Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 25 år gammel jente, og jeg har blitt skikkelig betatt av en 19 år gammel gutt. Han er alt for ung til meg, så det ville neppe funket mellom oss uansett, men jeg føler det blir helt feil å være betatt av han. Føler at det er noe feil med meg som får meg til å være betatt av en såpass ung gutt. Flere som har blitt betatt av yngre menn i den alderen og føler det slik?

Anonymous poster hash: b69fb...2d1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv en 35 år gammel kvinne som i en lang periode hadde 18 år gammel elsker. Ja, jeg ble meget betatt av ham og noe av det beste du som kvinne kan utsette deg for.

Anonymous poster hash: 4aec8...803
  • Liker 2
Gjest Trøffel
Skrevet (endret)

Du er ikke ekkel fordi du tiltrekkes av en 19-åring, men spørs jo hvor mange fruktbare samtaler du kan ha med en gutt som går på VGS og er russ om et par måneder :) Hos meg kicker heller morsinstinktet inn straks en mann/gutt er såpass mye yngre enn meg.

Om dere begge er ute etter uskyldig moro så er det ikke noe feil i det, ei heller om dere deler verdier og ønsker, og begge er ute etter en partner for livet.

Jeg vet om flere 19-åringer, både gutter og jenter, som er rimelig "satt" med både jobb og leilighet, og som er mest interesserte i å finne en kjæreste/samboer og etterhvert få barn. Kjenner også flere menn og kvinner i starten av 30-årene som er single med fokus på karriere og reising og med null interesse for å starte et familieliv. Alder er ikke så farlig, men hvor man er hen i livet er noe helt annet.

Verre om du vil presse ham inn i noe han ikke er klar for. Slik som enkelte tråder her inne om forvirrede jenter på 18-19 med samboere på nærmere 30 som presser og manipulerer dem til å bli gravide i stedet for å reise og ta en skikkelig utdannelse. På samme måte som om du om et par år skulle presset gjennom det å få barn fordi du nærmer deg 30, hvis han er i starten av 20-årene og overhodet ikke har noe barneønske. Så tenk nøye over hva det er du egentlig vil. Så unge mennesker kan være veldig lette å forme, og det er jo trist om en eldre partner former dem til å gjøre noe de egentlig ikke vil.

Endret av Trøffel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg vet ting ikke ville funket med han, da vi er på forskjellige stadier i livet. Jeg merker at han er ung, men likevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg føler meg på en måte ekkel som tenker sånn om en liten gutt. Det hele føles så feil.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg vet ting ikke ville funket med han, da vi er på forskjellige stadier i livet. Jeg merker at han er ung, men likevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Jeg føler meg på en måte ekkel som tenker sånn om en liten gutt. Det hele føles så feil.

Forbuden frukt smaker best? Men du hadde sikkert fort blitt lei av å øvelseskjøre med ham, både med tanke på bil og sengeaktiviteter... :lol:

Anonymous poster hash: c27ad...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Var en periode jeg var betatt av en på 17, da var jeg selv 25. Skjedde ingenting og det er jeg veldig glad for i dag. :)

Anonymous poster hash: ffc8e...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...