Gå til innhold

Vasketips for kjøkkenartikkler i børstet stål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen kjøkkenartikler i børstet stål.. Vasker over å det ser rent og pent ut.. Helt til det tørker! :/

Gjelder bla.a. Brødrister, melkeskummer, toashjern.

Bør man bruke en spesiell såpe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns micoifiberklut gjør jobben.

Anonymous poster hash: 9fbe1...e5c
AnonymBruker
Skrevet

Du må bruke vindusvask, er et slags ioniserende middel i det som motvirker skjolder.

Anonymous poster hash: b5a7b...c33
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har prøvd jif vindus-spray nå, men når je har skyllet av og den har fått luft-tørket så har det ikke hjulpet noe som helst.....

Skrevet

Fikk anbefalt jo-ni møbelpuss av ei på jobben (kjøpes i dagligvaren,rødt innhold på en gjennomsiktig liten flaske). Var litt skeptisk men det funker kjempebra! Bruker det på oppvaskmaskin,brødrister,micro og komfyr som er i børsta stål. Tar litt på tørkepapir og pusser over og tørker av med tørt papir etterpå. Tror den kostet 50 kr :-)

AnonymBruker
Skrevet

Er det mye fettmerker, så anbefaler jeg en liten dæsj med edikk på en mikrofiberklut :-) Generelt sett etterlater microfiberkluter eller vanlig papir utrolig mye mindre skjolder enn det meste annet. Husk at kluten ikke må være mer enn bare fuktig, gå gjerne over med en tørr del av kluten etterpå, så pleier det å fungere fint.

Anonymous poster hash: 5b8c5...fc2
Skrevet

Kjøå en flaske stålrens på butikken. Spray på, la virke litt og tørk av med papir. Funker veldig bra. Husker ikke hva en flaske koster, men den er veldig drøy.

(Jeg har hørt at babyolje gjør samme nytten, men har ikke forsøkt dette.)

:heks:

Skrevet

Stålrens, det fås stort sett der hvitevarer selges.

Gjest Bond
Skrevet

Tråden ryddet for reklame

Bond, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...