Zenita Skrevet 29. mai 2004 #1 Del Skrevet 29. mai 2004 Vi skal reise på ferie til familie i Arendal i sommer. Det er kun èn uke, og vi skal kjøre bil. Kan jeg ta med katten vår da? Er litt bekymret for at han kan bli borte... Eller vil han holde seg i nærheten av oss? Familien vår der nede bor i et koselig boligfelt..og de har selv en hunkatt. Vår pus er hankatt og kasterert. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #2 Del Skrevet 29. mai 2004 Du kan fint ta med katten, men ikke la den gå ute. Når man får en ny katt skal den være inne 2-3 uker før den slippes ut første gang. Det er for at den skal bli kjent med sitt nye hjem og vite hvor den bor. Å dra på ferie i bare én uke og la katten springe løst er en sikker måte å miste den på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenita Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2004 Du kan fint ta med katten' date= men ikke la den gå ute. Når man får en ny katt skal den være inne 2-3 uker før den slippes ut første gang. Det er for at den skal bli kjent med sitt nye hjem og vite hvor den bor. Å dra på ferie i bare én uke og la katten springe løst er en sikker måte å miste den på. Men...der vi skal bo står garantert døra ut til hagen/verandaen åpen hele tiden. Det er sommer og pusen dems går inn og ut. Da blir det vanskelig å stenge min inne.. Mulig jeg må få noen naboer til å passe den mens vi er borte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #4 Del Skrevet 29. mai 2004 Du har ikke mulighet til å holde den inne i en annen etasje eller lukke av deler av huset? Det burde vel også være mulig å be de som bor der om å la være å ha døren åpen den tiden dere er der. Men det beste er kanskje om katten får være hjemme, det er sikkert noen som vil gi den mat mens dere er borte. Ikke alle katter liker å kjøre bil heller, vår hater det og selv den lille turen til dyrlegen er et rent mareritt. Men jeg har en bekjent med to katter som eeeelsker å kjøre bil, og aller helst skal de sitte oppå dashbordet og skue utover under kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusemamma Skrevet 2. juni 2004 #5 Del Skrevet 2. juni 2004 I følge katteboka mi anbefales pus og være heima når eierne er på tur. Evnt. venner, naboer ser etter katten. Alternativ og sette den på pensjonat. Du kan risikere at katten stikker av og du må lete etter den. Min ska på kennel når jeg skal ha ferie. Har jo innekatt så den må ikke stikke av. Jeg ville ikke tatt den med altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå