AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Han blir brydd og sur for så mye. Han blir muggen veldig ofte om jeg spør: " hva skal du i dag" og svarer: vet ikke, møte henrik tror jeg. Dersom jeg senere spør " du gjør a? ".så svarer han" men herre gud, jeg har da svart. "Hater å måtte si ting to ganger. Jeg møtte en bardomsvenn på kontoret hans. " Jeg blir overrasket over at han ikke sa det første gangen vi snakket, men har lært å holde kjeft for å ikke krangle og selv bli sliten. Dersom jeg spør hvordan hans syke halvbror har det, kan han bli skikkelig brydd og si i en muggen tone at han tror det går litt bedre. Spør jeg hva familien hans holder på med, etter at han har snakket med moren kan han ofte svare" herre gud, jeg spurte ikke om det". Dersom søstern har postet på facebook " livet er helt grusomt, men etter regn vil vel solen skinne" og jeg forsiktig kommenterer det til han kveser han" åja, har ikke sett dette, men hun har det BRA. La oss snakke mer siden". Viste seg at søstern skulle til å skille seg, noe han følte for å si når han var i godt humør og kosepraten kom. Han er så bossete når det gjelder samtaleemner . Han kan si han er opptatt og ikke kan orate, men blir sur om jeg spør hva han gjør. Da kveser han at han ikke har noe plikt til å forklare. Sånn har han alltid vært. Det gjør at jeg vegrer meg for å spørre om en del ting og bare er stille. " Hbordan er det med pappan din?" Ogsæ svarer han alltid :"bra". Til tross for at han har kræsjet bilen og har problemer med helsa. Temmelig lei humørsyken. Han spør alltid meg om alt mulig, og jeg logrer som en hund bare han viser interesse i meg og livet mitt. Svarer derfor på alt. Har vært sammen med han i 4 år. Hvorfor holder han på sånn? Anonymous poster hash: 7ab8e...01e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Og du er sammen med han fordi?? Han hørtes bare veldig slitsom ut. Anonymous poster hash: 08320...475 3
Doge Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Han hørtes jo lettere humørsyk ut, ja. Har han vært sånn lenge?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Kjenner meg litt igjen, fra hans side. Jeg oppførte meg slik mot eksen min i slutten av forholdet. Jeg var drita lei hele mannen samtidig som jeg fortsatt hadde litt følelser igjen. Så jeg slet veldig med å skjønne hva jeg følte. Det var overhodet ikke rettferdig mot han, og jeg har beklaget for det i ettertid og kjente meg som en skikkelig drittsekk. Anonymous poster hash: 64025...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå