AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 ...når man ikke har venner å feire bursdagen sin med, nesten alle har glemt dagen, ja til og med samboeren min glemte det i starten. Tok et par timer før han kom på det. I tillegg har vi skikkelig dårlig råd, så ikke kan jeg bake meg en kake engang, ei heller unne meg noe ekstra til middag. Familien bor såpass langt unna at jeg ikke kan være sammen med de heller. Ingen gaver, ingen kort, ingen blomster, ingen kaker...Anonymous poster hash: 9a201...c8c
Mortifera Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Så klart har du grunn til å være lei deg TS! Kanskje du kan prøve å tenke at du skal ta igjen feiringa den dagen du har litt mer å rutte med eller når du møter familien din? Uansett: Gratulerer med dagen 2
Melodey Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Ånei, nå ble jeg lei meg. Hvor bor du? Jeg kan lage kake!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Ja, tenkte jeg skulle lage meg noe ekstra neste uke når jeg endelig får litt penger igjen, men det er litt sårt å sitte på selve dagen og føle meg ganske ensom. Fant noen flasker, pluss noen kronestykker i en sparebøsse, så lagde panna cotta som nå står i kjøleskapet og stivner. Så det får bli min bursdagskos Anonymous poster hash: 9a201...c8c 3
minister-mio Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Gratulerer så masse med dagen, TS! Kan vi ikke ta en bursdagsfest i denne tråden da
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Åh så trist....... Var i samme situasjon engang....husker det godt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Jeg synes du skal unne deg å gjøre noe vilt på byen, ts. Anonymous poster hash: 8254e...c5e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Jeg synes du skal unne deg å gjøre noe vilt på byen, ts. Anonymous poster hash: 8254e...c5e Hater å gå på byen ellers hadde det vært en god idé Har kost meg med serier og dyr som har byttet på å ligge på fanget for kos, stearinlys på bordet og snart en kald panna cotta. Så ble da ikke så aller verst selv om det ble litt ensomt og leit. Samboeren min sa at han hadde gått skrapt sammen noen kroner, så om han ikke må reise bort på jobb i morgen, så skulle vi kose oss med noe god mat i morgen kveld.Anonymous poster hash: 9a201...c8c
roberta Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Gratulerer med dagen Ingen bestemmer over andres følelser, så kjenn gjerne på hele følelsesreportuaret helt "lovlig" du Jeg skjønner til en viss grad at du blir lei deg for at folk ikke husker fødselsdagen din. Men hvordan kan man egentlig huske andres fødselsdag dersom det ikke sies av og til? Det er helt sikkert ikke gjort i vond mening. Og så er det det at man har ulike forventninger til fødselsdager ...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Selvfølgelig er det lov å være trist for det! Ble nesten litt trist selv, her Gratulerer, forresten! Anonymous poster hash: 43b68...e56
-Jiinxs- Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Gratulerer med overstått Selvfølgelig har du lov å føle deg trist.
Cordelia Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Det er lov! Gratulerer så mye med dagen som var! Endret 5. mars 2014 av Cordelia
Gjest crazycatlady Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Huff, så trist. Gratulerer så mye med vel overstått! Sender deg en cyberkake siden jeg ikke kan bake.
NettMeg Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Har vært i lignende situasjon selv, det er ikke noen god følelse. Håper du uansett klarer og kose deg i dag =) Gratulerer så masse med dagen =)
Gjest navnelapp Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Klem til deg, og hurra for bursdagen din! Eg skålar for deg, og sender deg varme tankar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå