AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har dessverre fått vite navnet på en av de kjæresten min har ligget med før han fant tilbake til meg igjen. Dette er ei han var med 3-4 ganger, noen uker før han ble sammen med meg. Jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å tenke på folk han har vært med før, da det er fortid. Men jeg klarer ikke å legge vekk denne jenta. Han har kuttet kontakten med henne, men jeg vet hvordan hun ser ut, hun er veldig pen, og har en sånn "bitchy attitude" på profilbildet sitt. Jeg trodde i utgangspunktet ikke at kjæresten min likte jenter som hadde den "stilen". Jeg lurer sånn på hva han så i henne, hva som gjorde at han fortsatte å ligge med henne etter å ha vært med henne den første gangen. Jeg ser for meg hva han gjør med henne, hvordan han ble tilfredsstilt av hun som ser helt perfekt ut, osv. I tillegg bor hun i hjembyen hans, og han har fortalt at hun er i "bekjent-gjengen" hans, så det kan hende man støter på henne på en fest eller i butikken. Hvordan skal jeg takle det? Han sier at han ikke tenker på henne lenger, at han ikke ble knyttet til henne osv. Men hvis han ikke ble knyttet til henne, hvorfor lå han med henne flere ganger da? Og hvis han møter henne i hjembyen, kan jeg stole på at han ikke ser henne for seg naken da, og tenker på det de har gjort sammen? Takk for svar, jeg trenger råd. =/ Anonymous poster hash: 4a7c5...0a7
FalconPunch Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Han lå sikkert med henne fordi hun så veldig bra ut. Han ble nok ikke knyttet til henne! Anonymous poster hash: fe1d9...055
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hun var vel hakket bedre enn hånda - og villig. Derfor skjedde det flere ganger. Jepp - for gutter trenger det ikke å bety stort mer enn akkurat det. Det er litt annet med oss jenter - fordi har vi et dårlig ligg med en gutt, så kommer vi ikke tilbake. Anonymous poster hash: 19d3c...127 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 TS her. Er det noen som har opplevd noe liknende, og lært seg måter for å takle det på? Det verste er at jeg ser for meg han med henne, og lurer på om hun var like bra eller bedre enn meg, hva han likte med utseendet hennes osv. Når jeg tenker sånn klarer jeg ikke å nyte det at han er med meg nå, og det ødelegger stemningen mellom oss (logisk nok). For hans skyld vil jeg så gjerne klare å drite i henne, men det hadde vært enklere om jeg visste at han bare hadde vært med henne én gang, ikke 4! Noe med henne må jo ha vært veldig bra, siden han kom tilbake flere ganger. =/ Anonymous poster hash: 1fce2...4ab
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 TS her. Er det noen som har opplevd noe liknende, og lært seg måter for å takle det på? Det verste er at jeg ser for meg han med henne, og lurer på om hun var like bra eller bedre enn meg, hva han likte med utseendet hennes osv. Når jeg tenker sånn klarer jeg ikke å nyte det at han er med meg nå, og det ødelegger stemningen mellom oss (logisk nok). For hans skyld vil jeg så gjerne klare å drite i henne, men det hadde vært enklere om jeg visste at han bare hadde vært med henne én gang, ikke 4! Noe med henne må jo ha vært veldig bra, siden han kom tilbake flere ganger. =/ Anonymous poster hash: 1fce2...4ab Det er også det faktumet at han lå med henne i en tidsperiode på en uke eller to, og en uke eller to etter det dro han tilbake til hjembyen min (hvor han bor fast). Før han var med denne jenta hadde han fortalt meg at han ville ha meg tilbake (vi hadde et slags forhold året før, etterfulgt av en lang periode uten kontakt). Jeg skulle tenke over forslaget hans over jula, og når han kom på besøk etter jul var jeg veldig sikker på at jeg ville prøve igjen. Så i lang tid hadde han gått og tenkt på at han ville ha meg tilbake, han la det fram for meg, og så møtte han denne jenta og lå med henne 4 ganger, før han reiste tilbake hit og ble sammen med meg igjen. Det er det at det skjedde så nylig som plager meg mest, tror jeg. Kan hun ha vært en "erstatning" for meg, mens han ventet på svaret mitt? At han "brukte" henne mens han ventet på meg? Og når han fikk meg tilbake, så han at hun ikke betydde noe, at jeg var mye viktigere og bedre? Anonymous poster hash: 1fce2...4ab
Marie90 Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Du kan ikke lese hans tanker. Det kan ikke vi heller. Det er bedre for deg aa ikke vite detaljer ang. hva de gjorde sammen, og jeg ville heller forsokt a legge temaet dodt. Om det ikke var henne som gjorde deg stresset, kunne det vaert en annen. Om han visste om en av dine tidligere partnere som paa noen maate var "bedre" enn ham, kunne han tenke det samme. Du maa bare velge aa fokusere paa forholdet og dine gode kvaliteter. Rett og slett booste deg selv litt. Noen har den evnen, uavhengig av hvordan andre ser dem. At de kan tenke "han er kanskje kjekk men jeg er mer selvsikker", "hun har lange bein men jeg har bedre haar" osv. Det hoeres kanskje overfladisk ut, men det er ingen grunn til at du skal legge storre vekt paa andres overfladiske egenskaper enn dine egne.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 han valgte jo deg,ikke henne.det burde være nok. Anonymous poster hash: 826ca...755 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 han valgte jo deg,ikke henne.det burde være nok.Anonymous poster hash: 826ca...755 Hvordan kan man vite at man ble "valgt"? Hvordan kan en vite at man ikke er valgt fordi ens kjæreste ikke fikk den han/hun ville?Anonymous poster hash: 93265...a9c 2
Monstrum Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Snakker han om hennne? Har han nevnt at "hun gjorde sånn og sånn"? Eller er det du som tenker disse tankene? Hvis han ikke tar opp temaet "henne", og sier han ikke har noen følelser for henne, så hadde jeg ikke vært så veldig bekymret Han valgte tross alt deg over henne
Gjest Runforit Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Hun var en pulevenn. Single gutter trenger ikke å knytte noe bånd med en dame for å få noen utløsninger et par ganger når de er fri og frank. Om hun hadde vært drømmedama så hadde han vært sammen med henne og ikke med deg. Han valgte deg fordi du er den han vil ha. Enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 TS her. Er det noen som har opplevd noe liknende, og lært seg måter for å takle det på? Det verste er at jeg ser for meg han med henne, og lurer på om hun var like bra eller bedre enn meg, hva han likte med utseendet hennes osv. Når jeg tenker sånn klarer jeg ikke å nyte det at han er med meg nå, og det ødelegger stemningen mellom oss (logisk nok). For hans skyld vil jeg så gjerne klare å drite i henne, men det hadde vært enklere om jeg visste at han bare hadde vært med henne én gang, ikke 4! Noe med henne må jo ha vært veldig bra, siden han kom tilbake flere ganger. =/ Anonymous poster hash: 1fce2...4ab Kjenner meg veldig godt igjen i denne tankegangen! Vet heldigvis ikke om noen av kjærestene min sine sexpartnere, men eksen min fortalte veldig åpent om det, og da tenkte jeg sånn. Det var en av grunnene til at jeg ikke klarte å være med eksen lenger, spesielt siden det var i et tidsrom der vi hadde slått opp, og ble sammen igjen etter det. Var det samme tilfellet her også, eller misforstod jeg? I hvert fall, jeg har lært at jeg ikke vil bli sammen med en som jeg har slått opp med, og kanskje er singel i to uker, og allikevel klarer å pule på seg et par jenter. Da kan han vel egentlig ikke ha elsket meg så mye, og klarer i hvert fall og tenne på andre, selv når han egentlig liksom skulle vært forelsket i meg. If you catch my drift? Anonymous poster hash: 74b24...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Hvordan vet du hvor mange ganger de var sammen? Uansett. Du har sikkert vært med flere enn typen din du og. Hva tenker du om disse gutta nå? Han tenker sikkert det samme om henne, som du tenker om dem. Anonymous poster hash: 63afe...97a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har dessverre fått vite navnet på en av de kjæresten min har ligget med før han fant tilbake til meg igjen. Dette er ei han var med 3-4 ganger, noen uker før han ble sammen med meg. Jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å tenke på folk han har vært med før, da det er fortid. Men jeg klarer ikke å legge vekk denne jenta. Han har kuttet kontakten med henne, men jeg vet hvordan hun ser ut, hun er veldig pen, og har en sånn "bitchy attitude" på profilbildet sitt. Jeg trodde i utgangspunktet ikke at kjæresten min likte jenter som hadde den "stilen". Jeg lurer sånn på hva han så i henne, hva som gjorde at han fortsatte å ligge med henne etter å ha vært med henne den første gangen. Jeg ser for meg hva han gjør med henne, hvordan han ble tilfredsstilt av hun som ser helt perfekt ut, osv. I tillegg bor hun i hjembyen hans, og han har fortalt at hun er i "bekjent-gjengen" hans, så det kan hende man støter på henne på en fest eller i butikken. Hvordan skal jeg takle det? Han sier at han ikke tenker på henne lenger, at han ikke ble knyttet til henne osv. Men hvis han ikke ble knyttet til henne, hvorfor lå han med henne flere ganger da? Og hvis han møter henne i hjembyen, kan jeg stole på at han ikke ser henne for seg naken da, og tenker på det de har gjort sammen? Takk for svar, jeg trenger råd. =/ Anonymous poster hash: 4a7c5...0a7 Stol på meg du.De to kommer alltid til å ha lyst på hverandre - IGJEN.... Flørten og lidenskapen vil alltid finnes imellom de to. Det skal litt extr til,for at en mann/kvinne ligger med hverandre igjen og igjen. De er sikkert GALE etter hverandre.Tro meg-har opplevd det selv og gjordt det selv. Og jeg er en slik BITCH som du beskriver.... Jeg vet-at jeg får han til sengs når jeg har lyst og knipser.Uavhengig av om han har dame eller ikke. kos deg og føl deg aldri trygg: ) Anonymous poster hash: 77f80...b45 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Jeg skjønner hvordan du har det selv om jeg ikke har opplevd helt det samme. For min del gjaldt det en jente som kjæresten min hadde vært forelsket i før han møtte meg, de hadde aldri vært offisielt sammen, men vært sammen en periode og hatt sex. Det ble ikke noe mer mellom dem pga flere ting, men hovedsaklig at hun ikke var til å stole på og han følte seg dårlig behandlet. Hun også, veldig søt/pen og litt annerledes enn meg utseendemessig. Dette plagde meg veldig en periode, og jeg tenkte mye på om han heller ville vært med hun osv, hva de hadde gjort sammen - alt det som du tenker. Men jeg snakket mye med kjæresten min om dette, for jeg klarte ikke å la vær og var alt for nysgjerrig til ikke å vite. Han forsikret meg om og om igjen om at han hadde valgt meg av en grunn og at han aldri ville valgt en som henne om igjen, og at den perioden hadde lært han mye. En vesentlig forskjell på meg og henne var at hun var nokså overfladisk når alt kom til alt, og at hun var veldig opptatt av å framstå perfekt. I tillegg klarte han aldri helt stole på det hun sa.Hun var pen ja, men personligheten hennes gjorde henne ganske uinteressant når alt kom til alt. Med meg hadde han det dype vennskapet og den gode kjemien, som han aldri hadde hatt med henne. Og min kjæreste er en høyst oppegående og snill mann, så jeg har aldri tvilt på det han har sagt til meg. Nå har det gått flere år siden alt dette skjedde og vi har det fortsatt veldig bra sammen og har nettopp fått vårt første barn. Selv om dette er en litt annerledes historie, så tror jeg kanskje noe av det samme kan gjelde for deg også. Det er nok en grunn til at det ikke ble noe mer mellom dem og at han valgte deg. Jeg tenker at om dere egentlig har det bra sammen, så er det synd om du lar fortiden ødelegge for dere. Men jeg ville snakket med han om dette, spurt han rett ut om de tingene du lurer på, uten å være anklagende. Dersom du skal kunne legge dette bak deg, så tror jeg du trenger å få litt mer klarhet i disse tingene. Men ikke spør om sexen, det er ikke noe vits å vite om det! Jeg husker også fra min egen singel-tid, rett før jeg møtte kjæresten min, så hadde jeg sex med en fyr flere ganger over en periode. Der og da var det veldig spennende, men jeg visste med meg selv at jeg ikke var interessert i noe mer, trengte bare å leve litt (hadde da nettopp kommet ut av et langt forhold). Anonymous poster hash: 17bdd...d66
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Kjenner meg veldig godt igjen i denne tankegangen! Vet heldigvis ikke om noen av kjærestene min sine sexpartnere, men eksen min fortalte veldig åpent om det, og da tenkte jeg sånn. Det var en av grunnene til at jeg ikke klarte å være med eksen lenger, spesielt siden det var i et tidsrom der vi hadde slått opp, og ble sammen igjen etter det. Var det samme tilfellet her også, eller misforstod jeg? I hvert fall, jeg har lært at jeg ikke vil bli sammen med en som jeg har slått opp med, og kanskje er singel i to uker, og allikevel klarer å pule på seg et par jenter. Da kan han vel egentlig ikke ha elsket meg så mye, og klarer i hvert fall og tenne på andre, selv når han egentlig liksom skulle vært forelsket i meg. If you catch my drift? Anonymous poster hash: 74b24...2f2 TS her. Vi hadde ikke vært ordentlig sammen, vi hadde vel bare en "greie". så fant jeg ut at han hadde ligget med en annen jente, og jeg ville at vi skulle være ekslusive, og etter det ble det så jeg "kuttet han ut". Etter den andre jenta lå han med to andre, inkludert hun jeg snakker om her. Dette var et tidsrom på et halvt år, så to jenter på det tidsrommet er kanskje ikke så mange. Han trodde at jeg ikke ville ta han tilbake, så jeg prøver å unnskylde han med det; at han trodde jeg hadde gått videre, derfor kunne han ligge med denne jenta. Anonymous poster hash: 1fce2...4ab
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #17 Skrevet 5. mars 2014 Snakker han om hennne? Har han nevnt at "hun gjorde sånn og sånn"? Eller er det du som tenker disse tankene? Hvis han ikke tar opp temaet "henne", og sier han ikke har noen følelser for henne, så hadde jeg ikke vært så veldig bekymret Han valgte tross alt deg over henne TS her. Han snakker ikke om henne, og sier han ikke tenker på henne i det hele tatt, med unntak av når jeg tar det opp. Han har kuttet kontakten med henne, så jeg vet at det egentlig bare er jeg selv som lager problemene. Jeg bare klarer ikke å slutte å sammenligne meg med henne. Hun er liksom ikke hans type, så jeg skjønner ikke hvorfor han brukte såpass mye tid sammen med henne.. Men tusen takk for svar! Jeg vet han synes jeg er bedre enn de han har vært med før, det bare svir sånn når jeg selv synes hun virker helt perfekt. Anonymous poster hash: 1fce2...4ab
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Stol på meg du.De to kommer alltid til å ha lyst på hverandre - IGJEN.... Flørten og lidenskapen vil alltid finnes imellom de to. Det skal litt extr til,for at en mann/kvinne ligger med hverandre igjen og igjen. De er sikkert GALE etter hverandre.Tro meg-har opplevd det selv og gjordt det selv. Og jeg er en slik BITCH som du beskriver.... Jeg vet-at jeg får han til sengs når jeg har lyst og knipser.Uavhengig av om han har dame eller ikke. kos deg og føl deg aldri trygg: ) Anonymous poster hash: 77f80...b45 TS her. Hvorfor skriver du sånne ting når det er akkurat det jeg er redd for? Er det nødvendig å være så trollete når noen ber om råd? Anonymous poster hash: 1fce2...4ab
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har dessverre fått vite navnet på en av de kjæresten min har ligget med før han fant tilbake til meg igjen. Dette er ei han var med 3-4 ganger, noen uker før han ble sammen med meg. Jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å tenke på folk han har vært med før, da det er fortid. Men jeg klarer ikke å legge vekk denne jenta. Han har kuttet kontakten med henne, men jeg vet hvordan hun ser ut, hun er veldig pen, og har en sånn "bitchy attitude" på profilbildet sitt. Jeg trodde i utgangspunktet ikke at kjæresten min likte jenter som hadde den "stilen". Jeg lurer sånn på hva han så i henne, hva som gjorde at han fortsatte å ligge med henne etter å ha vært med henne den første gangen. Jeg ser for meg hva han gjør med henne, hvordan han ble tilfredsstilt av hun som ser helt perfekt ut, osv. I tillegg bor hun i hjembyen hans, og han har fortalt at hun er i "bekjent-gjengen" hans, så det kan hende man støter på henne på en fest eller i butikken. Hvordan skal jeg takle det? Han sier at han ikke tenker på henne lenger, at han ikke ble knyttet til henne osv. Men hvis han ikke ble knyttet til henne, hvorfor lå han med henne flere ganger da? Og hvis han møter henne i hjembyen, kan jeg stole på at han ikke ser henne for seg naken da, og tenker på det de har gjort sammen? Takk for svar, jeg trenger råd. =/ Anonymous poster hash: 4a7c5...0a7 ma ntrenger ikke være knyttet til noen for å ligge med dem. jeg hadde en pulevenn og jeg var ikke knyttet til han til tross for at vi lå sammen flere ganger. du må bare legge det bak deg. om ikke du greier det vil det spise deg opp og mest sannsynlig ha negativ innvirkning på forholdet ditt. hvordan du skal greie å legge det bak deg er umulig for oss å vite Anonymous poster hash: ffa07...225
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Hun var vel hakket bedre enn hånda - og villig. Derfor skjedde det flere ganger. Jepp - for gutter trenger det ikke å bety stort mer enn akkurat det. Det er litt annet med oss jenter - fordi har vi et dårlig ligg med en gutt, så kommer vi ikke tilbake. Anonymous poster hash: 19d3c...127 vel, det trenger ikke bety stort for jenter heller. Anonymous poster hash: ffa07...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå