AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Kan noen liste opp alle jentenavna i Astrid Lindgrens sine filmer/bøker og hvilken person i filmen som har dette navnet og hvilken karakter vedkommende har og fra hvilken film? Har en link her: http://www.nordicnames.de/wiki/Astrid_Lindgren_Characters Gjerne bruke disse navna som utgangspunkt og gjerne skrive om personene ol.Anonymous poster hash: 14c39...c2d
Fråde Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Pippi Langstrømpe, er ikke det en av Astrids kreasjoner?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 I hvilken sammenheng trenger du dette? Anonymous poster hash: 050c3...7e7 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 høres ut som lekser. Anonymous poster hash: 538ff...503 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Hvis det er en skoleoppgave el.l. bør du vel gjøre den alene. Det er mange som forsøker å få andre til å hjelpe dem her inne. Det blir feil. Anonymous poster hash: a4698...25c 3
minister-mio Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Ronja Røverdatter Lovis (Ronjas mor) Maddicken Lisabeth (Maddickends søster) Pippi Annika (venn av Pippi) Ida (Emil i Lønneberget sin søster) Stina og Malin (Vi på saltkråkan)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Neida ikke skole dette her nei. Trenger bare forslag til hundenavn da jeg har hatt hundenavn derfra før og da liker jeg å vite hvem dette er og i hvilken karakter vedkommende har da jeg ikke har sett alle filmene selv. Siden jeg skal ha tispe så derfor jeg bare spurte om kun jentenavn. Har hatt en som het Ronja før og lurer på om jeg skal fortsette i Astrid Lindgrens verden med ny hund nå snart.Hadde bare vært litt gøy. Lurer samtidig på hvilken av Astrid Lingrens jentenavn som passer best til tispe-hunde-navn? Gjerne flere navn fra Astrid Lingrens verden.?Anonymous poster hash: 14c39...c2d
Cordelia Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Ronja Røverdatter Lovis (Ronjas mor) Maddicken Lisabeth (Maddickends søster) Pippi Annika (venn av Pippi) Ida (Emil i Lønneberget sin søster) Stina og Malin (Vi på saltkråkan) Tjorven(Vi på Saltkråkan) Lina (Emil) Linus-Ida Britta(Bakkebygrenda) Anna Lisa Kerstin Ada(?)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Ronja passer kanskje på hund Hun har jo hatt en Ronja. Jeg har hatt en Kajsa (etter Kajsa Krabat). http://www.youtube.com/watch?v=_utf4urv0oU Anonymous poster hash: 8de47...6a9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Høres fremdeles ut som lekser spør du meg. Anonymous poster hash: 050c3...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Har dere noen ganger hatt i lekse for å finne hundenavn? Er bare gøy siden jeg har hatt en Ronja fra før av og har en undulat som heter Pippi.Anonymous poster hash: 14c39...c2d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Vi har en Labrador som hete Kajsa (etter Kajsa Krabat). Lovis - mammaen til Ronja Marikken - det passer fint til en hund egentlig! Ylva-Li - søsteren i Allerkjæreste søster Mia - hun "lusungen" i klassen til Mariken? Hadde det vært en hannhund ville jeg definitivt gått for Abbe - bestekompisen til Marikkeen.Anonymous poster hash: 4f400...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå