Eau de perfume Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Finnes det? Eg jakke som er vindtett og vanntett/vannavstøtende og som har en grei form som kan brukes til kjoler?
Eolin Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 synes lærjakke funker ganske bra (ikke når det er altfor kaldt da). ellers finnes det et designmerke/klesdesignere i bergen som arbeider med å lage stilfulle regnkåper så man kan se bra ut når det regner (noe det gjør hele tida i bergen). husker ikke hva de heter, men det kunne jo eventuelt vært noe. leste om de i et magasin for et halvt år siden =)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Skinnjakker funker til sånt. Eventuelt noe diskret, svart - men allværsjakker ser jo stadig ut som allværsjakker. Anonymous poster hash: 89e56...ad8
Eau de perfume Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2014 Skinnjakke ja! dt har jeg ikke tenkt over, jeg har aldri eid en Takk for tips som merket i Bergen, skal sjekkes ut!
Gjest The girl next door Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Hvilken kjoletype tenker du på da? Fins jo mange pene regnkåper.
Eau de perfume Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Kortere hverdagskjoler Endret 4. mars 2014 av Eau de perfume
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Skinnjakke ja! dt har jeg ikke tenkt over, jeg har aldri eid en Takk for tips som merket i Bergen, skal sjekkes ut! Søk på regnkåper på google. De er i overflod, det skulle ikke være vanskelig å finne noe man liker.
Gjest crazycatlady Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Allværsjakke til kjole er ikke lov! 1
Eau de perfume Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2014 Allværsjakke til kjole er ikke lov! liker å kjøre egen stil, rebell.. haha! 1
Eau de perfume Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2014 Søk på regnkåper på google. De er i overflod, det skulle ikke være vanskelig å finne noe man liker. tenkte jo på om noen hadde noe de ville anbefale da
Gjest crazycatlady Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 liker å kjøre egen stil, rebell.. haha! Hehe, så tøff du er da! Bruke allværsjakke til kjole er hva jeg kaller svært rebelsk oppførsel! Pass deg for motesnuten, det er høye bøter for sånt har jeg hørt.
Eau de perfume Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2014 Hehe, så tøff du er da! Bruke allværsjakke til kjole er hva jeg kaller svært rebelsk oppførsel! Pass deg for motesnuten, det er høye bøter for sånt har jeg hørt. får snike meg rundt i bakgatene!
Gjest Tigress Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Paraply og trenchcoat. Dei tjukkaste gabardinkvalitetane til Burberry held det meste av vatnet ute, er vindtette, evigvarande og alltid på moten.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Finnes mange regnkåper som er et greit alternativ! Blæst og Danefæ for eksempel. Anonymous poster hash: 8f5ea...e75
Athene Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Over hverdagskjoler i regnvær bruker jeg en regnkåpe fra Ilse Jacobsen, de er klassiske og pene. Jeg har også en trench fra burberry jeg har impregnert, den holder fint unna litt ruskevær. Over penere kjoler til fest bruker jeg aldri regnkåper eller trench. Da blir det taxi/bil fra dør til dør om været er elendig.
Luckiness Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Dersom kjolene er korte, over knærne, så holder det vel med en grei regnkåpe/halvlang allværsjakke? Er bare å lukke igjen jakken, så ser det ikke rart ut
Bex Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Jeg bruker min Thelma-parkas fra Didriksons til kjole. Synes det funker bra. Den er vann og vindtett, figursydd, passe lang og har hette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå