om man ønsker å ha sex med noen, så betyr ikke det automatisk at man ikke vil bli kjent. At noen finner en annen seksuelt attraktiv burde jo være et pluss, og ikke bli sett på som noe negativt. Det seksuelle er tross alt en viktig del av et forhold, hvis ikke kunne man strengt tatt bare vært venner. Bare her på KG har man sett utallige tråder der forhold går i vasken på grunn av at man har forskjellig syn på sex.

Om han prøver seg og du ikke er klar, så fortell ham at du ikke er klar. Så enkelt er det. Dersom du tror at du ikke vil klare å si ifra, så er du kanskje ikke klar for å gå inn i et forhold i det hele tatt, ettersom det er svært viktig å være i stand til å kommunisere sine ønsker. Da er i så fall mitt råd å kun treffe fyren på offentlige steder inntil du vet at du vil klare å uttrykke hva som er greit for deg og hva som ikke er det.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo bare si "ikke ennå" med ett smil og ett kyss, når du merker han prøver seg? :) spør han hvorfor så sier du at du trenger litt mer tid bare. At du liker å ta det litt langsomt :)

Skrevet

Si nei, og behold buksa på.

Om han ikke godtar det, eller lurer på hvor lenge du har tenkt til å vente får du bare forklare for han at du bruker litt tid på å bli klar for det. Si gjerne at det kommer etterhvert om du har tenkt til å ha sex med han.

Gjest melonly
Skrevet

Bare si nei hvis han prøver seg, det får han respektere! Det tok tre måneder til jeg sa ja til å ha sex med han som nå er kjæresten min. Han prøvde flere ganger men ble avslått. Han sier nå at han i etterkant er glad for at jeg var så streng, han måtte jobbe for det :wink:

AnonymBruker
Skrevet

Du er en godt voksen dame, og det er på tide du tar kontroll over livet ditt og kroppen din. Hvis jeg leser enda en "Han kledde av meg...... Vi klinte.... Plutselig hadde vi hatt sex.... Jeg ville egentlig ikke.... " fra deg i morgen må jeg seriøst ha en pause herfra.

Anonymous poster hash: 6105a...7d7

• Liker 5
Skrevet

Du avtaler en date som ikke er hjemme hos deg i stedet.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sprik med beina.

Anonymous poster hash: 9aaf0...a2b
Skrevet

et forhold innebærer jo også sex. om han liker henne godt er det da ganske naturlig å ha lyst på sex med henne

Ja, men det er forskjell på "å være i et forhold", og det "å ha vært på fem dater". Noen liker å kjenne den andre personen så-og-så-godt før man har sex med vedkommende. Jeg gidder i hvert fall ikke ha sex med noen før jeg vet at det er en person jeg ønsker et seriøst forhold med. Og det kan ta mer enn fem dater å avklare i hvert fall....

AnonymBruker
Skrevet

Du avtaler en date som ikke er hjemme hos deg i stedet.

Enig i denne. Det er i grunn frekt av han å invitere seg selv hjem til deg.

Anonymous poster hash: a3ee1...b00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...