Gjest Baardsen Skrevet 29. mai 2004 #1 Del Skrevet 29. mai 2004 Katten min er plaget med plakk. Joda, jeg gir ham tørrfor å knaske på, selv om den tigger etter boksemat. Ja den får kansje boksemat for ofte. Men den er ikke noe særlig glad i tørrfor. Har prøvd alt mulig, uten å klare å vekke dens begeistring for noe. Jeg har prøvd å pirke ut plakken med en miniskrutrekker. Men da tror katten at jeg utsetter den for noen faenskap, og protesterer vilt mot den plutselig onde behandlingen den føler seg utsatt for fra min side. Det å dra til dyrlegen med den til stadighet blir dyrt. Dessuten er det å reise med bil og til dyrlegen i kattebur noe katten opplever som ren terror. Den blir så redd at den pisser i buret. Så er det noen som har noen gode tips til hvordan man kan begrense antallet dyrlegebesøk her? Finnes det noe redskap på markedet til katt, for å kunne pirke vekk plakken? Noen som har noen andre råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 29. mai 2004 #2 Del Skrevet 29. mai 2004 Pusse tenna regelmessig holder plakk rimelig godt borte hos hunder i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå