Rio Skrevet 29. mai 2004 #1 Del Skrevet 29. mai 2004 kall meg hysterisk.. føler meg litt sånn nå + litt teit.. jeg vil ha mensen! jeg går på pillen og får mensen hver lørdag, og gjerne tidlig på dagen.. jeg vet dagen er ikke over enda.. men likevel så føler jeg at noe er galt.. *bite negler* jeg får sitte her og håpe at den dukker opp.. fort som f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #2 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er ikke unormalt at mensen kan forsvinne nå og da når man går på p-pillene. Det skjedde meg én gang og jeg var helt fra meg av redsel for å være gravid. Testen var negativ og mnd etter kom mensen som normalt, den hadde bare hoppet over en gang. Det har heldigvis aldri skjedd siden, det er en viss trygghet i at den kommer regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2004 uff, kjekt å høre.. jeg trenger å høre slikt for å berolige meg selv.. jeg vet at man ikke kan stole på kroppen.. men når man faktisk har begynt å gjøre det så er det temmelig vanskelig.. det verste er at jeg for noen uker siden tenkte mye på graviditet, og på at jeg var redd for å bli det.. så treffende.. tror jeg går på toalettet og fremprovoserer noe blod.. ehe.. det er så deilig å ha denne plassen og skrive på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #4 Del Skrevet 29. mai 2004 Sjansen er heldigvis veldig liten for at man blir gravid mens man bruker p-piller. Om du har vært stresset eller kanskje forkjølet den siste tiden kan det være alt som skal til for at den blir litt forskjøvet. Du skal se den kommer før uka er omme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2004 hmm.. ja.. har hatt eksamen da.. har vært stressa/deppa pga det.. men er jo eggløsningen som blir forskjøvet, og aner jo ikke når den er.. burde kanskje ha kommet for 2 uker siden, siden mensen kommer regelmessig, og 2 uker etterpå.. og var jeg i samme "form" for 2 uker siden? hm.. hehe.. jeg skal prøve å slappe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 29. mai 2004 gjett hva som dukka opp! tror du lurte den frem arkana tack så mycket! nå legger vi bort hysteriske rio for en stund.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muffen2 Skrevet 29. mai 2004 #7 Del Skrevet 29. mai 2004 Man får ikke eggløsning når man går på p-piller Det er det som er hele poenget med de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #8 Del Skrevet 29. mai 2004 gjett hva som dukka opp! tror du lurte den frem arkana tack så mycket! nå legger vi bort hysteriske rio for en stund.. :-) Jøss, det var raskt! Jeg må ha magiske evner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rio Skrevet 29. mai 2004 #9 Del Skrevet 29. mai 2004 Man får ikke eggløsning når man går på p-piller Det er det som er hele poenget med de... :oops: vel.. ja.. jo.. nei.. noe må skje, siden der fins folk som blir gravide på pillen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 29. mai 2004 #10 Del Skrevet 29. mai 2004 :oops: vel.. ja.. jo.. nei.. noe må skje, siden der fins folk som blir gravide på pillen også.. De aller fleste tilfellene der noen blir gravid med pillen, skyldes bruker feil (tatt pillen for seint, glemt en pille, hatt løs mage/oppkast osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 30. mai 2004 #11 Del Skrevet 30. mai 2004 De aller fleste tilfellene der noen blir gravid med pillen, skyldes bruker feil (tatt pillen for seint, glemt en pille, hatt løs mage/oppkast osv) Mulig det, men jeg ble gravid på p pillen jasmin, Hadde ikke vært syk, ikke kastet opp, heller ikke hatt løs mave osv. Alltid tatt pillen til rett tid, samma klokkeslett osv. Men ble gravid likevel jeg. Å har alldri brukt p pillen jasmin igjen. Så muligheten for å bli gravid er jo der. Minimalt, men den er der. Det er det jo forsåvidt med alle typer prevangsjon da. For uten den sikreste da. Å det er å avstå all sex..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 30. mai 2004 #12 Del Skrevet 30. mai 2004 Å, det er fælt når man blir nervøs! I høst hadde jeg glemt to dager med pille, og vi hadde oss som vanlig. :oops: (Vet det er dumt, ja...) Fikk straff da jeg skulle ha mensen: Den kom to dager for sent, og jeg følte meg i uka før trøtt, rar og oppblåst. Bet litt negler de to dagene, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 30. mai 2004 #13 Del Skrevet 30. mai 2004 De aller fleste tilfellene der noen blir gravid med pillen, skyldes bruker feil (tatt pillen for seint, glemt en pille, hatt løs mage/oppkast osv) Hvis alle de som sier at de ble gravide på pillen ikke slurvet med bruken ville man ikke kunne si at p-piller en 99% sikker. Jeg vet om menn som selv passer på at partneren tar pillen til rett tid hver dag, nettopp fordi kvinnen selv er for slumsete/vil lure seg til å bli gravid selv om de begge er "enige" om å vente med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 30. mai 2004 #14 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg vet om menn som selv passer på at partneren tar pillen til rett tid hver dag' date=' nettopp fordi kvinnen selv er for slumsete/vil lure seg til å bli gravid selv om de begge er "enige" om å vente med barn.[/quote'] Jeg vet om noen sånne menn jeg også. Har sagt til sambo at han skal spørre meg hver morgen ved frokostbordet: Har du tatt pillen din, nå? Men husker han det? Å nei... Heldigvis husker jeg den vanligvis selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfia Skrevet 31. mai 2004 #15 Del Skrevet 31. mai 2004 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor disse mennene fortsatt er sammen med disse kvinnene dersom de må vokte på dem for at de skal ta pilla si..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #16 Del Skrevet 31. mai 2004 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor disse mennene fortsatt er sammen med disse kvinnene dersom de må vokte på dem for at de skal ta pilla si..... Noen av disse kvinnene er vel bare naturlig slumsete og ustrukturerte? Og når man vet hvor mange kvinner som lurer seg til å bli gravide så er det nok endel som kontrollerer i smug at pillen blir tatt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #17 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg hadde blitt ganske irritert om samboeren min hadde overvåket meg i smug for å se om jeg tok p-pillen eller ikke. Heldigvis stoler min samboer på meg, og på de 6 årene jeg har brukt p-pillen har jeg ikke glemt den en eneste gang. Jeg vet forøvrig ikke om en eneste mann som sjekker om kjæresten tar p-pillene sine, jeg tror ærlig talt (og heldigvis) at det hører til sjeldenhetene. Jeg vil tro at de kvinnene som evt slurver har såpass innsikt at de finner en ordning slik at de husker å ta den eller til og med ber kjæresten om å hjelpe dem litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #18 Del Skrevet 31. mai 2004 De fleste menn som passer på at kvinnen tar pillen sier det nok ikke til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 31. mai 2004 #19 Del Skrevet 31. mai 2004 Sambo pleier å spørre om jeg har tatt pilla, for jeg presterer rett som det er å glemme den, enda jeg har p-pille-alarm på mobilen hver kveld... Utrolig hvor vanskelig det skal være å gjøre en og samme ting hver dag *riste på hodet og sukke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #20 Del Skrevet 31. mai 2004 De fleste menn som passer på at kvinnen tar pillen sier det nok ikke til dem. Ja, nettopp. Hva er galt med å faktisk snakke med sin egen samboer, si at man synes vedkommende kanskje har glemt p-pillen litt vel ofte og tilby å hjelpe til å passe på dem (og er nå egentlig menn noe bedre til å huske enn kvinner). Snakker ikke folk sammen lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå