AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Burde jeg trene utholdenhetstrening eller stykretrening for å få bort magefettet? Hva gjorde du for å bli kvitt magefettet? Kroppen ellers er grei nok, det er bare akkurat det fettet på magen som irriterer meg veldig.. Anonymous poster hash: 5adb4...9a6
Gjest Runforit Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Burde jeg trene utholdenhetstrening eller stykretrening for å få bort magefettet? Hva gjorde du for å bli kvitt magefettet? Kroppen ellers er grei nok, det er bare akkurat det fettet på magen som irriterer meg veldig.. Anonymous poster hash: 5adb4...9a6 For min del så smeltet det bare bort når jeg startet å jogge.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 For min del så smeltet det bare bort når jeg startet å jogge. Men du spiser jo ekstremt kontrollert i tillegg? Anonymous poster hash: fa574...695 1
Gjest Runforit Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Men du spiser jo ekstremt kontrollert i tillegg? Anonymous poster hash: fa574...695 Gjør jeg? Visste jeg ikke. Eneste jeg ikke spiser er ris, pasta og masse sukkervarer. 1
skyflakes Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 For min del merket jeg forskjell da jeg begynte med kondisjonstrening, men nå trener jeg både styrke og kondissjon og trives best med det
Sillicious Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Sluttet helt med sukker (brus, godteri, kjeks, sjokolade) Da forsvant det av segselv iløpet av 2-3 måneder. Endret ingenting annet. Men jeg er slank ellers og var veeldig glad i sånt da
Gjest Heartbeat Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Lavkarbo Magen blir så fin og flat på det. Går jeg over til vanlig kosthold med karbohydrater blåser den seg opp igjen 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Uten tvil regelmessig jogging/løping. Anonymous poster hash: f4c5b...822
Athene Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Nå har jeg aldri hatt magefett. Men er oppe i 30 årene, og jogger nesten daglig. Kombinasjon av rolige turer, langkjøring og intervaller. Magen er alltid fin og flat, selv om jeg spiser godt. 1
Fråde Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Det er bevist at styrketrening er vel så effektivt som kardio når det kommer til å brenne flesk. Vanligvis bruker jeg å gjøre en kombinasjon av begge. Først kardio og etterpå litt vekteløft. Kan være lurt å sette opp treningsprogram f.eks.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Lavkarbo Magen blir så fin og flat på det. Går jeg over til vanlig kosthold med karbohydrater blåser den seg opp igjen TS spør om magefett, ikke oppblåsthet. Anonymous poster hash: fa574...695
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Lavkarbo tok knekken på magefettet mitt. Anonymous poster hash: 1c28a...0de 2
Gjest Heartbeat Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 TS spør om magefett, ikke oppblåsthet. Anonymous poster hash: fa574...695 Går du i ketose så svir du av masse magefett også Magen blir mye finere. Skulle bare si hva som har hjulpet for meg 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Heartbeat, on 06 Mar 2014 - 07:16, said: Går du i ketose så svir du av masse magefett også Magen blir mye finere. Skulle bare si hva som har hjulpet for meg Hva er det? kunne du foklart? Anonymous poster hash: a019d...a0b
Bad Advice Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Enkelt forklart går magefettet sist, punkslanking er tilnærmet umulig (men du kan til en viss grad (veldig liten grad) få det til ved å varme opp mageområdet skikkelig (situps, crunches osv)). Slank alt annet først så ser du forandringen fort.
Gjest Heartbeat Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hva er det? kunne du foklart? Anonymous poster hash: a019d...a0b Her kan du lese om kuren, er en fin start om du vil ha bort mer fett på kort tid. Men man skal ikke gå for lang tid på den har jeg hørt. Men man kan øke litt karbohydrater etter tid og legge seg på lavkarbokosthold. Er det eneste som funker på meg om jeg har fått mer magefett enn ønsket Å gå i ketose betyr at man spiser så lite karbohydrater at det ikke er glukose til å produsere energi i cellene. Da må kroppenbruke annen energi, som ketonlegemer. Når fettsyrer blir frigitt fra fettceller for å brukes til energi dannes ketoner og kroppen har en god evne til å bruke ketoner til energi. Man mister IKKE muskelmassen når man går i ketose. Man forbrenner kroppsfettet ganske raskt, men muskelmassen holder seg vedlike. Derfor er det mange overvektige som går i ketose, men det er ikke bare vektnedgang ketose er godt for. Når man skal inn i ketose fjernes de typiske karbohydratene som ris, pasta, brød, potet, frukt og sukker. Man kan spise kjøtt, fugl, fisk, egg og skalldyr. De fleste grønnsakene, og noen meieriprodukter slik som ost og smør kan man også innta Kilde:Helsekosten http://www.ketolyse.no/#!prettyPhoto Endret 6. mars 2014 av Heartbeat 1
Unika Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Jogging og redusert karbo-inntak er det eneste som hjelper på magefettet mitt. Det sitter stuck hvis jeg spiser masse karbo og ikke løper. 1
magicpie Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 Enkelt forklart går magefettet sist, punkslanking er tilnærmet umulig (men du kan til en viss grad (veldig liten grad) få det til ved å varme opp mageområdet skikkelig (situps, crunches osv)). Slank alt annet først så ser du forandringen fort. Det varierer fra person til person hvor fetter forsvinner først. Jeg ser for eksempel forskjell på magen lenge før rumpe/lår. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Det varierer fra person til person hvor fetter forsvinner først. Jeg ser for eksempel forskjell på magen lenge før rumpe/lår. Jeg også. Anonymous poster hash: 76599...730 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå