Pearl2.0 Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Noen som vet hvor det er spilt inn? Jeg tror jeg må være den eneste i Norge som synes at Kongsvik-seriene er morsomme 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Den er spilt inn på Gran Canaria Men nei, du er ikke alene. Lene er fantastisk. Ble litt skuffet over hun Ulrika da, hun var ikke særlig morsom. Men Wenche. OMG :D Gleder meg til gjensyn med Kine og Birgitte! Anonymous poster hash: e1cea...6f0 1
Pomelo Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Gikk glipp av det idag, men ja... Wenche! Dere må følge henne på Twitter!
Pearl2.0 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2014 Hihi, så godt at vi er fler Jepp, Ulrika var bare slitsom, men jeg tror det er meningen også Hehe, programmet har perfekt lengde, litt sånn modern family (uten å sammenligne of course!). Synes så synd på Alex!
Pearl2.0 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2014 Gikk glipp av det idag, men ja... Wenche! Dere må følge henne på Twitter! Ååh, jeg har ikke twitter!! Men bare legg ut noen eksempler her innimellom hvis du gidder
Pearl2.0 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2014 Thanks, Sommernatt! Det ser digg ut der
Hjarte Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Perfekt pute-tv XD Uff, jeg klarte nesten ikke å se på Alex Vi trenger en pute-smiley.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Digger denne serien, men får vondt av Alex... Forrige sesong gikk det heldigvis "bra" med han, så håper det blir litt dame på han denne sesongen... Digger Rose så langt da...Anonymous poster hash: a8a6c...75e 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Som regel bruker serier som dette å tape seg når de går over flere sesonger, men heldigvis er denne serien et unntak. Utrolig morsomt med Wenche og det der ulønnet assistent på heltid Jeg gleder meg til neste episode Anonymous poster hash: d91be...ebd 1
la Flaca Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Åh nei, gikk det i går?? Ligger det ute på nett nå? Elsker Kongsvik vgs og hadde gleda meg til Canari-serien. PHØ, må man betale for nett-tv nå da? Noen som vet om man kan se serien gratis noe sted? Endret 5. mars 2014 av la Flaca
Rainbow Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Det går sikkert i reprise! Wenche er morsom! Men ble det ikke litt logisk brist i Alex-historien? På sluten av forrige sesong valgte han å heller gå på NTNU enn på skole med kompisene i Bergen (som ville i marinen), og nå hadde han vært i marinen likevel? Ikke at dette må absolutt være så innmari logisk, altså, men likevel!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Åh nei, gikk det i går?? Ligger det ute på nett nå? Elsker Kongsvik vgs og hadde gleda meg til Canari-serien. PHØ, må man betale for nett-tv nå da? Noen som vet om man kan se serien gratis noe sted? Programmene bruker som regel å gå i reprise på tv Norge.. Sannsynligvis på fredag eller lørdag. Anonymous poster hash: d91be...ebd
la Flaca Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Jaaaa, dere har selvfølgelig rett. Reprise i morgen klokka 22! Hurra.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Det går sikkert i reprise! Wenche er morsom! Men ble det ikke litt logisk brist i Alex-historien? På sluten av forrige sesong valgte han å heller gå på NTNU enn på skole med kompisene i Bergen (som ville i marinen), og nå hadde han vært i marinen likevel? Ikke at dette må absolutt være så innmari logisk, altså, men likevel! Hvis jeg ikke husker feil så skulle kompisene fra videregående gå på handelshøgskolen i Bergen og ikke inn i marinen. Og Alex ville heller til NTNU. Og det er vel ikke unormalt at gutter har et år i militæret før de studerer. Men en liten logisk brist er det for jeg tror forrige serie viste glimt fra Alex sin hverdag på NTNU. Anonymous poster hash: a8a6c...75e
gladidag Skrevet 5. mars 2014 #17 Skrevet 5. mars 2014 Digger Kongsvik:) Så fantastiske karakterer hun tryller frem:) 2
Cordelia Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Oooh, må få med meg reprisen. Ler meg ihjel av "TwitterWenche".
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Jeg likte Ulrika veldig godt, men hun forsvant halvveis uti serien. Veldig rart, siden hun er med i introen. Spørs om jeg er i mindretall som likte henne. Anonymous poster hash: ac262...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå