Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mankiw
Skrevet (endret)

Folk som mobber får jo også kjærester, hvordan er det å være sammen med en som mobber? Tenker ikke på de som behandler kjæresten dårlig, men de som kanskje velger seg noen få personer å trykke ned med kommentarer og baksnakking. Tenker dere at kjæresten bare er "spot on" og ikke vondt ment, liker dere mobbing eller merker dere kanskje ingenting?

Tenker på folk som fortsatt mobber, ikke de som har mobbet tidligere.

Endret av Mankiw
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det helt uaktuelt å bli sammen med en har vært mobber. Det sier mye om en person, og jeg har ingen interesse av å involvere meg med et slikt menneske. Jeg har selv blitt mobbet på skolen, og har senere blitt sjekket opp av flere av guttene som mobbet meg, hadde lyst til å kaste opp de gangene det har skjedd.

Anonymous poster hash: db0a6...141
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at de som er/har vært mobbere innrømmer dette til damer de blir sammen med.. Jeg har blitt sjekket opp av en som banket dritten ut av meg på ungdomsskolen, han sa alltid at jeg var så stygg og burde ta selvmord. Er ikke mange årene siden han ville ha med meg hjem fra byen.. Han kjente meg ikke igjen. Håper alle mobbere får kreft og dør. Evt blir handicappet. De ødelegger liv.

Anonymous poster hash: c623c...e1d
  • Liker 6
Gjest February
Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å være ilag med en sånn fyr. Er nok ikke alle som er mobber selvom de er ilag med mobber, men er sikkert noen par som liker å mobbe ilag. Har opplevd det et par ganger, når folk liker å rope dritt ut av bilen - både dama og fyren. Det er tragisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen til en venninne av meg er sammen med en gutt som mobbet, og hun legger ut bilder av denne mannen og skriver statuser hvor godt hun liker ham, og hele fyren er kvalm og jeg tenker at hun er virkelig uheldig som har funnet seg en fyr som ham, misunner ikke henne, for å si det mildt. Hun vet vel lite om hvilken idiot hun er sammen med.

Anonymous poster hash: bb7ac...35d
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg kunne aldri tenke meg å være sammen med en som mobber. Om jeg hadde funnet ut at min kjære mobbet folk, hadde jeg dumpet ham på den kjipeste måten jeg kunne komme på.

Endret av SardintrollReturns
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker er potensielt en mobber.

Anonymous poster hash: 24eff...91e

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg tror mange menn ofte holdee ut med mobbende frekke damer. Lurer på hvorfor

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker tidlig slike tendenser hos den jeg dater, og er veldig raskt ute med å dumpe i slike tilfeller. Små "uskyldige" kommentarer som blir sagt på en bestemt måte, med et bestemt tonefall, ansiktsuttrykk og begrunnelse, og hvordan han ror det bort etterpå hvis jeg konfronterer... Det er ikke til å ta feil av. Jeg har alltid hatt rett i mine antakelser, og fått bekreftet i ettertid at fyren har vært sånn typisk kul gutt-mobber. De tendensene er det sjelden noen som legger av seg uten at de går på en stor smell, og jeg vil ikke bidra med noe positivt (være sammen med) i livet til en som gjør livet kjipt for andre, selv om han er kjeeeeeempekjekk og kjeeeeeeempesnill mot de han synes er kule nok.

Mobbere kan brenne i helvete. Jeg spyr av det ekle mobbeblikket de får når de skal gjøre seg store og kule på andres bekostning. Er heller sammen med en nerd.

Anonymous poster hash: ba81e...e68
AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker er potensielt en mobber.

Anonymous poster hash: 24eff...91e

Det er helt feil, og en liksom-sannhet mobbere lager seg for å bortforklare de delene av personligheten sin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange menn ofte holdee ut med mobbende frekke damer. Lurer på hvorfor

Det lurer jeg også på. Det greieste er egentlig når mobbedame blir sammen med mobbemann, og så får de et kjipt liv sammen og bruker tiden på å krangle heller enn å plage andre. Verre når de klatrer til topps og forsterker hverandre.

Mister respekten for både menn og kvinner som velger å være sammen med mobbere. Ser litt for ofte veldig snille menn som blir sammen med damer som er slemme mot andre, og jeg kan aldri tenke meg å bli sammen med en sånn mann.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det lurer jeg også på. Det greieste er egentlig når mobbedame blir sammen med mobbemann, og så får de et kjipt liv sammen og bruker tiden på å krangle heller enn å plage andre. Verre når de klatrer til topps og forsterker hverandre.

Mister respekten for både menn og kvinner som velger å være sammen med mobbere. Ser litt for ofte veldig snille menn som blir sammen med damer som er slemme mot andre, og jeg kan aldri tenke meg å bli sammen med en sånn mann.

Ja ikke sant. Hvorfor? Selv er de kjernekarer. Har de et "vil prøve å gjøre henne til et bedre menneske" prosjekt gående?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, folk forandrer seg. Jeg ble mobbet på barneskolen. Han var ikke en versting, men han hadde enkelte han ikke var fin mot på barneskolen. Nå er vi i slutten av tyveårene og begynnelsen at tredveårene og ingen av oss er den samme som for tjue år siden. Vi er sammen. Vi har det veldig fint. Han er en kjempesnill mann. Han ser i dag at det han gjorde var dumt, men har en god tone med dem det gjelder.

Anonymous poster hash: c8bdf...e9d
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vel, folk forandrer seg. Jeg ble mobbet på barneskolen. Han var ikke en versting, men han hadde enkelte han ikke var fin mot på barneskolen. Nå er vi i slutten av tyveårene og begynnelsen at tredveårene og ingen av oss er den samme som for tjue år siden. Vi er sammen. Vi har det veldig fint. Han er en kjempesnill mann. Han ser i dag at det han gjorde var dumt, men har en god tone med dem det gjelder.

Anonymous poster hash: c8bdf...e9d

Les tråden. Den handler ikke om folk som mobbet før og som har forandret seg, den handler om folk som mobber nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...