Gå til innhold

Costa del Kongsvik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det er spilt inn? Jeg tror jeg må være den eneste i Norge som synes at Kongsvik-seriene er morsomme :fnise:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er spilt inn på Gran Canaria :)

Men nei, du er ikke alene. Lene er fantastisk. Ble litt skuffet over hun Ulrika da, hun var ikke særlig morsom. Men Wenche. OMG :D

Gleder meg til gjensyn med Kine og Birgitte!

Anonymous poster hash: e1cea...6f0
  • Liker 1
Skrevet

Gikk glipp av det idag, men ja... Wenche! :fnise: Dere må følge henne på Twitter!

Skrevet

Hihi, så godt at vi er fler :) Jepp, Ulrika var bare slitsom, men jeg tror det er meningen også :P Hehe, programmet har perfekt lengde, litt sånn modern family (uten å sammenligne of course!). Synes så synd på Alex!

Skrevet

Gikk glipp av det idag, men ja... Wenche! :fnise: Dere må følge henne på Twitter!

Ååh, jeg har ikke twitter!! Men bare legg ut noen eksempler her innimellom hvis du gidder ;)

Skrevet

Sunwing Resort Arguineguín på GC :-)

• Liker 1
Skrevet

Thanks, Sommernatt! Det ser digg ut der :)

Skrevet

Perfekt pute-tv XD Uff, jeg klarte nesten ikke å se på Alex :rodme:

Vi trenger en pute-smiley.

AnonymBruker
Skrevet

Digger denne serien, men får vondt av Alex... Forrige sesong gikk det heldigvis "bra" med han, så håper det blir litt dame på han denne sesongen...

Digger Rose så langt da...

Anonymous poster hash: a8a6c...75e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som regel bruker serier som dette å tape seg når de går over flere sesonger, men heldigvis er denne serien et unntak. Utrolig morsomt med Wenche og det der ulønnet assistent på heltid :laugh:

Jeg gleder meg til neste episode :)

Anonymous poster hash: d91be...ebd
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Åh nei, gikk det i går?? Ligger det ute på nett nå? Elsker Kongsvik vgs og hadde gleda meg til Canari-serien.

PHØ, må man betale for nett-tv nå da? Noen som vet om man kan se serien gratis noe sted?

Endret av la Flaca
Skrevet

Det går sikkert i reprise!

Wenche er morsom!

Men ble det ikke litt logisk brist i Alex-historien? På sluten av forrige sesong valgte han å heller gå på NTNU enn på skole med kompisene i Bergen (som ville i marinen), og nå hadde han vært i marinen likevel? Ikke at dette må absolutt være så innmari logisk, altså, men likevel!

AnonymBruker
Skrevet

Åh nei, gikk det i går?? Ligger det ute på nett nå? Elsker Kongsvik vgs og hadde gleda meg til Canari-serien.

PHØ, må man betale for nett-tv nå da? Noen som vet om man kan se serien gratis noe sted?

Programmene bruker som regel å gå i reprise på tv Norge.. Sannsynligvis på fredag eller lørdag.

Anonymous poster hash: d91be...ebd

Skrevet

Jaaaa, dere har selvfølgelig rett. Reprise i morgen klokka 22! Hurra. :skya:

AnonymBruker
Skrevet

Det går sikkert i reprise!

Wenche er morsom!

Men ble det ikke litt logisk brist i Alex-historien? På sluten av forrige sesong valgte han å heller gå på NTNU enn på skole med kompisene i Bergen (som ville i marinen), og nå hadde han vært i marinen likevel? Ikke at dette må absolutt være så innmari logisk, altså, men likevel!

Hvis jeg ikke husker feil så skulle kompisene fra videregående gå på handelshøgskolen i Bergen og ikke inn i marinen. :) Og Alex ville heller til NTNU. Og det er vel ikke unormalt at gutter har et år i militæret før de studerer.

Men en liten logisk brist er det for jeg tror forrige serie viste glimt fra Alex sin hverdag på NTNU. :)

Anonymous poster hash: a8a6c...75e

Skrevet

Digger Kongsvik:):) Så fantastiske karakterer hun tryller frem:)

• Liker 2
Skrevet

Oooh, må få med meg reprisen.

Ler meg ihjel av "TwitterWenche". :ler:

Skrevet

Hehehe, twitterWenche var bra :)

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte Ulrika veldig godt, men hun forsvant halvveis uti serien. Veldig rart, siden hun er med i introen. Spørs om jeg er i mindretall som likte henne. ;)

Anonymous poster hash: ac262...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...