Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

På God Kveld Norge forrige lørdag, var Andreas Nørstrud igjen å se på skjermen. Denne gangen med kona, Maren Andrea. Her fikk vi se paret på bryllupsreise på Røros, samtidig som vi blant annet fikk høre om hvordan livet deres er, og Nørstruds kvinnesyn.

Hva mener dere om Andreas sine meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er tragisk. Barnet som han har giftet seg med, likeså.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er tragisk. Barnet som han har giftet seg med, likeså.

Nå tror jeg du har misforstått, farmen andreas er ikke gift med barnet, men han venter barn med sin myndige kone.

Anonymous poster hash: ce8ad...b73

• Liker 1
Skrevet

De er jo teknisk sett ikke gift heller?

AnonymBruker
Skrevet

Han virker å være bak mål. Later som om han er gift, finner seg en ung kvinne som han kan "forme" og ikke minst en som han kan tukte med å ta hardt i henne. Joda, der er det nok mye kjærleik. Lurer på om han vil gjøre det samme med sitt barn nr. to, altså tukte det.

Anonymous poster hash: 53a4e...c82
Skrevet

Jeg er på langt nær enig med Andreas mtp hvordan man skal/bør leve, men jeg synes det er spennende med folk som tenker annerledes enn flertallet og så lenge kona er enig med han ser jeg ikke noe galt. Den som kanskje kan komme til å slite litt er barnet deres ... La oss håpe det går fint.

Skrevet

Han er bare PR kåt...

Det interessante er jo at folk tenker han er litt "kul og annerledes"fordi disse synene han har, kan vedde 10 mill på om han het Abdullah Suleman og kom fra Pakistan så hadde det vært en annen holdning blandt folk....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...