Teardrop Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Har noen kjøkkenartikler i børstet stål.. Vasker over å det ser rent og pent ut.. Helt til det tørker! :/ Gjelder bla.a. Brødrister, melkeskummer, toashjern. Bør man bruke en spesiell såpe?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg syns micoifiberklut gjør jobben. Anonymous poster hash: 9fbe1...e5c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Du må bruke vindusvask, er et slags ioniserende middel i det som motvirker skjolder. Anonymous poster hash: b5a7b...c33
Teardrop Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2014 Har prøvd jif vindus-spray nå, men når je har skyllet av og den har fått luft-tørket så har det ikke hjulpet noe som helst.....
SnøUglen Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Fikk anbefalt jo-ni møbelpuss av ei på jobben (kjøpes i dagligvaren,rødt innhold på en gjennomsiktig liten flaske). Var litt skeptisk men det funker kjempebra! Bruker det på oppvaskmaskin,brødrister,micro og komfyr som er i børsta stål. Tar litt på tørkepapir og pusser over og tørker av med tørt papir etterpå. Tror den kostet 50 kr :-)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Er det mye fettmerker, så anbefaler jeg en liten dæsj med edikk på en mikrofiberklut :-) Generelt sett etterlater microfiberkluter eller vanlig papir utrolig mye mindre skjolder enn det meste annet. Husk at kluten ikke må være mer enn bare fuktig, gå gjerne over med en tørr del av kluten etterpå, så pleier det å fungere fint. Anonymous poster hash: 5b8c5...fc2
Brunhilde Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Kjøå en flaske stålrens på butikken. Spray på, la virke litt og tørk av med papir. Funker veldig bra. Husker ikke hva en flaske koster, men den er veldig drøy. (Jeg har hørt at babyolje gjør samme nytten, men har ikke forsøkt dette.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå