AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Noen som har prøvd denne? Jeg har brukt den nå i to uker før jeg legger meg, og den sviiiir på enkelte områder. Og jeg fortstår IKKE hvorfor. Noen som vet? Fikk kjæresten min til å teste den for å se om det samme skjedde med han, og det gjorde det ikke. Noen som har peiling? Den svir ikke hvor jeg har "sår" som en kvise o.l. Anonymous poster hash: 410c3...96c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Muligens det er en allergisk reaksjon. Prøv å smøre litt på håndbaken og se om det svir da. Anonymous poster hash: 31113...abe
Anehan Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Både på meg og på de venninnene jeg har som bruker svir den. Har bare tenkt at den skal gjøre det
vimsefrøken Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Denne svir fordi den har fruktsyrer i seg, og da kan det være huden din trenger en tilvenningsfase hvis du ikke har brukt produkter med det i seg tidligere. Hvis du holder det ut, vil det bli bedre med tiden. Grunnen til at den kanskje ikke svir på kjæresten din kan være at han er mindre sensitiv i huden enn deg. Jeg har selv brukt denne i lang tid, og elsker den. Bruker en annen nattkrem til hverdags nå, men bruker denne 1-2 netter i uka for å holde urenheter borte.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Tusen takk for svar! Da får jeg bare bite tennene sammen, og holde ut til det blir bedre Anonymous poster hash: 410c3...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå