Chia Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 En flyvertinne klarte å søle utover min samboer på jobbreise. Og både skjorta og buksa har fått noen stygge flekker. Klærne er veldig dyre kvalitets klær som det hadde vært veldig synd om måtte kastes. Skjorta er hvit og lyseblå stripete og buksa er mørkeblå. Flekkene går ikke av i vanlig vask. Noen som har forslag til hvordan flekkene kan fjernes uten å ødelegge klærne. Kan jo ikke bleke en mørkeblå bukse? tips?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Gallesåpe(kjøpes på helsekost eller Clas Ohlson) eller Troll sitronsåpe(i butikker som selger Troll barneklær) Dette er faste såpestykker, bløt såpen og flekken og gni inn med såpe og la virke en stund. Vask på vanlig måte. Jeg bruker denne såpen mye på ull og tar ofte sjansen på å legge plaggene i bløt, gjerne over natten. Flekkene bør være ferske(altså ikke vasket), men jeg har klart å få bort enkelte flekker allikevel. Anonymous poster hash: f069d...1b6 1
Chia Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2014 Rens da? Send regninga til flyselskapet.... Burde nesten gjort det Han er så dum snill til tider, sa ingenting
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Støtter forslaget om gallesåpe. Etter at jeg oppdaget denne er flekker på både klær,sofaer osv til null bekymring lenger. Anonymous poster hash: cea0b...bed
Vill Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 zalo? Eller så kjøpte eg ein møbelspray på Skeidar. Den tar vekk alt mulig! Kaffi, jord, brus.. Funker iallefall bra på sofaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå