AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Når man har vært sammen en stund kan ting lett bli en vane og ikke så "spennende" lenger. Vil gjerne finne på noe gøy/koselig med kjæresten ettersom vi egentlig gjør det samme hele tiden... Ser på film, spiller Playstation og brett/kortspill. Noen som har noe forslag? Vi lager middag til hverandre ofte så det er ikke så spennende. Å dra ut å spise har jeg ikke råd til altfor ofte heller (student). Vi er ikke så romantiske av oss, så jeg vil ikke finne på noe sånn ordentlig "klissete", men noe som er litt koselig og hyggelig er jo greit da:) Noe spesielt dere gjør med kjæresten deres imellom?Anonymous poster hash: 8fa17...b69
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Er ikke sånn at jeg er lei alt det vi gjør sammen. Men vil ta initiativ til å vise han litt ekstra hvor mye jeg setter pris på han:)Anonymous poster hash: 8fa17...b69
wgsd Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Hva slags interesser har dere da? Jeg og kjæresten gjør stort sett de standard greiene. Men vi er veldig glad i å være ute, så nå og da pakker vi sekken og evt. teltet og stikker til skogs eller fjellet. Ellers er en topptur på natten også veldig koselig, finne en fin utsiktsplass og vente på soloppgang/solnedgang med kanskje noe vin og et lite bål. Alt trenger ikke koste penger, men er lettere å vite hva man kan tipse om når man vet hva slags interesser dere har ellers.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Syns det var en god ide å gå tur på natten med bål:) men lurer på om det kanskje gjør seg best om sommeren. Men kan jo spare tipset til da :D Nei han liker å være ute veldig godt og finne på sprell, turer... Mer enn meg, men jeg blir jo gjerne med:) Vi spiller all slags typer spill begge to, men det gjør vi så ofte! Ellers holder vi på med kunst begge to:) Anonymous poster hash: 8fa17...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå