Gå til innhold

Pen allværsjakke til kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Eg jakke som er vindtett og vanntett/vannavstøtende og som har en grei form som kan brukes til kjoler?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: d55cb...ac2
Skrevet

synes lærjakke funker ganske bra (ikke når det er altfor kaldt da). ellers finnes det et designmerke/klesdesignere i bergen som arbeider med å lage stilfulle regnkåper så man kan se bra ut når det regner (noe det gjør hele tida i bergen). husker ikke hva de heter, men det kunne jo eventuelt vært noe. leste om de i et magasin for et halvt år siden =)

AnonymBruker
Skrevet

Skinnjakker funker til sånt. Eventuelt noe diskret, svart - men allværsjakker ser jo stadig ut som allværsjakker.

Anonymous poster hash: 89e56...ad8
Skrevet

Skinnjakke ja! dt har jeg ikke tenkt over, jeg har aldri eid en :P

Takk for tips som merket i Bergen, skal sjekkes ut!

Gjest The girl next door
Skrevet

Hvilken kjoletype tenker du på da? Fins jo mange pene regnkåper. :)

Skrevet (endret)

Kortere hverdagskjoler :)

Endret av Eau de perfume
Gjest Eurodice
Skrevet

Skinnjakke ja! dt har jeg ikke tenkt over, jeg har aldri eid en :P

Takk for tips som merket i Bergen, skal sjekkes ut!

Søk på regnkåper på google. De er i overflod, det skulle ikke være vanskelig å finne noe man liker.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Allværsjakke til kjole er ikke lov!

• Liker 1
Skrevet

Allværsjakke til kjole er ikke lov!

liker å kjøre egen stil, rebell.. haha!

• Liker 1
Skrevet

Søk på regnkåper på google. De er i overflod, det skulle ikke være vanskelig å finne noe man liker.

tenkte jo på om noen hadde noe de ville anbefale da

Gjest crazycatlady
Skrevet

liker å kjøre egen stil, rebell.. haha!

Hehe, så tøff du er da! :) Bruke allværsjakke til kjole er hva jeg kaller svært rebelsk oppførsel! :P Pass deg for motesnuten, det er høye bøter for sånt har jeg hørt. :P

Skrevet

Hehe, så tøff du er da! :) Bruke allværsjakke til kjole er hva jeg kaller svært rebelsk oppførsel! :P Pass deg for motesnuten, det er høye bøter for sånt har jeg hørt. :P

får snike meg rundt i bakgatene!

:smoke::ler:

Gjest Tigress
Skrevet

Paraply og trenchcoat. Dei tjukkaste gabardinkvalitetane til Burberry held det meste av vatnet ute, er vindtette, evigvarande og alltid på moten.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes mange regnkåper som er et greit alternativ! Blæst og Danefæ for eksempel.

Anonymous poster hash: 8f5ea...e75
Skrevet

Over hverdagskjoler i regnvær bruker jeg en regnkåpe fra Ilse Jacobsen, de er klassiske og pene. Jeg har også en trench fra burberry jeg har impregnert, den holder fint unna litt ruskevær.

Over penere kjoler til fest bruker jeg aldri regnkåper eller trench. Da blir det taxi/bil fra dør til dør om været er elendig.

Skrevet

Dersom kjolene er korte, over knærne, så holder det vel med en grei regnkåpe/halvlang allværsjakke? Er bare å lukke igjen jakken, så ser det ikke rart ut :P

Skrevet

Jeg bruker min Thelma-parkas fra Didriksons til kjole. Synes det funker bra. Den er vann og vindtett, figursydd, passe lang og har hette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...