AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Han bønnfaler meg om jeg sier det beste er å skille lag. Har prøvd å bruke fornuften, sårer noe sykt men har klart det. Igjen og igjen bønnfaler han. I dag snakket vi på telefonen, han gikk for å besøke bestemoren ( noe jeg ikke visste at han skulle) hørte bare at han hilste på henne midt i vår samtale. Han la ikke på, så trodde han kom til å ta opp igjen røret. Deretter hilser han på flere. Etter 2-3 min ser han at han fortsatt har meg på linja og blir møkksur. Sur fordi jeg ikke la på. Jeg da? Han som var frekk, enda ble jeg ikke sur. Off. Vi har en del større problemer enn dette. Når han ikke har sønnen og krangler med eksen er jeg en skulder å gråte på, så fort alt er bra, da er han som i dag. At det kun er kvinner som har pms er noe tull. Dette er like ille.Anonymous poster hash: 185a9...3b6 1
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Løsningen på dette forholdet er enkel. Ser du ikke det selv? Du avslutter dette selvfølgelig. Du har vel ingen forpliktelser? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg reagerer også på at han ikke vil si noe om søsteren sin lenger. Jeg kjenner henne og mannen hennes godt etter 4, 5 år med denne mannen. Jeg merket at de hadde problemer lenge før kjæresten min. Jeg ville ikke blande meg, spurte bare hvorfordan hun hadde det. Typen sa hun aaaldri hadde hatt det bedre og at hun og mannen var sååæ lykkelige. Jeg spurte ikke av nysgjerrighet. Han sa heller ikke boe da de skiltes og sier aldri noe om familien. Jeg synes det er skuffende omhhan stoler så lite på meg. Jeg forteller han nesten alt. Han holder mer og mer til seg selv. Han har fikset det sånn at jeg ikke ser når han er pålogget på chatten, sa det var pga. en kompis. Nei, kjenner på meg at dette går mot slutten. Ikke fordi jeg vil, men fordi han sårer meg og gjør meg følelsesmessig utslitt. TSAnonymous poster hash: 185a9...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå